طلای دیجیتالی یا بیت کوین در تاریخ خود یک روز در اوج بوده است

۲۴ نوامبر برابر با ۴ آذر شاهد دومین روند صعودی بیت کوین بودیم. طلای دیجیتال یا بیت کوین روزهای خوشی را در ماه نوامبر پشت سر گذاشته است.

طلای دیجیتالی

جفت ارز بیت کوین و دلار دومین رکورد خود را از سال ۲۰۱۷ به ثبت رساندند. اکنون این ارز به قیمت ۱۹۳۳۰ دلار رسیده است. اطلاعات به دست آمده از Cointelegraph و TradingView دلیلی برای شادی به حاضران جامعه بیت کوین داده است. بیت کوین در ۲۴ نوامبر از قیمت ۱۹ هزار دلاری عبور کرد.

طلای دیجیتال دومین روز خوب را پشت سر می گذارد

پس از اینکه قیمت این ارز به ۱۸ هزار دلار کاهش پیدا کرد، شاهد ادامه روند افزایش بودیم. اما جالب است بدانیدکه بیت کوین در تمام تاریخ خود تنها یک روز بالاتر از ۱۹ هزار دلار معامله شده است.

از سوی دیگر بزرگترین ارز دیجیتال جهان در حال حاضر ۲۸۳ روز بالاتر از ۱۰ هزار دلار معامله شده است. اما آیا امروز شاهد قیمت ۲۰ هزار دلاری بیت کوین خواهیم بود.

نوامبر ماه محبوب بیت کوین

 در همین حال باید بدانید بیت کوین در ماه نوامبر افزایش بی سابقه ای را تجربه کرده است. تحلیل گر کمیت سنج PlanB در توییتی به این نکته اشاره کرده است که سه هفته و نیمی که گذشت در تاریخ بیت کوین بی سابقه بوده است.

بیت کوین به عنوان بزرگترین رمزارز دنیا پس از کاهش قیمت ها در روز سه شنبه روند افزایشی را از سر گرفت. این ارز با ۱۳۰۰ دلار افزایش ظرف ۲۴ ساعت قیمت تازه ای را به ثبت رسانده است.

از نظر PlanB عملکرد این ارز نشان می دهد که این ارز نه تنها در حال رکورد شکنی است، بلکه سودی به مراتب بزرگتر را درآینده ای نه چندان دور برای سرمایه گذاران در پی خواهد داشت. او در ادامه اینگونه افزودکه روند بازار به تازگی وارد مسیر گاوی شده است. به اعتقاد این تحلیل گر شاخص قدرت نسبی از ابتدای ماه نوامبر قدرتمند بوده است و بیت کوین به هیچ عنوان گرانتر از ارزش واقعی خود به فروش نرسیده است.

 اینطور که به نظر می رسد امروز و فرداست که خبر عبور قیمت بیت کوین از ۲۰ هزار را بخوانیم. به زودی بیت کوین تاریخ تازه ای را آغاز می کند که برای تمام سرمایه گذارانی که امسال به این بازار می پیوندند، پر بار خواهد بود. برای خرید و فروش بیت کوین با ما در رمزارز مارکت در تماس باشید. قیمت بیت کوین و دیگر آلت کوین های بازار از ما بخواهید و سرمایه گذاری تازه ای را تجربه کنید.

منبع

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-price-has-now-only-been-higher-one-day-in-history

Comments (0)
Add Comment