سقوط احتمالی قیمت بیت کوین و رمز ارزها پس از توقف برداشت های صرافی OKEx

قیمت رمز ارز هایی مانند بیت کوین و رمز ارزها ممکن است بخاطر اتفاقات پیش آمده در آسیا، دستخوش تغییراتی قرار بگیرند.

پیش بینی سقوط احتمالی قیمت بیت کوین و اتریوم و ترون ، باعث شده است تا در خرید بیت کوین و همینطور فروش بیت کوین سقوط نسبی و مشکلاتی پیش بینی شود . بخاطر توقف برداشت ها توسط OKEx اتفاق افتاده است. با بررسی این رویداد ها

سقوط احتمالی قیمت بیتکوین و و بقیه آلت کوین ها پس از توقف برداشت های OKEx

برداشت های OKEx به صورت موقت به حالت تعلیق در آمد و متوقف شد. این خبر ناگوار می تواند تغییرات بزرگی را در بازار های بیت کوین و قیمت رمز ارز به وجود آورد. این شرکت که فعالیت خود را در آسیا تا اندازه قابل توجهی گسترش داده است بخاطر ایجاد مشکلات در انتقال های مشکوک رمز ارز که احتمال می رود از آنها برای مقاصد مجرمانه استفاده شده باشد متوقف نمود.

احتمال سقوط بیت کوین

OKEx اعلام کرده است که پس از تکمیل تحقیقات خود در رابطه با چگونگی انجام این تراکنش ها و همینطور بررسی سیستم احراز هویت خود، برداشت ها را فورا آزاد خواهد کرد. تاکید OKEx بر کلمه “فورا” نشان از اهمیت این موضوع برای آن ها و نوسانات قیمت رمز ارز دارد. با مسدود شدن این تراکنش ها، قیمت رمز ارز ها دستخوش تاثیرات شدیدی میگردد. که سقوط قیمت رمز ارز بیت کوین به میزان ۳ درصد و همینطور سقوط شدید و ۱۵ درصدی قیمت رمز ارز OKB را میتوان از تبعات این رویداد دانست.

رمز ارز مارکت همواره خرید از این شرکت و انتقال رمز ارز های خود چون بیتکوین ، اتریوم ، ترون به کیف پول های سخت افزاری چون لدجر را به همه مشتریان خود پیشنهاد کرده و می کند.

همچنین اطلاعات بیشتر در مورد والت های نرم افزاری اتمیک را میتوانین اینجا ببینید .

OKEx تاکید کرده است که اموال و دارایی مشتریان در این تغییرات هیچگونه آسیب و خسارتی را نخواهند دید. همچنین این شرکت امنیت این رمز ارز ها را تضمین کرده.

ساعاتی قبل از توقف این تراکنش ها و بسته شدن برداشت ها، تغییرات بزرگی توسط سیستم Whale Alert درباره جابجا شدن مقادیر زیادی از رمز ارز ها گزارش شده است.

این مقادیر به میزان ۱,۱۸۰ بیت کوین، به ارزش ۱۳.۶ میلیون دلار، ۵۰ میلیون TRON به ارزش ۱.۳ میلیون دلار، ۲۱,۰۰۰ Ether به ارزش ۱۳.۹ میلیون دلار بوده است.

صرافی اوکی اکس هک شده

بر اساس گزارش Whale Alert، الگوی این برداشت ها درست همانند الگوی برداشت ها در زمان هک شدن Bitfinex می باشد.

این امر موجب نگرانی سهامداران و همینطور تغییر قیمت رمز ارز های دیگر شده است. منابع اطلاعاتی چین این تحقیقات و تغییرات را به فعالیت های مربوط به پولشویی نسبت داده اند، و این تحقیقات هنوز در حال انجام است.

نگهداری رمز ارز در اکچنجر ها همواره جزء اشتباهات دارندگان و مالکین رمز ارز بوده . ما همیشه به مشتریان خود پیشنهاد نگهداری رمز ارز های خود در کیف های سخت افزاری مطعنی چون لدجر را میدهیم .

شرکت رمز ارز مارکت وارد کننده مستقیم این والت های سخت افزاری از فرانسه می باشید .ما تضمین بهترین قیمت مارکت و اصل بودن لدجر را برای شما می نماید.

Comments (0)
Add Comment