میکرواستراتژی در کف بیت کوین می خرد و از دولت آمریکا سبقت گرفته است

مایکل سیلور (Michael  Saylor) اعلام کرده است که ۶۵۰ میلیون دلار دیگر بیت کوین را با کاهش قیمت کف بیت کوین خریداری کرده است. میکرواستراتژی شرکت تجاری است که بیت کوین را به سبد دارایی خود افزوده است. این شرکت ۲۹۶۴۶ بیت کوین دیگر به ارزش ۶۵۰ میلیون دلار را به دارایی خود افزوده است. به نظر می رسد که قیمت تقریبی هر بیت کوین برابر با ۲۱۹۲۵ دلار است.

مایکل سیلور در این رابطه بلافاصله اخباری را منتشر کرده است که نشان می دهد، با کاهش ناگهانی قیمت ها به ۲۲۲۴۷ دلار این شرکت برای خرید وارد عمل شده است. اگر چه هنوز مشخص نیست که آیا خرید ارز ها همزمان با کاهش قیمت بیت کوین بوده است یا خیر.

 این شرکت اوایل ماه جاری اعلام کرده بودکه بیت کوین های بیشتری را به دارایی خود می افزاید. آنها برای خرید بیت کوین قصد داشتند از ۴۰۰ میلیون دلار بدهی اوراق خود استفاده کنند. فروش اوراق بهادار چیزی در حدود ۶۵۰ میلیون دلار برای آنها سود در بر داشت. این مبلغ برای خرید بیت کوین به کار گرفته شده است. این شرکت در حال حاضر در مجموع چیزی در حدود ۷۰۴۷۰ بیت کوین در اختیار دارد. متوسط قیمت پرداخت شده برای این بیت کوین ها برابر با ۱۵۹۶۴ دلار است.

 میکرواستراتژی سردمدار بازار بیت کوین

 به این ترتیب شرکت میکرو استراتژی اولین دارنده ای است که این حجم از بیت کوین را در اختیار دارد. این شرکت اکنون یک گام از دولت آمریکا جلوتر است. میزان بیت کوین های دولت آمریکا برابر است با ۶۹۴۲۰ عدد. این شرکت از ماه آگوست و با خرید ۲۱ هزار بیت کوین به ارزش تقریبی ۲۵۰ میلیون دلار وارد بازار رمزارز شد. در آن زمان شرکت اعلام کرد قصددارد بیت کوین را به عنوان اندوخته اصلی خود نگهداری کند. این شرکت قصد داشت از بیت کوین برای مقابله با نوسانات بازار دلار استفاده کند.

 این شرکت در ادامه به خرید بیشتر دارایی ادامه داده است و در ماه سپتامبر ۴۲۵ میلیون دلار را به دارایی خود افزوده است. به تازگی سیلور ایلان ماسک را نیز به ورود به بازار بیت کوین ترغیب کرده است. به این ترتیب آنها بر این باور هستند که بیت کوین با دلار جایگزین شود. این شرکت به ایلان ماسک نیز توصیه کرده است این ارز را به عنوان اندوخته امن خود نگهداری کند. در این صورت دیگر شرکت های شاخص S&P 500  برای ورود به این بازار تشویق می شوند. این امر بازار بیت کوین را از همیشه قوی تر می کند.

 بازار بیت کوین در آینده

ورود موسسات و سرمایه گذارهای بزرگ یکی از اصلی ترین محرک های  ادامه روند صعودی بوده است. این امر ادامه خواهد داشت. به نظر می رسد که به زودی بیت کوین به ارز پشتیبان بسیاری از شرکت ها تبدیل می شود. شما نیز باید این ارز را به سبد دارایی خود اضافه کنید. این نکته را به یاد داشته باشید که آینده از آن بیتکوین است و این امر می تواند آینده دارایی های شما نیز متحول کند. برای خرید بیت کوین با ما در رمزارز مارکت همراه باشید. در کف بیت کوین خرید کنید. این نکته را بدانید که این ارز می تواند مزایای بسیاری را برای شما در بر داشته باشد.

منبع

https://cointelegraph.com/news/microstrategy-buys-the-dip-now-has-more-btc-than-us-govt

Comments (0)
Add Comment