سال ۲۰۲۱ برای بیت کوین و اتریوم سالی پربار خواهد بود

فرانک هولمز (Frank Holmes) باور دارد که بیت کوین در سال ۲۰۲۱ روزگار باشکوهی را تجربه می کند. به نظر می رسد که هر روز بر تعداد کسانی که بیت کوین را می شناسند افزوده می شوند. افزایش پذیرش این رمزارز به معنای افزایش ارزش و مقبولیت بیت کوین و اتریوم است. ظهور تکنولوژی دیفای نیز در بازار اتریوم روزهای متفاوتی را در پی دارد.

سال ۲۰۲۱ برای بیت کوین و طلا سال با شکوهی خواهد بود. هولمز روز دوشنبه و در گفتگوی خبری با خبرگزاری کیتکو (Kitco News)  گفته است که انتظار دارد که رمزارز هایی مانند بیت کوین و اتریوم که اختصار با نام BTC و ETH شناخته می شوند همه را شگفت زده کنند.

 به نظر می رسد که سال ۲۰۲۱ باید شاهد روند خیره کننده طلا در کنار این دو رمزارز باشیم. روند صعودی بیت کوین در سال های اخیر باعث شده است که این ارز توجه افراد بیشتری را به خود جلب کند. هر روز بر تعداد بیت کوین و والت های آن افزوده می شود. به نظر می رسد که تعداد آدرس های بیت کوین همواره در حال افزایش است و همین روند افزایشی سبب شده است که افراد بیشتری از این بازار استقبال کنند.

 تفاوت های طلا و بیت کوین

محرک های بازار طلا و بیت کوین متفاوت هستند. بیت کوین انگیزه لازم را از هاوینگی خود درماه می و میزان پذیرش مردم دریافت می کند. هولمز در ادامه صحبت های خود گفته است:

« دنیای بیت کوین بر میزان تقاضا استوار است. به دنبال هاوینگی که در ماه می روی داده است تعداد بیت کوین هایی که  به تازگی استخراج شده اند در بازار بیت کوین از ۹۰۰ بیت کوین در روز کاهش پیدا کرده است.  این تعداد بیت کوین نیز از سوی موسسات و شرکت های سرمایه گذاری خریداری می شود و همین امر موجود این ارز را شده کاهش پیدا کرده است.»

در همین حال اتریوم به روند افزایشی خود ادامه داده است. آخرین تغییرات و به روز رسانی های انجام شده در این ارز نیز در افزایش ارزش این ارز تاثیر بسزایی دارد. ارزش بازار دیفای در بازار برابر با ۱۴.۶ بیلیون دلار است. اتریوم این روزها به بخش مهمی از فعالیت های دنیای رمزارز تبدیل شده است. ارزش بازار دیفای در حال حاضر برابر با ۱۸.۲ بیلیون دلار است.

 هولمز می گوید که این احتمال وجود دارد که قیمت طلا در طی سال آتی به ۴۰۰ تا ۸۰۰ دلار می رسد. قیمت این ارز با ۲۶.۴۰ دلار افزایش به ۱۸۶۶ دلار رسیده است. به نظر می رسد که طلا به زودی روند صعودی را پیش می گیرد.

 بازار رمزارز را ما در رمزارز مارکت بهتر بشناسید. این نکته را به یاد داشته باشید که این بازار آینده باشکوهی را در پیش دارد. اگر آماده خرید و فروش بیت کوین هستید با ما در تماس باشید. اترویم و بیت کوین را به سبد دارایی های خود بیفزایید. بازار بیت کوین را زیر نظر بگیرید و دانسته های خود را درباره این رمزارز افزایش دهید.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/gold-bug-says-2021-will-be-a-big-year-for-bitcoin-and-ethereum

Comments (0)
Add Comment