نظرسنجی های بیت کوین می گویند قیمت ۵۰ هزار دلار اتفاق نمی افتد

نظرسنجی های بیت کوین نشان می دهند که قیمت این رمزارز تا سال ۲۰۳۰ به ۵۰ هزار دلار نمی رسد. ۳.۵ درصد از شرکت کنندگان این نظر سنجی اعلام کرده اند که قیمت این رمزارز به بیش از ۵۰۰ هزار دلار می رسد. پلتفرم استخراج Genesis Mining  نتیجه نظرسنجی هایی که با حضور ۱۰۰۰ نفر انجام شده است، را منتشر کرده است. دو سوم کسانی شرکت کنندگان باور دارند که بیت کوین در مقایسه با دلار دارایی بسیار بهتری است.

بیش از نیمی از شرکت کنندگان نیز باور دارند که بیت کوین از طلا عملکرد بهتری بر جای می گذارد. این ارز املاک را نیز پشت سر می گذارد. این بازارهای در کنار بازار سهام در ده سال آینده شاهد پیشروی بیت کوین خواهند بود. ۶۵ در صد شرکت کنندگان بر این باور هستند که با گذشته زمان میزان پذیرش بیت کوین نیز افزایش پیدا می کند.

اوضاع خرسی

 با وجود نظرات متفاوتی که در این حوزه مطرح شده است، به نظر می رسد که ۱۷ درصد از شرکت کنندگان پیش بینی کرده اند که قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۳۰ به ۵۰ هزار دلار می رسد. به این ترتیب به نظر می رسد که قیمت این رمزارز در ۱۰ سال آینده تنها ۱۶۰۰ ردصد افزایش خواهد داشت. این درحالی است که بیت کوین تا کنون ۱۶۶.۵ درصد را تجربه کرده است.

۱۷ درصد دیگر از شرکت کنندگان نیز تصور می کنند که بیت کوین در دهه آتی شاهد کاهش قیمت ها خواهد بود.  یک ششم شرکت کنندگان نیز از اظهار نظر قطعی درباره این ارز خودداری کردند.

 روی هم رفته ۵۰.۱ درصد از شرکت کنندگان تخمین زده اند که بیت کوین تا سال ۲۰۳۰ قیمتی برابر با ۲۰ هزار دلار یا کمتر خواهد داشت. یک سوم نیز قیمت کمتر از ۱۰ هزار دلار را پیش بینی کرده اند. این درحالی است که ۱۱.۸ درصد افراد نیز اعلام کرده اند که این ارز در ادامه قیمت کمتر از ۱۰۰.۱ دلار را تجربه می کند.

برخی نیز بر این باوراند که بیت کوین از سوی دولت ها تحریم می شود. در این میان ۱۷ درصد از شرکت کنندگان رویکرد خرسی نداشته اند و انتظار دارند که رمزارز بر دنیای اقتصاد حاکم شود. ۱۰ درصد از آنها نیز تصور می کنند که بیت کوین در آینده کاربری خاصی نخواهد داشت.

اوضاع گاوی

 از نظر گاو ها بیت کوین در دهه ای که پیش رو داریم قیمت های ۶ رقمی را نیز تجربه می کند. یک پنجم شرکت کنندگان باور دارند که بیت کوین از ۵۰۰ هزار دلار نیز بالاتر می رود.

تقریبا چیزی در حدود ۳۰ درصد شرکت کنندگان گاوی باور دارند که پذیرش بیت کوین میزان اعتماد به ارز سنتی را کاهش می دهد. ۲۵.۸ درصد آنها باور دارند که رکود اقتصادی عظیمی در راه است. همین موضوع روی افزایش میزان پذیرش و محبوبیت این ارز می افزاید. بسیار باور دارند که بیت کوین در ابتدای مسیر است و راه زیادی را در پیش دارد.

چه کسانی در این نظرسنجی شرکت کردند؟

نظرسنجی های بیت کوین این بار با حضور سرمایه گذاران بیت کوین انجام شد. یک چهارم شرکت کنندگان را سرمایه گذارانی تشکیل می دهند که بیش از نیمی از دارایی خود را در بیت کوین سرمایه گذاری کرده اند، انجام شد. یک چهارم شرکت کنندگان را سرمایه گذارانی که ۱۰ تا ۵۰ درصد از دارایی خود را به این بازار اختصاص داده اند، تشکیل می دهند. یک چهارم دیگر نیز ۱ تا ۱۰ از دارایی خود را به خرید بیت کوین اختصاص داده اند. این درحالی است که مابقی شرکت کنندگان کمتر از ۱ درصد از دارایی خود را در بیت کوین سرمایه گذاری کرده اند.

شیوه بیماری کرونا توجه سرمایه گذاران بیشتری را به بازار بیت کوین جلب کرده است. به نظر می رسد که این ارز در مقایسه با دیگر ارزها نتایج درخشان تری را در پی دارد.

تاریخچه نظرسنجی های بیت کوین

 ماه گذشته نظر سنجی هایی در دنیای بیت کوین انجام شد که نشان می دهد ۷۳ درصد از شرکت کنندگان مالک بیت کوین هستند یا خرید بیت کوین را در برنامه خود قرار داده اند. این نظر سنجی با حضور ۷۰۰ سرمایه گذار صاحب نام در این نظر سنجی شرکت کرده اند.

 به نظر می رسد که خرید و فروش بیت کوین بهترین راه برای سرمایه گذاری در بازار رمزارز است. قیمت بیت کوین را در رمزارز مارکت ببینید و آماده خرید این رمزارز شوید. پیش از سرمایه گذاری در بازار بیت کوین باید اطلاعات خود را درباره این بازار افزایش دهید. اطلاعات دید شما را به بازار تغییر می دهد. با اطلاعات بیشتر تصمیمات بهتری را اتخاذ می کنید. 

با در رمزارز مارکت همراه باشد و تازه های دنیای بیت کوین و ارز دیجیتال را زیر نظر بگیرید. به زودی لذت سرمایه گذاری در بیت کوین را احساس می کنید.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/shock-survey-suggests-most-investors-think-bitcoin-won-t-top-50k-by-2030

Comments (0)
Add Comment