میزان جستجوی دوج کوین در گوگل از بیت کوین پیش گرفت

برای اولین بار در طول تاریخ تعداد افرادی که دوج کوین را در گوگل جستجو می کنند از بیت کوین افزایش پیدا کرد. افزایش میزان جستجوی دوج کوین در گوگل نشان دهنده افزایش محبوبیت این رمز ارز در نزد مردم سراسر جهان است. برای اولین بار آمار جستجوی دوج کوین در گوگل از بیت کوین نیز بیشتر شده است. 

با مشاهده نمودار زیر متوجه می شویم که علاقه کاربران به جستجوی دوج کوین در ۱۲ ماه گذشته در رابطه مستقیم با افزایش قیمت و محبوبیت بیت کوین بوده است. در هفته جاری تغییراتی در رابطه مستقیم میان این دو ارز ایجاد شد. میزان علاقه کاربران به دوج کوین در مقایسه با بیت کوین افزایش پیدا کرد.

بر اساس گزارش های به دست آمده دوج کوین سال ۲۰۲۱ را به صورت جنجالی آغاز کرد. در اواسط ماه آوریل این رمز ارز تنها در یک روز ۸۰ درصد افزایش قیمت را تجربه کرد. در این تاریخ ارزش کل بازار این رمز ارز در مقایسه با سال گذشته ۵۰۰۰ درصد افزایش داشت. این رمز ارز کار خود را از یک شوخی در بازار رمز ارز آغاز کرد. توییت ها و اظهار نظرهای مدیر عامل شرکت تسلا ایلان ماسک یکی از مهمترین عوامل افزایش قیمت این رمز ارز بوده است.

 علاقه شدید و افزایش میزان جستجوی دوج کوین در گوگل

با این وجود همانطور که در ماه آوریل مشاهده کردیم علاقه شدید کاربران به یک رمز ارز تضمینی برای ادامه روند صعودی برای آن ارز نخواهد بود. در همین راستا دوج کوین این هفته جاری را در روند نزولی به سر برد. این اتفاق همزمان با حضور ایلان ماسک در برنامه زنده تلویزیونی و اظهار نظر های جدید و روی داد.

برخی از این تحلیلگران بر این باورند که این رمز ارز همواره فراز و نشیب های خود را تکرار خواهد کرد. از آن جایی که زیرساخت های قدرتمندی ارزش این رمز ارز را تضمین نمی کند معامله گران از آن برای تثبیت سود های کوتاه مدت استفاده می کنند.

اطلاعات به دست آمده از پیوندهای گوگل نشان می دهد که این رمز ارزها به عنوان رمز ارزهای کازینویی در ایالات متحده آمریکا شناخته می شوند. دوج کوین ماه گذشته را با ۶۰۰ درصد افزایش پشت سرگذاشت. اما در هفته گذشته قیمت این رمز ارز با ۰.۶ درصد کاهش سود روزانه ۱.۶ درصد را بر جای گذاشت.

 در آخر

 بیت  کوین همواره یکی از موضوعاتی که توجه کاربران سراسر جهان را به خود جلب می کند. بسیاری از کاربران با استفاده از این کلید واژه اطلاعات مورد نظر خود را در گوگل پیدا می کنند. اما به تازگی رویداد جدیدی رخ داده است. 

حجم جستجوهای مربوط به دوج کوین از بیت کوین افزایش پیدا کرده است. افزایش جستجوی دوج کوین در گوگل نشان دهنده افزایش پذیرش و محبوبیت این رمز ارز سوی کاربران است. با این حال در شرایط فعلی قیمت دوج کوین کاهش پیدا کرده است. شما اداامه روند صعودی این رمز ارز را چگونه ارزیابی می کنید؟ نظرات خود را با ما در رمزارز مارکت در میان بگذارید.

 منبع 

https://cointelegraph.com/news/google-search-interest-in-dogecoin-outstrips-bitcoin-for-first-time

Comments (0)
Add Comment