شبکه ارز دیجیتال ناکجی و دور تامین مالی موفق آن

شبکه ارز دیجیتال ناکجی از برترین شبکه‌های ارز دیجیتال است که قصد داریم امروز به آن بپردازیم و شما را با آن آشنا کنیم. این شبکه از شبکه‌های کمتر شناخته‌شده اما بسیار موفق ارزهای دیجیتال می‌باشد. شاید شما نیز با این شبکه آشنا نباشید، اما این شبکه اخیرا یک دور تامین مالی بسیار موفق را داشته است. این شبکه توانسته است در یک دور خصوصی تامین مالی، حدود ۸.۸ میلیون دلار را برای شبکه خود جمع‌آوری کند. با ما همراه باشید تا این خبر را به‌طور کامل بررسی کنیم.

شبکه ارز دیجیتال ناکجی

شبکه ناکجی (Nakji Network) یک استارت‌آپ متمرکز بر داده‌های بزرگ بلاک چین است. این شبکه اخیرا افزایش سرمایه ۸.۸ میلیون دلاری را برای شبکه خود تکمیل کرده است. سرمایه‌گذاران این دور تامین مالی شامل شرکای بلاک چین و سرمایه‌داران خطرپذیری همچون: Animoca Brands، CMS Holdings، Primitive Ventures، GBV، LD Capital، Rocket Fuel، One Block، Panony و بسیاری از سرمایه‌گذاران برجسته دیگر است.

این دور تامین مالی، باعث می‌شود که بتواند سرمایه‌گذاری بیشتری در توسعه پروژه پروتکل‌های انتقال اطلاعات خود، انجام دهد. این پروژه نیز شامل پروتکل‌هایی است که اطلاعات پیشرفته را بین دسته‌ای از بلاک چین‌ها و دنیای خارج از زنجیره انتقال می‌دهند. چرا که این پروتکل‌ها نیز آماده آغاز به‌کار کمی بعدتر در همین سال هستند. شبکه ارز دیجیتال ناکجی توسط «آلی ژانگ» و «دیوید کیم» تأسیس شده است.

«آلی» مهندس پیشگام سابق در استارت‌آپ دیتای فوری «Bottlenose» بوده و «دیوید» نیز مشاور مدیریت و فناوری ۱۳ ساله سابق در «Deloitte» و «PwC» است. «دیوید» و «آلی» از دهه‌ها تجربه ترکیبی تولید، ساخت و مشاوره در زمینه بلاک چین و دیتای بزرگ، برخوردار هستند. «دیوید» همچنین در سال ۲۰۱۶ به تأسیس یکی از ۴ شیوه‌های بلاک چین بزرگ در «PwC» نیز کمک بزرگی کرده است.

ویژگی‌های ناکجی نتورک

بخش لایه دیتا و زیرساخت مربوطه، یکی از اجزاء اصلی قدرت‌دهی به کل اکوسیستم بلاک چین این شبکه است. این نیز به‌علت اتکا به اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز رابط و پروتکل‌های دیفای است. از آنجایی که فعالیت درون زنجیره و صنعت در حال رشد تصاعدی و بسیار زیاد است، ارتباط دیتا و اطلاعات به‌شکل نمایه‌سازی و کوئری، به بااهمیت‌ترین موضوعات تبدیل می‌شوند. این نیز به آن دلیل است که سرعت قابلیت استفاده، به انتقال اطلاعات با سرعت مناسب برای تجربه کاربر، متکی است. ناکجی، این موضوع را با ارائه نسل جدیدی از سرعت برای انتقال اطلاعات از درون به خارج از شبکه، حل می‌کند.

براساس گفته «کوین مک کوردیک» از شرکت «CMS»:

«ناکجی در فضایی قرار دارد که می‌تواند به یک شرکت بزرگ برای نمایه‌سازی دیتای وب۳ (Web3) تبدیل شود. دسترسی به دیتا، یک زیرساخت حیاتی در فضای بلاک چین است. ساختن لایه کوئری یکی از مرزهای نهایی است که باید با آن مقابله شود تا دنیای چند زنجیره‌ای بتواند به پتانسیل اصلی خود برسد. ما مطمئن هستیم که تیم ناکجی، موانع ورود پروژه‌های ساخته‌شده در این اکوسیستم را کم و کمتر کرده و در نهایت، پذیرش این وب غیرمتمرکز جدید را افزایش می‌دهد.»

«یات سیو» رئیس و بنیان‌گذار شرکت «Animoca Brands» گفته است:

«پروتکل شبکه ارز دیجیتال ناکجی، اطلاعات را به‌صورت کارآمد، ایمن و سریع از بلاک چین به خارج از آن انتقال می‌دهد. همین عملکرد، این پروتکل را به نویدبخش‌ترین استارت‌آپ دیتای بزرگ صنعت و سرمایه‌گذاری ویژه و هیجان‌انگیزی برای ما، تبدیل می‌کند. ما مشتاقانه آماده کار با این شبکه هستیم. چرا که ما نیز قصد داریم به ساخت تجربه‌های غیرمتمرکزی ادامه دهیم که نسل بعدی وب را می‌سازد.»

ناکجی در ماه‌های آتی، دسته‌ای از به‌روزرسانی‌های مرحله‌ای را در پلتفرم خود منتشر خواهد کرد. همچنین طراحی‌ها و جزئیات بیشتری از سرعت و امنیت این پروتکل‌های انتقال را نیز با کاربران خود به‌اشتراک می‌گذارد. این‌ها همه پیش از آن است که این شبکه، به توسعه‌دهندگان اجازه دسترسی به APIها را از طریق شبکه آزمایشی خود بدهد.

درباره شبکه ارز دیجیتال ناکجی

ناکجی به انتقال اطلاعات از بلاک چین‌های مرسوم به هر گیرنده خارج از زنجیره‌ای که بتواند نقاط دیتای درون زنجیره‌ای را دریافت کند، کمک می‌کند. این شبکه، عملکرد فوق را از طریق سرعت تنظیم صنعت و پیشی گرفتن از رقبا انجام می‌دهد. درحالی که یک لایه اضافی برای امنیت نیز اضافه می‌کند تا ایمنی و دقت دیتایی که منتقل می‌شود را تضمین کند.

جمع بندی

شبکه ارز دیجیتال ناکجی از شبکه‌های جنجالی ارزهای دیجیتالی است که در مقاله امروز به آن پرداختیم و شما را با آن آشنا کردیم. ناکجی نتورک درحقیقت پروتکلی برای انتقال اطلاعات دیتای بزرگ است. وجه تمایز این پروتکل با دیگر پروتکل و شبکه‌های ارزهای دیجیتال آن است که ناکجی می‌تواند اطلاعات را از درون زنجیره حتی به نقاط خارج از آن نیز ارسال کند. همچنین شبکه‌ها و شرکت‌های بسیاری منتظر همکاری با این شبکه هستند. ما امروز این شبکه و اخبار حول آن را به‌طور کامل خدمت شما بررسی کردیم.

Comments (0)
Add Comment