لایحه تنظیم ارزهای دیجیتال ۲۰۲۲ از سوی «لومیس» ارائه می‌شود

لایحه تنظیم ارزهای دیجیتال ۲۰۲۲ سرانجام سال بعد از سوی سناتور «سینتیا لومیس» ارائه می‌شود. سناتور آمریکا، «لومیس»، از طرفداران سرسخت بیت کوین است که این لایحه را ارائه خواهد داد.

لایحه تنظیم ارزهای دیجیتال ۲۰۲۲

سناتور طرفدار بیت کوین آمریکا، «سینتیا لومیس»، در حال آمادگی برای آن است که سال بعد، لایحه جامع و کاملی از ارزهای دیجیتال را ارائه دهد. خبرگزاری بلومبرگ گزارش می‌دهد که انتظار می‌رود از این لایحه در سال ۲۰۲۲ رونمایی شود. این لایحه که «جامع و کامل» توصیف شده، شامل تعدادی از مشکلات مربوطه، از مالیات‌گذاری دارایی‌های دیجیتالی گرفته تا محافظت از مشتریان است. «لومیس» به بلومبرگ گفت که اگر این لایحه تصویب شود، در حقیقت:

«راهنمای کاملی از اینکه چه داریی به چه سطح مختلفی تعلق دارد به تنظیم‌کنندگان می‌دهد، محافظت از مشتریان این زمینه را ارائه می‌دهد، استیبل کوین‌ها را تنظیم و قانون‌گذاری می‌کند و همچنین سازمان جدیدی را تحت صلاحیت مشترک دو کمیسیون معاملات آتی کالا و کمیسیون بورس و اوراق بهادار به وجود می‌آورد. بدین ترتیب این کمیسیون‌ها می‌توانند به‌خوبی بر بازار دارایی‌های دیجیتال نظارت داشته باشند.»

«لومیس» در راستای لایحه تنظیم ارزهای دیجیتال ۲۰۲۲ به دنبال‌کنندگان خود در توئیتر اصرار کرد که از سناتورها بخواهند تا از این لایحه حمایت کنند. او همچنین اشاره کرد که به‌دنبال نویسندگان مشترکی است که آماده پیوستن به کار بر روی سند هستند.

«لومیس» در سال ۲۰۱۳ برای اولین بار در طلای دیجیتال (بیت کوین) سرمایه‌گذاری کرد و تا آخر ژوئن ۲۰۲۱، او از ۵ بیت کوین برخوردار بود. او همچنین در ماه آگوست، بیت کوین اضافه‌ای با ۱۰۰,۰۰۰ دلار گرفت. «سینتیا لومیس» به‌شدت به بیت کوین باور دارد.

او اخیرا گفت که ارز دیجیتال بیت کوین را نگه می‌دارد تا بازنشستگی خود را تضمین کند و همچنین به همشهریان خود نیز اصرار کرد که مثل او همین کار را انجام دهند.

«سناتور لومیس» و لایحه ارز دیجیتال

سناتور «لومیس» تنها کسی بود که عهد کرد با تمام توان برای اصلاحیه مطلوب ارز دیجیتال در لایحه زیرساختی بجنگد. با وجود تمام تلاش‌های وی، رئیس جمهور «جو بایدن»، قانون مشاغل و سرمایه‌گذاری زیرساختی را با قوانین بحث‌برانگیزی برای مالیات ارزهای دیجیتال امضا کرد. در حال حاضر این قانون در دست وزارت خزانه‌داری است.

«سینتیا لومیس» همچنین از «هیلاری کلینتون» برای ملاحظات غیر ارز دیجیتالی خود نقد کرد. او گفت: «رهبران بزرگ، از آینده نمی‌ترسند. آمریکا با در آغوش گرفتن بیت کوین، آینده را برنده می‌شود.»

 منبع: https://thecryptobasic.com/2021/12/24/pro-bitcoin-u-s-senator-cynthia-lummis-to-present-crypto-regulation-bill/

Comments (0)
Add Comment