رشد قیمت بیت کوین گاوهای بیشتری را به بازار کشانده است

اکثر افرادی که در بازار بیت کوین حضور دارند در شرایط فعلی نسبت به این ارز خوشبین هستند. این بدان معناست که گاوها بر بازار مسلط شده اند و رشد قیمت بیت کوین ادامه دارد. بیت کوین توجه سرمایه گذاران بسیاری را به خود جلب کرده است. به نظر می رسد بازار که همه در انتظار افزایش قیمت این ارز و عبور از ۲۰ هزار دلار هستند. پیتر برند (Peter Brandt) سرمایه گذاری طولانی مدت بازار سنتی در خصوص بیت کوین گفته است:

 «این رمزارز در روند صعودی است اما عبور از ۲۰ هزار دلار رویداد چندان بزرگی نخواهد بود. رسیدن به بالاترین بازه قیمتی همواره یکی از اندیکاتورهای برتر بازار بوده است که نشان می دهد روند صعودی سلامت است.»

سابقه رشد قیمت بیت کوین

 بیت کوین در تاریخ و در قیمت ۵، ۱۰، ۱۵ و ۲۰ هزار دلار توجه سرمایه گذاران متفاوتی را به خود جلب کرده است. اما چنین رکوردهای در بسیاری از موارد تنها نقش محرکی برای احساسات بازار را بر عهده داشته اند. بیت کوین در برابر ۲۰ هزار دلاری مقاومت می کرد، اما روز چهارشنبه از این مرز عبور کرد.

 در این بین دیگر صنایع نیز شاهد ورود شرکت ها و موسسات به بازار بیت کوین بوده اند. میزان پذیرش بیت کوین از سوی این بخش از بازار بی سابقه بوده است. همه در انتظار ادامه روند صعودی منسجم و دنباله داری هستند. اکنون سرمایه گذارهای خرد در بازار مشاهده نمی شود و سکان در دست میلیاردرها و موسسات قدرتمند است.

تمام  اقداماتی که در زمینه بیت کوین انجام شده است نشان می دهد که این ارز می تواند قیمت ۴۰۰ هزار دلار را تجربه کند. ظرفیت محدود بیت کوین، نرخ پایین استخراج و کاهش پاداش استخراج به واسطه هاوینگ همگی از عواملی هستند که منجر به افزایش قیمت این ارز می شوند. این ارز در مقایسه با دیگر ارز ها و دارایی ها آینده بهتری را پیش رو دارد.

 برای حضور در این بازار به اطلاعات بیشتری نیز دارید. با ما در رمزارز مارکت همراه باشید. قیمت بیت کوین را در لحظه دنبال کنید و در بهترین زمان برای خرید بیت کوین آماده شوید.

منبع

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-over-20k-bulls-and-more-bulls

Comments (0)
Add Comment