قابلیت ها و خصوصیات YF Link چیست؟ همه نکاتی که باید بدانید

YFL، رمزارز رتبه ۳۳۰ از نظر حجم کلی بازار، یک توکن data-based است، بدین معنی که بیشتر تمرکز این رمزارز بر روی داده‌ها و اتصال اطلاعات و نگه داری از امنیت بالای این داده‌ها است. اگر می‌خواهید بدانید ساختار YF Link چیست، ابتدا باید به توضیحات بنیادی‌تری در رابطه با رمزارزها بپردازیم. YFL یک رمزارز بر پایه اوراکل است که قابلیت تغییر و اضافه برخی اطلاعات داخل هر بلاک دارد و همچنین از سری رمزارزهای گاورننس است. رمزارزهای گاورننس، به رمزارزهایی گفته می‌شود که تصمیم گیری‌های اصلی برای آینده آنها مبتی بر نظر تمامی دارندگان این رمزارز است و وابسته به تصمیم گروه یا شخص نیست.

هدف اصلی YF Link چیست؟

این پروژه که مدعی است که هدف اصلی آن کمک به جمع آوری برخی اطلاعات برای لینک مارین (این شرکت هفت ساله مستقر در جزایر کیمن ، که فناوری آن، به عنوان پلی میان زنجیره های بلوکی و داده های دنیای واقعی عمل می‌کند ، برای ساخت “لایه سوم” اینترنت مدرن، یک امر حیاتی است) است، و در تلاش است اطلاعات عمومی و یکپارچه ای برای کمک به اعمال تغییرات مورد نظر این گروه فراهم سازد.

در واقع حتی سازندگان این رمزارز نیز اعلام داشته اند که ارزش این توکن باید صفر در نظر گرفته شود. این سیستم دارای ۷۵ هزار توکن است و قابلیتی برای ماین کردن آن وجود ندارد.

مطالب دیگر را بخوانید

قیمت روز YF Link چیست و بهترین صرافی‌های آن کدامند؟

قیمت روز YF Link هم مانند دیگر پلتفرم‌ها، با تحولات بازار تغییر می‌کند اما در حال حاضر قیمت آن چیزی در حدود ۵۴۸.۲۳  دلار امریکا است. حجم معاملات YF Link در هر ۲۴ ساعت حدود ۲,۰۱۶,۷۴۳  دلار است و این پلتفرم در رتبه بندی جهانی CoinMarketCap در جایگاه ۳۳۰ قرار دارد.

بهترین صرافی‌های  YF Link در حال حاضر عبارتند از: Uniswap (V2)، Hotbit، ۱inch Exchange، Poloniex و 0x Protocol.

سخن پایانی:

بطور کلی این رمزارز بیشتر برای جا به جایی اطلاعات به صورت ایمن و یکپارچه ساخته شده است و از این نظر پتانسیل فراوانی برای رشد دارد. چنانچه شما قصد سرمایه‌گذاری در دنیای رمزارزها را دارید، خرید این بلاکچین به شما توصیه نمی‌شود. اما در صورتی که به دنیا کریپتوها علاقمند هستید و قابلیت آنها و تغییرات احتمالی آنها در آینده برای شما جذاب است، حتما اخبار مربوط به این رمزارز را دنبال کنید.

بیشتر بخوانید

Comments (0)
Add Comment