میکرو استراتژی ۴۰۰ میلیون دلار دیگر در بیت کوین سرمایه گذاری کرد

 هر روز بر تعداد موسسات و شرکت هایی که برای سرمایه گذاری در این ارز وارد عمل می شوند افزوده می شود. به نظر می رسد که بیت کوین سرمایه گذاری را به کلی متحول کرده است. این بار نیز شرکت Micro Strategy  تصمیم گرفته است که ۴۰۰ میلیون دلار دیگر نیز به دارایی خود در بیت کوین بیفزاید.

این شرکت شناخته شده اعلام کرده است که قصد دارد ۴۰۰ میلیون دلار از دارایی خود در اقلب سهام و در ازای بیت کوین به فروش می رساند.

با توجه به قیمت بیت کوین در شرایط فعلی این مبلغ دارایی این شرکت را به ۲۰۸۳۳ افزایش خواهد داد. به این ترتیب دارایی بیت کوین این شرکت برابر با ۶۲ هزار بیت کوین خواهد بود. این شرکت سرمایه خود را در اختیار شرکتی می گذارد و سالانه بخشی از سود خود را به این شرکت می پردازد. بیت کوین های این شرکت تا سال ۲۰۲۵ نزد این شرکت باقی می ماند. اما میکرو استراتژی قادر است از سال ۲۰۲۳ به بعد دارایی خود را به پول نقد تبدیل کند.

 علاوه بر این ۶۰ میلیون دلار نیز برای اولین کسانی که این سهم را می خرند در نظر گرفته است. این افراد باید در بازه ۱۳ روزه خرید خود را انجام دهند. این سهام بنابر قانون ۱۴۴ انتشار سهام صادر می شود و تنها در اختیار سرمایه گذاران واجد صلاحیت گذاشته می شود.

شرکت MicroStrategy شیفته بیت کوین است

 به نظر می رسد که این شرکت از ماه آگوست شیفته دنیای رمزارز شده است. این شرکت نخستین بار ۲۱۴۵۴ بیت کوین را به ارزش ۲۵۰ میلیون دلار خریداری کرد. در ادامه ۱۶۷۹۶ بیت کوین دیگر به ارزش ۱۷۵ میلیون دلار به دارایی رمزارز این شرکت افزوده شد. خرید بیت کوین در بازارکوین بیس (Coinbase) انجام شد.

در حال حاضر و باتوجه به قیمت روز بیت کوین این شرکت بیت کوین هایی به ارزش ۷۸۴ میلیون دلار را در اختیار دارد. این بدان معناست که این شرکت تا همین لحظه نیز در ازای ۴۷۵میلیون دلار سرمایه گذاری خود سود ۶۵ درصدی را تجربه کرده است.

ارزش بالقوه بیت کوین سبب شده است که موسسات و شرکت های زیادی برای حضور در این بازار ابراز آمادگی کنند. این بازار فرصتی بی مثال را برای سرمایه گذاری ایجاد کرده است. با بیت کوین سرمایه گذاری چیزی بیش از فرار از تورم است. این دارایی ویژگی های متفاوتی را در اختیار افراد می گذارد که تاکنون از دسترس دیگران نیز به دور بوده است.

برای خرید بیت کوین با ما در رمزرز مارکت همراه باشید. قیمت این ارز را از ما جویا شوید. رمزارز مارکت آخرین اخبار و دانستنی های دنیای رمزارز را با شما به اشتراک می گذارد. پیش از هر اقدامی با ما همراه باشید  و دانش خود را در زمینه سرمایه گذاری در رمزارز افزایش دهید. سرمایه گذاران بزرگ بازار نیز به اهمیت یادگیری بیشتر بیت کوین اشاره کرده اند. دانش در کنار شناخت دنیای رمزارز، راز موفقیت شما در این بازار است.

منبع

https://cointelegraph.com/news/microstrategy-will-issue-400-million-in-securities-to-buy-more-bitcoin

Comments (0)
Add Comment