نحوه دریافت کوپن تخفیف Nextrope + جزییات لازم

چنانچه شما هم علاقه‌مند به رمزارزها اطلاعات و همچنین سرمایه‌گذاری بر روی آنها هستید ، قطعا اسم Nextrope را می‌شناسید. این شرکت که یکی از بنام‌ترین سازندگان نرم‌افزار است، به زودی در لندن کنفرانس و ورکشاپی در رابطه با کریپتوها و اپلیکشن‌های مربوط به برگذار خواهد کرد. در ادامه ما به شما کوپن تخفیف Nextrope را معرفی می‌کنیم تا با ۱۰% تخفیف از این سمینار و ورکشاپ استفاده کنید.

دریافت کوپن تخفیف Nextrope

جالب است بدانید، یکی از ابداعات این شرکت، ساخت اپلیکیشنی با نام FiveApp که به زبان ناشنوایان است و در اروپا به طور گسترده‌ای استفاده می‌شود. این ورکشاپ که به صورت حرفه‌ای بر روی برنامه‌ نویسی برای اتریوم و هاپرلدجر (Hyperledger) تمرکز دارد، به شما ابزار و امکانات ساخت اپلیکیشن‌های سالیدیتی (Solidity) و (Smart Contracts) را می‌دهد. کد تخفیف شما برای این ورکشاپ و کنفرانس CryptoNews2019 است.

بیشتر بخوانید

استفاده از کوپن تخفیف Nextrope

پس از مراجعه به سایت اصلی Nextrope بر روی گزینه خرید بلیط کلیک کنید و سپس نوع بلیط خود را انتخاب کنید. در قسمت تخفیف کد داده‌ شده را وارد کنید و خرید خود را تکمیل کنید. تخفیف شما اعمال شد.

شرکت Nextrope یکی از موفق‌ترین و همچنین موثرترین شرکت‌ها در زمینه‌ی اپلیکیشن‌ها و سیستم‌های بلاکچین است که از سال ۲۰۱۵ تا به حال، اسم و رسم خوبی در دنیای کریپتوها برای خود باز کرده است. کنفرانس‌های سالانه این شرکت آموزش‌های بینظیری برای علاقه‌مندان به دنیای برنامه نویسی کریپتوها فراهم کرده است و امکان سرمایه‌گذاری ایمن را برای آنها فراهم آورده است. کد تخفیف ۱۰% CryptoNews2019m به شما اجازه دسترسی به این امکانات را با قیمت پایین‌تری می‌دهد.

بررسی اجمالی:

Gold bitcoin standing on statistics and financial charts and graphs over cryptocurrency values and prices. Virtual money or blockchain cryptocurrency.

با توجه به افزایش روز افزون توجه‌ها به سمت رمزارزها و سرمایه گذاری بر روی این ارزهای نوین، شرکت‌های زیادی برای افزایش اطلاعات و فراهم کردم امکاناتی برای خرید فروش آنها ایجاد شده اند. در این میان، Nextrope از معتبرترین این شرکت هاست و کنفراس های آنها از ارزش بالایی برخوردار است. اگر که شما هم از علاقه مندان این عرصه هستید حتما در صورت امکان از کنفرانس ها و ورکشاپ های فراهم شده توسط این شرکت استفاده کنید.

مطالب دیگر را بخوانید

Comments (0)
Add Comment