رکوردشکنی بازار تتر با افزایش سهم این ارز از بازار

طی ۹ روز گذشته ارزش بازار تتر (USDT) به چیزی در حدود ۱ میلیارد دلار رسیده است. این ارز از حمایت دلار برخوردار است. به نظر می رسد که تتر یکی از ارزهایی بوده است که بیت کوین را در روند صعودی همراهی کرده است. اکنون نیز شاهد رکوردشکنی بازار تتر هستیم.

پائولو آردوینو (Paolo Ardonio) روز پنج شنبه در توییتی گفت، میزان موجود تتر ظرف مدت ۹ روز به بیش از ۱ میلیارد رسیده است. به این ترتیب تا به این لحظه تتر دومین رمزارزی است که چنین سرعتی در مسیر رشد گام بر می دارد. این رکورد تاریخی چهارم جولا ۲۰۲۰ ثبت شد. تنها ۹ روز بعد میزان تترهای در گردش به چیزی در حدود ۱ میلیارد دلار رسید.

در زمان نگارش این خبر، ارزش تترهای موجود در بازار به ۱۹ میلیارد دلار می رسد. لازم به ذکر است که قیمت هر تتر برابر با ۱ دلار است. ارزش بازار تتر از ابتدای سال جاری ۴ برابر شده است.

رکوردشکنی ارزش بازار تتر با افزایش سهم این ارز از بازار

با توجه به تعداد تتر های در گردش به نظر می رسد که این ارز در شرایط فعلی چهارمین ارز از نظر میزان سرمایه در بازار رمزارز است.

تتر که با نام استیبل کوین نیز از آن یاد می شود. این ارز از پشتیبانی دلار برخوردار است. میزان نوسانات موجود در این ارز کاهش پیدا می کند. با وجود اینکه دلار از این ارز حمایت می کند، هرگز بررسی دقیقی درباره تتر انجام نشده است.

پشتیبانی از تتر

در سال ۲۰۱۹ خبرگزاری بلومبرگ اعلام کرد که تتر کاملا از حمایت دلار برخوردار نیست. تنها ۷۴ درصد از تتر های در گردش از حمایت دلار برخوردار هستند.

مدیریت تتر برعهده BitMEX،یکی از بزگترین بازارهای رمزارز جهان، است. برخی می گویند که روند گاوی سال ۲۰۱۷ به دنبال تبانی تتر و این بازار روی داد. البته با توجه به طبیعت بدون مرکزیت شبکه رمزارز اثبات چنین ادعایی بسیار دشوار خواهد بود. به هرحال رکوردشکنی بازار تتر این بار توجه همه را به خود جلب کرده است.

در حقیقت کارشناسان ادعا می کنند که دستکاری در ارزی مشابه بیت کوین کار بی نهایت دشواری خواهد بود. در شرایط فعلی تتر قدرتمندترین ارز استیبل در بازار است. این ارز بیش از سه چهارم سهم بازار استیبل کوین ها را در اختیار دارد.

رمزارز دنیای پر فراز و نشیب را تجربه می کند. بیت کوین در ادامه روند صعودی تنها نبوده است. تتر به عنوان برجسته ترین ارز استیبل به روند صعودی خود ادامه داده است. اگر به تازگی تصمیم گرفته اید بخشی از دارایی خود را در بازار رمزارز سرمایه گذاری کنید، باید بدانید که این بازار در شرایط فعلی اتفاقات متفاوتی را پشت سر می گذارد. با رمزارز مارکت با جریان رویدادهای بازار رمزارز همراه باشید. در بهترین زمان خرید خود را انجام دهید و سرمایه گذاری در بازار رمزارز لذت ببرید.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/tether-s-market-cap-is-growing-at-a-near-record-pace

Comments (0)
Add Comment