نحوه استخراج بیت کوین و سه روش اصلی برای ماینینگ

بیت کوین سال ۲۰۰۹ رسما شروع به کار کرده‌است و از آن زمان تا اکنون استخراج بیت کوین یکی از پرآمدترین فعالیت‌های دنیای وب و ارز‌های دیجیتال به شمار می‌رود. اما نکته‌ای وجود دارد و آن این است که امروزه نحوه استحصال بیت کوین با چیزی که سال‌های اولیه شروع به کار این ارز دیجیتال مطرح بوده است کاملا متفاوت بوده . اگر می‌خواهید در این حوزه فعالیت کنید نیاز است تا دانش خود را به‌روز نمایید.

سه حکم اصلی نحوه استخراج بیت کوین

توجه به اصول استخراج یا به اصطلاح ماینینگ می‌تواند در ابتدای امر به افزایش تسلط شما منجر شود.

زیرا یکی از ابزارهای مهم در اختیار یک ماینر مبتدی، دانش وی از اصطلاحات اساسی مربوطه به ماینینگ، مانند “بلوک”، “نرخ هش” و غیره است.

شاید بتوان گفت مهم‌ترین عامل در ماین موفق بیت کوین، استفاده حداکثری از منابع سخت‎‌افزای است اما در اختصاص دادن بودجه برای این امر، شما با سه گزینه روبه‌رو خواهید شد.

  • سرمایه گذاری زیادی برای خرید تجهیزات ماینیگ خود انجام دهید تمام سود حاصل از ماینینگ را برای خودتان نگه دارید.
  • ترکیب منابع استخراج به عنوان بخشی از استخر استخراج(mining pool)
  • استفاده از منابع استخراج ابری براساس مدل اشتراک

هر کدام از این روش‌ها مزایا و معایبی دارند و با توجه به انتظارات شما به زمان مورد نیاز برای دریافت پاداش بیت کوین و بودجه باید یکی از این گزینه‌ها را در دستور کار خود قرار دهید.

 نحوه استخراج بیت کوین به صورت انفرادی

روش های استخراج بیت کوین

استخراج بیت کوین به صورت انفرادی می‌تواند ریسک بزرگی باشد.

چرا که سودآوری در این روش طی سالیان اخیر تغییر کرده است . قیمت سخت‌افزار و برق می‌تواند یک چالش جدی باشد. اما اگر می‌خواهید روی این روش سرمایه‌گذاری کنید بهتر است از محاسبه‌گرهای ماین بیت کوین نظیر Crypto Mining Tools استفاده کنید.با این کار یک نمای کلی از سود بالقوه با توجه به بودجه مورد نظرتان به شما ارائه دهد.

پیوستن به یک استخر ماینینگ

استخرهای استخراج گروهی از ماینرها هستند که قدرت محاسباتی و پردازشی خود را با هم ترکیب می‌کنند و سود آنها را تقسیم می کنند.

معمولاً هزینه‌ای برای شروع وجود دارد که باید توسط اعضای استخر پرداخت شود. سپس هزینه‌های کلی استخراج یک بلوک تنها کسری از هزینه‌ای است که در صورت انجام انفرادی انجام می‌شود..

نحوه استخراج بیت کوین با استفاده از پردازش ابری

پردازش ابری استخراج بیت کوین

سومین گزینه در دسترس ماینرهای بیت کوین استفاده از پلتفرم‌های ماینینگ مبتنی بر پردازش ابری است.

این به معنای خرید قدرت پردازش در یک مرکز داده از راه دور است که از طرف شما بیت کوین استخراج می‌کند. این گزینه مزایایی را به همراه دارد زیرا برای استخراج شما نیازی به سرمایه گذاری در تجهیزات گران قیمت ندارید. به جای این، از طرف مرکز داده هزینه‌ای از شما کسر می‌شود که سود شما را کاهش می‌دهد اما با نرخ بازده تضمین شده سرمایه همراه است.

این سایت یکی از قدیمی های این استخراج از این روش است.

ازهرکدام از روش های فوق استفاده می کنید ما همواره خریدار مطمعن بیت کوین شما در رمز ارز مارکت هستیم.

Comments (0)
Add Comment