نکاتی در مورد خرید و فروش بیت کوین

خرید و فروش بیت کوین

اگر شما هم به تازگی وسوسه شدین جهت خرید و فروش بیت کوین این پادشاه رمز ارز های در ایران،  باید به قبل از هر چیز به چند نکته توجه بفرمایید.

باید یک اطلاعات کلی داشته باشید که بیت کوین چیست ؟

روش های خرید بیت کوین

 خلاصه مفید دارین چیزی رو خریداری میکنید که هیچ کس نمیتونه در دنیا بگه مالکش هست . شما وقتی دلار یا پوند میخرید بانک مرکزی اون کشورها مالک اون پول هستن ولی بیت کوین به قولی غیر متمرکز هست.در واقع نوعی جدیدی از پول است ، که به آن کریپتو کارنسی یا رمز ارز و یا ارز دیجیتال میگویند .به همین خاطر برای اولین بار مقدار کمی بیت کوین خرید یا فروش بکنید.

داشتن والتی یا کیف پولی مناسب

 برای آن جهت دریافت ، نگهداری و یا ارسال آن به کس دیگری نیاز به کیف پول بیت کوین دارین . روش های زیادی برای نگهداری بیت کوین وجود دارد ولی باید قبل از هر چیز مطمعن شوید که میدانید بیت کوین خود را کجا میخواهید نگهدارید ؟

در این مقالات شما با روش مختلف نگهداری بیت کوین روی کیف پول کاغذی یا کیف پول روی گوشی خود و یا کیف پول سخت افزاری آشنا می شوید.حتما مطالعه فرمایید تا بعد از خرید بیت کوین بدانید باید آن را کجا نگهدارین .هدف از خریداری ،

هدف از خریداری !

خریداری بیت کوین به قصد سرمایه داری طولانی مدت

آیا میخوایین یک شبه میلیارد شوید ؟ یا با دیدگاهی طولانی مدت قصد خرید دارین ؟!  ما در رمز ارز مارکت همواره نگهداری طولانی مدت آن را پیشنهاد می کنیم .

نوسانات این رمز ارز بسیار زیاد است و در کوتاه مدت شما به احتمال زیاد متضرر میشوید.

خرید از یک فروشنده مطعن

 خریداران و فروشندگان زیادی در بازار مشغول فعالیت هستن ولی شما بهتر است جهت امنیت بیشتر از فروشندگان داخلی (ایرانی ) اقدام به خرید و یا فروش بکنید در زیر لیست صرافی معتبر خرید و فروش بیت و سایر رمز ازر ها را براتون به همراه مزایا و معایبشون لیست کردیم

صرافی های P2P

مزایای اون قیمت احتمالا مناسب ، امن بودن آن و معایب آن کارکردن سخت  با آن که بیشتر برای حرفه ای هاست . افراد معمولی  زیاد از آن راضی نیستند به قولی کاربر پسند نیست .

در ضمن شما محبورین حدود ۰.۴ درصد کمسیون معامله به آن بپردازید ! که قیمت تمام شده بیت را برای شما زیاد میکند . از آنجا که این وب سایت ها والت رمز ارز آن لاین به مشتریان خود ارائه می کند استفاده از کیف پول آن را به هیچ عنوان پیشنهاد نمیکنیم .

در ضمن برای خرید های زیاد امکان واریز پول بیش از ۱۰۰ میلیون تومان در روز برای خرید وفروش بیت کوین به آنها امکان پذیر نیست.

صرافی هایی چون نوبیتکس ، والکس ، اکسیر وارز پایا همگی به عنوان صرافی های P2P یا پی تو پی شناخته می شوند.

صرافی های تلگرامی

صرافی هایی چون سلام کریپتو ، آبان تتر، سنا کش

در مورد تمامی این صرافی ها اول مطعن شوید دارای دفاتر رسمی هستن و شماره های ثابت دارند هرگز در اینترنت به کسی اعتماد نکنید و دارایی خود را در اخیار شخصی یا کانالی با به صرف داشتن اعضای بالا قرار ندهید.

البته صرافی های فوق صرافی های مطعنی هستیند ولی به هر صورت باید بسیار مواظب باشید.

قیمت این صرافی ها معمولا مناسب است ولی اگر قیمت فروش بسیار پایین یا خرید بسیار بالا دیدین حتما به آن شک کنید.

صرافی های OTC یا خریداران و فروشنده های عمده با قیمت ثابت

این صرافی معمولا دارای دفتر مشخص ، امکان معامله حضوری و خرید یا فروش به هر مقدار و بدون محدودیت هستند. این صرافی ها معمولا بیت شما را در سایت خودشان نگه نمیدارن پس مشکل امنیتی ندارند .

از این نمونه سایت ها می توان به تتر لند ، کریپتو لند ، بیت برگ و رمز ارز مارکت اشاره کرد

پیشنهاد ما صرافی رمز ارز مارکت است چرا که تیم حرفه ای ساپورت و توانایی انجام معاملاتی در حجم بالا را داراست دارای دفتر رسمی کاری در تهران ، لندن ، پاریس دارد.

Comments (0)
Add Comment