قیمت بیت کوین مقاوم در طوفانی از خبرهای بد

خبر های مختلفی از بازار رمز ارز ها و قیمت بیت کوین در هفته گذشته به گوش می رسید. حال و هوای رمز ارز ها و بازار خرید و فروش آن ها را تا حدودی نا آرام مینماید . خرید بیت کوین و فروش بیت کوین اما استوار و بدون توجه به این اخبار ادامه سافت. این مورد چیزی بود که کمتر کسی توقع آن را داشت. پیش بینی ها حاکی از یک افت قیمت نه چندان زیاد برای بیت کوین و این ارز دیجیتال بود. اما بیت کوین جایگاه خود را در هفته گذشته تثبیت نمود و افت قیمتی از خود نشان نداد. در این مطلب از رمز ارز مارکت به بررسی تحولات هفته گذشته این ارز دیجیتال خواهیم پرداخت.

قیمت بیت کوین، مقاوم در طوفانی از خبر های بد

خبر های متعددی که از پیش بینی ها و تغییرات قیمت ها در مورد رمز ارز ها منتشر می گردند.شما همواره میتوانید آخرین اخبار قیمت بیت کوین را رمز ارز مارکت دریافت نمایید.

چه از طرف موسسات و تحلیلگران حرفه ای باشند، و چه از طرف افراد بی تجربه. موردی نیست که بتوان از آن صرف نظر کرد. این تغییرات می توانند بازار را به هم بریزند و در ارزش بیت کوین، و همینطور خرید و فروش آن تغییراتی را ایجاد کنند.

تغییراتی که ظاهرا در هفته گذشته کاملا بی اثر بوده است.

قیمت بیت کوین، مقاوم در طوفانی از خبر های بد

اما تا چه اندازه این بی اثر بودن میتواند مفید باشد!؟ آیا این خبر خوبی است که پادشاه رمز از روال عادی بازار تبعیت نمی کند!؟ آیا این استحکام قیمت دلیل خاصی دارد!؟

ثبات ارزش پادشاه رمز ارز ها

این نوع از ثبات قیمت علاوه بر قدرت یک ارز دیجیتال میتواند نشانه خبر های بدی نیز باشد. قبلا با اتفاق افتادن این ثبات های بر خلاف بازار خبر هایی مانند تحریم چین، هک شدن Bitfinex و بحران های بزرگ اقتصادی نیز اعلام گردیده است. و همچنین هک شدن OkEx که ما قبلا خبرش را در رمز ارز مارکت اعلام کردیم.

این اتفاقات بزرگ همواره با تغییرات قیمت بیت کوین بر خلاف جهت اصلی بازار و همینطور اتفاقاتی پیرامون شرکت های بزرگی که خدمات رمز ارز ارائه میکنند، مانند BitMEX بوده است.

شاید این تثبیت قیمت و همینطور رفتار خلاف جهت آن نشانه ای اعمال سیاست های پنهان کارانه در بازار امروز ارز باشد.

البته یکی از مدیران ارشد کمپانی CoinShares که یک شرکت فعال در زمینه مشورت دهی برای ارز های دیجیتال می باشد اعلام داشته است که کاربران و ذینفعان نسبت به این خبر ها از تغییرات قیمت بیت کوین بی تفاوت بوده و آرامش خود را حس کرده اند.

هیچگونه فشار و یا اعلام نفوذی در بازار این رمز ارز دیده نمی شود، و روال عادی تبادلات آن در حال اجراست.

Comments (0)
Add Comment