قراردادهای آتی بیت کوین به سمت نوسانات کریسمس در حال حرکت است

قراردادهای آتی بیت کوین در بازار به اولین تاریخ انقضا خود نزدیک می شوند. Skew  در توییتی که روز جمعه منتشر شده اعلام کرده است که ۱۰۲۰۰ بیت کوین روز جمعه به انقضای خود می رسند.

 قراردادهای آپشن به دارندگان اجازه یم دهند که بیت کوین را به بهای مشخصی بخرند یا بفروشند. جمعه روز موعود قراردادهای آپشن بسیاری است که روی ۱۵ هزار و ۲۰ هزار دلار بسته شده اند.

قرارداد آتی

 تاریخ انقضا بیت کوین برای سرمایه گذاران بازار بسیار حائز اهمیت است. با نزدیک شدن تاریخ انقضا دارندگان قراردادهای خود را زیر نظر می گیرند. اگر معامله گر در سود باشد، ممکن است بازار بیت کوین را ترک کند. چنین رویدادی نوسانات بسیاری را در بازار بیت کوین ایجاد می کند. تاثیر قیمت بیت کوین یک تا دو روز قبل از تاریخ انقضا از همیشه واضح تر شده است.

 قراردادهای مشتق

 تعداد قراردادهای مشتق به شدت افزایش پیدا کرده است. چرا که تعداد معامله گران و موسسات سرمایه گذاری در بازار بیت کوین نیز به شدت افزایش پیدا کرده است. هفته گذشته قراردادهای آتی که در بازار Deribit  منتشر می شدند قیمت ۱۰۰ هزار دلار را به معامله گران پیشنهاد می دادند. تاریخ انقضای این قراردادها برابر با ۲۴ ستامبر سال ۲۰۲۱ است.به عبارت دیگر مشتاقان بازار بیت کوین که تصور می کردند قیمت بیت کوین به زودی ۶ رقمی می شود، اکنون می توانند قراردادهای ۱۰۰ هزار دلار آتی را ثبت کنند.

بیت کوین در وسط بازار صعودی است. موسسات مالی و سرمایه گذارهای بزرگ به این بازار پیوسته اند و منجر به ادامه روند صعودی شده اند. حتی با وجود نوسانات موجود در بازار همچنان احتمال اینک ه بیت کوین از حمایت موسسات برخوردار باشد زیاد است. به نظر می رسد که دارندگان بیت کوین چندان علاقه ای به فروش بیت کوین ندارند. گزارش ها حاکی از ان است که بیش از ۷۷ درصد ۱۴.۸ میلیون بیت کوینی که تا کنون استخراج شده اند در والت ها باقی مانده اند.

به نظر می رسد که بیش از ۲.۳ میلیادر دلار بیت کوین در روز کریسمس به انقضا می رسند. به این ترتیب باید در انتظار بازار پر نوسانی در روز های کریسمس باشیم.

شاید این بهترین فرصت برای خرید بیت کوین باشد. بازار پر از نوسان بیت کوین می تواند شرایط را به گونه ای رقم بزند که امکان خرید بیت کوین به سادگی مهیا شود. این نکته را به یاد داشته باشید که این ارز در مقابل فرصت های سرمایه گذاری دیگر بهترین گزینه روی میز است. این نکته را به یاد داشته باشید و آماده تغییر دنیای سرمایه گذاری خود باشید. با در رمزارز مارکت همراه باشید و خود را برای سودی غیر قابل پیشبینی آماده کنید.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-headed-for-christmas-volatility-as-100k-btc-options-expire

Comments (0)
Add Comment