شرکت سرمایه گذاری بریتانیایی تمرکز خود را از طلا به بیت کوین تغییر داد

موسسات سرمایه گذاری هر روز با اقتدار بیشتری به بازار بیت کوین روی می آورند. یک شرکت سرمایه گذاری بریتانیایی بیت کوین را به سد سرمایه خود اضافه کرده است. این شرکت بخش قابل توجهی از سهام بازار بورس بریتانیا را در اختیار دارد. اکنون نیز با قدر تمام تمرکز خود را از طلا به بیت کوین تغییر داده است.

این شرکت بریتانیایی Ruffer نام دارد. به نظر می رسد که رافر بیت کوین را به دارایی های افزوده است. این شرکت این اقدام را تلاشی در راستای فرار از تورم ارزهاس سنتی در پیش گرفته است. این صندوق سرمایه ۲.۵ درصد از دارایی های خود را در بیت کوین سرمایه گذاری کرده است. این شرکت در تایید تغییر رویکرد خود از طلا به بیت کوین اعلام کرده است:

«ما این اقدام را به عنوان گامی کوچک اما تاثیرگذار در برابر ارز های بی ارزش به کار بکار گرفتیم. با سرمایه گذاری در این رمزارز بخشی  از سرمایه گذاری در بازار طلا و اوراق بهادار این شرکت کاسته شده است. بیت کوین می تواند به عنوان یک سوپاپ اطمینان در برابر خطرات احتمالی بازار بیت کوین عمل کند.»

تاریخچه رافر Ruffer

 شرکت رافر در سال ۱۹۹۴ تاسیس شده است.  این شرکت ۲۰.۳ میلیارد یورو معادل ۲۷.۲ میلیارد دلار دارایی را مدیریت می کند. تعداد مشتریان این شرکت به ۶۶۰۰ نفر می رسد. این شرکت به دنبال اظهار نظر شرکت JPMorgan به بازار بیت  کوین روی آورده است. شرکت JPMorgan اعلام کرده است که بیت کوین به تدریج سهم طلا از بازار سرمایه را از آن خود می کند.

 به این ترتیب برخی از سرمایه گذاران بر این باوراند که استقبال سرمایه گذاران به بازار بیت کوین می تواند از قیمت طلا بکاهد.

سال ۲۰۲۰ سلا تغییر و تحول بوده است. Grayscale، Paypal ،MicroStrategy و MassMutual به بازار رمز ارز پیوسته اند. اما این روند همچنان ادامه دارد و هر روز بر تعداد شرکت ها و موسساتی که به بازار بیت کوین می پیوندند افزوده می شود.

با ما در رمزارز مارکتاخبار دنیای رمزارز را زیر نظر داشته باشید. قیمت بیت کوین را دنبال کنید و نتایجی که در سر دارید را از بازار کسب کنید. به یاد داشته باشید که این کار می تواند شما را در ادامه مسیر یاری کنید. بهتر است اندکی از دارایی خود را به بازار بیت کوین بیاورید و سبد سرمایه مطمئنی را ایجاد کنید.

منبع

https://cointelegraph.com/news/u-k-investment-manager-shifts-allocation-to-bitcoin-from-gold-in-defensive-move

Comments (0)
Add Comment