معامله در بیت کوین پس از ۲۶ هزار دلار به ۴۰ هزار دلار رسید

قیمت بیت کوین به بالاترین حد خود رسید. اکنون معامله در بیت کوین به ۲۵۹۴۵ دلار رسید. این امر به دنبال تغییرات تکنیکی در بازار قراردادهای آتی روی داده است.

قیمت بیت کوین به بالاترین حد خود رسیده است. این بالاترین قیمت این ارز در روزهای پیش از کریسمس است. قبل از این که قیمت بیت کوین به روند صعودی ادامه دهد، بسیاری از معامله گران برای فروش بیت کوین در بازارهای متفاوت وارد عمل شده اند. این امر در نهایت منجر به افزایش تعداد فروشندگن بازار می شود. به محض اینکه فروشندگان بالاترین قیمت را تجربه کردند، بلافاصله از بالاترین سطح قیمت افزایش پیدا کرده است. بیت کوین به شدت رشد کرده است و اکنون این رمزارز به بازه قیمتی تازه ای وارد شده است.

براساس اطلاعات Bybt.com بیش از ۱۳۱ میلیون دلار قرارداد آتی در بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته نقد شده است. تا زمانی که قراردادهای مشتق بازار به روند افزایشی خود ادامه می دهند. احتمال افزایش تغییرات تکنیکی و افزایش قیمت بیت کوین درآینده نزدیک وجود دارد.

علاوه بر این روند صعودی فعلی به این معناست که بیت کوین اکنون از مرز متوسط گذشته است. به نظر می رسد که قیمت بیت کوین تا دسامبر سال ۲۰۲۱ به ۱۰۰ هزار دلار می رسد.

در آینده چه اتفاقی در انتظار بیت کوین است؟

در این بین معامله گران و تحلیل گران تکنیکال نسبت به ادامه روند صعودی خوشبین هستند. معامله گران برجسته بیت کوین اعلام کرده اند که حجم معاملات فروش در جریان روند صعودی فعلی به شدت افزایش پیدا کرده است.

 بزرگان دنیای بیت کوین و کسانی که ۱۰۰۰ عدد بیت کوین را در والت خود نگهداری می کنند. به نظر می رسد که تعداد والت های ۱۰۰۰ تایی بیت کوین کاهش پیدا کرده است. به نظر می رسد که تعداد والت های حاوی ۱-۱۰ بیت کوین در حال افزایش است. گویا تعداد سرمایه گذارهای خرد در بازار سرمایه به شدت افزایش پیدا کرده است. این روز ها صحبت بیت کوین را در تمام محافل می شنویم. به نظر می رسد که قیمت این ارز  و ادامه روند افزایشی توجه کاربران بیشتری را به این بازار جلب کرده است.

دقت معامله گران به شدت افزایش پیدا کرده است. چرا که هنوز رسیدن به بالاترین سطح در بازار بیت کوین هنوز پایان نیافته است. تا زمانی که بیت کوین به بالاترین حد خود برسد، این احتمال وجود دارد که تغییرات تکنیکی در بازار انرژی لازم برای ادامه روند صعودی را تامین کند. به نظر می رسد که بیت کوین در بازه زمانی کوتاه مدت همچنان به روند خود ادامه می دهد.

علاوه براین تحلیل گران بازار کوین تلگراف در این باره می گویند که بیت کوین به زودی از ۴۰ هزار دلار نیز عبور می کند. با نزدیک شدن بیت کوین به عدد بعدی در دنباله فیبوناچی روی ۲۵۸۰۰ ادامه روند صعودی امکان پذیر خواهد بود. هر اندازه سرعت ما در ادامه مسیر بیشتر باشد، رکوردهای بالاتری را ثبت می کنیم. اگر ۲۵۸۰۰ برای بازه زمانی موقت بالاترین رکورتی باشد که تجربه می کنیم، حرکت صعودی بعدی می تواند بیت کوین را به سمت ۴۰ هزار دلار بکشاند.

افزایش تقاضای موسسات سرمایه گذاری

 معامله در بیت کوین دیگر به افراد و سرمایه گذاران محدود نمی شود. بلکه این روزها موسسات سرمایه گذاری بیش از هرزمان دیگری برای وردو به این بازار وارد عمل شده اند. زمانی که از سرعت خرید بیت کوین از سوی موسسات مالی کاسته شود، باید در انتظار ثبت رکوردی منطقی برای بیت کوین باشیم. بهترین راه برای تخمین احساس حاکم بین موسسات مالی ارزیابی بازار CME است. میزان بیت کوین هایی که وارد بازار Grayscale  می شوند نیز می توانند در این زمینه مارا یاری کنند.

تا زمانی که میزان ورودی و گردش بیت کوین در این دو بازار کاهش پیدا کند، احتمال اصلاح قیمت ها افزایش پیدا می کند.

 باید درانتظار رویدادهای تازه ای در جامعه بیت کوین باشیم. این نکته را به یاد داشته باشید که این ارز می تواند پیامد های متفاوتی را برای بازار در پی داشته باشید. سرمایه گذاری در این بازار سود بی سابقه ای را برای دارایی های شما در بر خواهد داشت. با ما در رمزارز مارکت با آخرین اخبار دنیای رمزارز همراه باشید و برای سرمایه گذاری در این بازار آماده شوید.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/as-bitcoin-nears-26k-btc-may-break-40k-in-the-next-impulse-wave-says-trader

Comments (0)
Add Comment