آرامش قبل از طوفان، احتمال افزایش قیمت بیت کوین تا ۲۰ هزار دلار

 تغییر قیمت بیت کوین و یا سایر رمز ارز ها یکی از مواردی است که هر موقع سخنی از آن به میان آمده است، علاقه مندان بسیاری به سمت آن گرویده اند.

این تغییر ها گاه می تواند موجب ویرانی و گاه سود بیشماری از افراد را شامل شود. در بعضی موارد نیز پشیمانی های بزرگی را با خود بهمراه داشته است.

ظاهرا دلایل و مدارکی توسط بعضی از صاحب نظران ارائه شده است که نشان از یکی از این تغییرات بزرگ در آینده این نه چندان دور دارد.

این مورد که می تواند خرید بیت کوین و فروش بیت کوین را به صورت محسوسی تحت تاثیر قرار دهد.

در این مطلب از رمز ارز مارکت مورد بررسی و تحلیل قرار خواهد گرفت.

آرامش قبل از طوفان، احتمال افزایش قیمت بیت کوین تا ۲۰ هزار دلار

موهیت سوروت یکی از بنیان گذاران و تحلیلگران موسسه BITAZU CAPITAL که یکی از موسسات مالی در رابطه با رمز ارز ها و سرمایه گذاری های وابسته به آن می باشد، با اعلام خبری مبنی بر تحلیل قیمت بیت کوین، این بازار را تا حدودی سراسیمه ساخت. تحلیل های این مرکز نشان از بازگشت افزایش قیمت شدید بیت کوین در سه ماه آینده دارد. این در حالی است که قیمت بیت کوین در روز ها و هفته های گذشته یک ثبات نسبی را تجربه کرده، و جایگاه محکمی را در ماه های گذشته داشته است.

بیت کوین به کجا می رود ؟

قیمت بیت کوین به کجا می رود؟

این تحلیلگر با بررسی رفتار و نمونه های قبلی و مطالعه الگوریتم های افزایش قیمت بیت کوین، پیش بینی کرده است که در مدت سه ماه آینده قیمت بیت کوین به بیش از بیست هزار دلار خواهد رسید.

بر اساس گزارشات این شرکت این بالا رفتن همراه با یک ثبات نسبی خواهد بود و قیمت این رمز ارز بر خلاف افزایش قبلی آن که در ماه می آغاز گردید، با افت همراه نخواهد بود.

بیت کوین ۲۰۰۰۰ دلاری رویایی که به زودی محقق خواهد شد

وی دلیل این ثبات را تحکیم قیمت این رمز ارز در ماه های گذشته مخصوصا اکتبر خواند. این اتفاق در حالی رقم خورد که خیلی از محققان و تحلیلگران اقتصادی این افزایش قیمت را بعید می دانند. بنیانگذار موسسه PlanB که خود یکی از طرفداران این ثبات است ، در مصاحبه ای عنوان کرده است که “قیمت سلطان رمز ارز ها دقیقا در جایی قرار دارد که قرار است باشد.”

باید دید که این ثبات به افزایش قیمتی ناگهانی تبدیل خواهد شد یا همچنان ادامه خواهد یافت.

والبته شما میتوانید در ۲۴ ساعت شبانه روز اقدام به خیر یا فروش بیت کوین و یا هر رمز ارز دیگری به رمز ارز مارکت بکنید.

این یک مقاله ترجمه و تالیف شده است و از این بابت هیچ مسئولیتی متوجه رمز ارز مارکت نیست .

Comments (1)
Add Comment