همکاری Curtin و Envision برای پلتفرم قرارداد هوشمند

همکاری Curtin و Envision از خبرهای داغ این روزهاست. آزمایشگاه بلاک چین R&D دانشگاه Curtin با Envision شریک شده است. این شراکت در حقیقت به هدف آن انجام شده است تا پلتفرم قرارداد هوشمندی را طراحی کرده و ارائه دهد.

همکاری Curtin و Envision

آزمایشگاه توسعه و تحقیق بلاک چین دانشگاه فناوری کورتین (Curtin) با Envision Stock شریک شده است. Envision Stock نیز پلتفرمی غیرمتمرکز برای بازاریابی و خرید محتوای سهام با استفاده از فناوری بلاک چین و قرارداد هوشمند است تا بدین ترتیب اثبات مالکیت را فراهم آورد.

آزمایشگاه تحقیق و توسعه بلاک چین کورتین به توسعه و تست زیرساخت بلاک چین Envision کمک خواهد کرد. این کمک شامل تنظیم توکن‌های ERC 1155 NFT و فراهم کردن اثبات مالکیت محتوا، قراردادهای هوشمند مرتبط، اجرا و مدیریت نودهای بلاک چین، ادغام NFT با فرانت اند و سیستم‌های اشتراک‌گذاری فایل غیرمتمرکزی همچون IPFS است. سرویس‌های بیشتر نیز شامل بهینه‌سازی قرارداد هوشمند، مقیاس‌پذیری برای کاهش هزینه‌های گس و همچنین انجام تست‌های چندوجهی از جمله یونیت تست، تست یکپارچه‌سازی، تست پذیرش و تست نفوذ جعبه سفید می‌شود.

آزمایشگاه R&D کورتین به‌لطف دانش و تجربه فوق‌العاده خود در ارائه راهکارهای تجاری بلاک چینی در چندین صنایع مختلف، کاملا آماده است که به Envision کمک کند و به زودی شاهد همکاری Curtin و Envision هستیم. این آزمایشگاه، قابلیت‌های تحقیقاتی دانشگاه کورتین را با توانایی‌های اجرایی و ارائه‌ای Natsoft Consulting ترکیب می‌کند. این شرکت نیز سازمانی بوده که از تأسیس آزمایشگاه تحقیق و توسعه، پشتیبانی کرده است.

بدین ترتیب این آزمایشگاه مجهز، راهکار فنی سرتاسری خوبی را به Envision ارائه می‌دهد. این راهکار به این پلتفرم اجازه می‌دهد که بر روی جذب محتوا و کاربران به یک پلتفرم سهام بلاک چینی عادلانه و کارآمدتر،‌ تمرکز کند.

شراکت کورتین و Envision با مزایای بسیار

Envision، اولین پلتفرم رسانه سهام بلاک چینی جالبی است که قدرت را دوباره به سازندگان و خالقین آثار باز می‌گرداند. پلتفرم‌های سنتی به‌عنوان واسطه، بر روی استخراج ارزش گسترده تکیه می‌کنند. همین امر، مالکیت محتوای سهام را گرفته و سپس بخش کوچکی از درآمد آن را به سازندگان اصلی باز می‌گرداند. سازندگان هیچ کنترلی بر روی قیمت‌گذاری یا تقسیم درآمدها ندارند. تحقیقات نشان می‌دهند که سازندگان حتی شاید سهم بسیار کوچکی همچون ۲۰% را از تمام درآمدهای حاصله دریافت کنند. این موضوع که فقط ۲۰% به سازنده تعلق گیرد، حتی از نظر دیگر سرویس‌های واسطه حال حاضری همچون Airbnb نیز غیرمنصفانه است.

حالا همکاری Curtin و Envision چنین مشکلاتی را به‌طور کلی حل می‌کند. Envision یک بازار همتا به همتا بر مبنای ارزهای دیجیتال را با مالکیتی که توسط NFTها فراهم می‌شود، ترکیب می‌کند. همین امر، کاغذ بازی‌ها را به‌شدت آسان می‌کند و تمام عذابی را که با چنین سرویس‌هایی همراه است، از بین می‌برد. تمام این‌ها نیز به‌واسطه نوآوری‌ها و ابتکارعمل‌های بسیاری در اکوسیستم بلاک چین امکان‌پذیر می‌شود.

«مایلز برادلی» مدیر ارشد مالی و از بنیان‌گذاران Envision گفت: «دیدن شراکتی محلی که برای هر دو طرف مزایای بسیاری دارد و به پذیرش انبوه فضای بلاک چین کمک می‌کند، بسیار هیجان‌انگیز است. استفاده از آزمایشگاه بلاک چین کورتین، پذیرش و توسعه ما را سریع‌تر می‌کند و باعث می‌شود مطمئن باشیم که در بهترین موقعیت برای دستیابی به هدف خود قرار داریم. هدف ما، پشتیبانی از سازندگانی بوده که مدت طولانی است تسلیم راهکارهای وب ۲ طمعکارانه‌ای شده‌اند.»

«ویدی پوتدار»، مدیر آزمایشگاه بلاک چین R&D در دانشگاه فناوری کورتین نیز اضافه کرد: «درآمدی که راهکارهای وب ۲ می‌توانند از طریق سازندگان رسانه سهام به وجود آورند نشان می‌دهد که بازار، آماده تحول است. حالا با تجربه و دانشی که آزمایشگاه بلاک چین R&D کورتین به عرصه می‌آورد، Envision کاملا در آن جایگاه قرار می‌گیرد که یکی از رهبران این بازار باشد.» پس همکاری Curtin و Envision، نقطه عطفی چشمگیر محسوب می‌شود.

شایان ذکر است که «پوتدار» دکترای خود را در سال ۲۰۰۶ و در حوزه استگانوگرافی و واترمارکینگ تصاویر دیجیتال تکمیل کرد. همین امر، شراکت میان دانشگاه کورتین و Envision را قدمی عاقلانه می‌کند.

درباره آزمایشگاه تحقیق و توسعه بلاک چین

آزمایشگاه بلاک چین R&D دانشگاه کورتین بر روی برطرف کردن مشکلات واقعی صنعت با استفاده از بلاک چین به‌همراه چند فناوری انقلابی دیگر تمرکز دارد. این آزمایشگاه، مرکزی برای تحقیق، تحصیل، توسعه و اجرای راهکارهای بلاک چین است. آزمایشگاه R&D کورتین همچنین با دیگر آزمایشگاه‌ها در دانشگاه کورتین و ارائه‌دهندگان راهکار صنعت نیز همکاری خواهد کرد تا ابتکارعمل‌های پیشرفته‌ای را توسعه بخشد.

درباره Envision

Envision یک راهکار وب ۳ بوده که مختص ارائه قدرت و کنترلی که شایسته سازندگان رسانه سهام است، به آن‌هاست. Envision با استخراج کاربردهای فناوری بلاک چین و NFT، صرافی همتا به همتای محتوای رسانه سهامی را راه‌اندازی می‌کند که در آن، تولیدکنندگان محتوا به‌صورت مستقیم بازاریابی کرده و آثار خود را به مشتریان می‌فروشند. بدین ترتیب آن‌ها از هزینه‌های هنگفت واسطه به دور می‌مانند، به قراردادهای پیچیده و بیهوده نیازی ندارند و هیچ حقی را هم برخلاف راهکارهای وب ۲ حال حاضر، از دست نمی‌دهند.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/03/10/curtin-universitys-rd-blockchain-lab-partners-with-envision-to-design-and-deliver-the-smart-contract-platform/

Comments (0)
Add Comment