نهنگ های بازار بیت کوین سطح مقاومت ۱۸۶۰۰ دلاری را انتخاب کرده اند

نهنگ های بازار بیت کوین در بازه ۱۸۶۰۰ دلاری متمرکز شده اند. به نظر می رسد که آنها این بازه را به عنوان سطح مقاومت تازه برای بیت کوین انتخاب کرده اند. قیمت بیت کوین از تاریخ ۱۲ دسامبر روند بازیابی را پیش گرفته است. قیمت این ارز روز گذشته به ۱۷۷۰۰ دلار رسید.

اجتماع نهنگ ها یا خوشه نهنگ ها در بازه ای از قیمت ها، نشان دهنده آن است که این سرمایه گذاران دراین حوزه بیت کوین را خریداری کرده اند. در این حالت سرمایه گذاران دارایی خود را حفظ می کنند. از آنجایی که نهنگ ها ترجیح می دهند با فروش دارایی به سود برسند، غالبا از سطح مقاومت مقاومت می کنند

در بازه زمانی کوتاه مدت خوشه نهنگ ها در نقشه حرکت نهنگ های بازار بیت کوین نشان می دهد که ۱۸۶۰۰ و ۱۸۸۰۰ دلار سطح مقاومت تازه ای برای بیت کوین است.

اجتماع نهنگ های بازار بیت کوین

بیت کوین برای ادامه روند صعودی به این سطح نیاز دارد

معامله گران با تجربه بازار بر این باوراند که اگر بخواهیم روند نزولی بیت کوین را پیش بینی کنیم. باید بگوییم که این ارز در ادامه پس از عبور از ۱۶ هزار دلار به ۱۳ هزار دلار کاهش پیدا می کند. این دو بازه قیمتی نقش سطح مقاومت تازه را برای بیت کوین بازی می کنند. به همین دلیل سطح ۱۷۶۰۰ دلار از اهمیت ویژه ای برخوردار است. کاهش قیمت از این بازه به این معناست که بیت کوین در برابر روند نزولی ناتوان است.

اما بتی کوین روند بازیابی را پیش گرفته است. ازدحام نهنگ های بازار بیت کوین در بازه ۱۸۶۰۰ و ۱۸۸۰۰ دلار به این معناست که احتمال ادامه روند صعودی وجود دارد. بر اساس سطح حمایت و مقاومت بیت کوین به نظر می رسد که ۱۸۷۰۰ دلار توجه بسیاری از سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است.

معامله گران در روزهای اخیر نسبت به سرمایه گذاری در بازار بیت کوین محتاط تر شده اند. اگرجه این ارز از اوایل هفته روند خوبی را پشت سر گذاشته است، اما عده ای بر این باورند که ورود نقدینگی به بازار بیت کوین می تواند خطر سقوط قیمت ها را افزایش دهد.

سطح حمایت نهنگ ها

در بازه بالاتر از ۱۷ هزار دو دلار نهنگ ها دو سطح حمایت اساسی را در ۱۷۱۷۰ و ۱۷۷۰۰ را پیش رو دارند. زمانی که قیمت بیت کوین به ۱۷۵۷۲ دلار کاهش پیدا کرد بیت کوین روند معکوس را در پیش گرفته و به ۱۷۷۰۰ دلار رسید.

 قیمت بیت کوین ظرف مدت ۲۴ ساعت از ۱۷۶۰۰ دلار به ۱۸۴۰۰ دلار رسید. این امر نشان می دهند که میازن تقاضا برای خرید بیت کوین در حال افزایش است. در بازه زمانی نزدیک به احتمال زیاد اتحاد نهنگ های بازار بیت کوین برای حفظ قیمت از کاهش قیمت بیت کوین جلوگیری می کند.

روند بیت کوین

با این وجود یکی از نگرانی های موجود برای آینده بیت کوین شاخص ترس و طمع است. آخرین مطالعات نشان دهنده افزایش طمع ۹۰ از ۱۰۰ است. این امر نشان دهنده آن است که خطر کاهش قیمت ها همچنان احساس می شود.

 بازار رمزارز شاهد حضور بی سابقه سرمایه گذاران بوده است. اگر تاکنون خرید و فروش بیت کوین را تجربه نکرده اید، اکنون زمان آن رسیده است که این ارز را به سبد سرمایه خود بیفزایید. این نکته را به یاد داشته باشد که رمز موفقیت در میزان آگاهی شما نهفته است. این امر می تواند شما را در ادامه مسیر یاری کند. با ما در رمزارز مارکت اطلاعات خود را افزایش دهید و برای خرید بیت کوین وارد عمل شوید. بازار بیت کوین فرصتی بی نظیر برای افزایش ارزش دارایی های شما خواهد بود.

منبع

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-whale-clusters-pinpoint-18-6k-as-key-short-term-resistance

Comments (0)
Add Comment