ونزوئلا پرداخت های بیت کوین برای واردات از ایران و ترکیه را افزایش داد

رئیس جمهور ونزوئلا نیکولاس مادور (Nicolas Maduro) اعلام کرده است که تمام رمزارزهای دنیا را برای فرار از تحریم های آمریکا به کار می گیرد. براساس گزارش های رسیده به نظر می رسد این کشور قصد دارد بیش از گذشته از پرداخت های بیت کوین برای واردات استفاده کند. آنها قصد دارند با استفاده از بیت کوین در مقابل تحریم های آمریکا مقاومت کنند.

در گزارش مذکور اطلاعاتی مبنی بر اینکه این کشور معاملاتی را با استفاده از بیت کوین و با کشورهای دوست و هم پیمان خود ایران و ترکیه انجام داده است.

هنوز مشخص نیست که چه کالایی وارد شده است، اما ترکیه و ایران غذا و سوخت را در ازای طلا صادر می کنند.

ونزوئلا رمزارز را می ستاید

رئیس جمهور ونزوئلا رمزارز دولتی را صادر کرده است. این توکن Petro نام دارد. از این ارز برای نقل و انتقالات داخلی و بین المللی استفاده می شود. ناشناس بودن این ارز سبب شده است که این کشور برای انجام معاملات خود از اتریوم و بیت کوین استفاده کند.

مادور در ماه سپتامبر در ملا عام به استفاده از بیت کوین برای فرار از تحریم های آمریکا اشاره کرد. او در ادامه صحبت های خود به این نکته نیز اشاره کرد که اگر لازم باشد تمام رمزارز های دنیا را برای مقابله با تحریم به کار می گیرد.

 در تاریخ ۸ اکتبر رئیس جمهور این کشور لایجه ای را تصویب کرد که با پرداخت های بیت کوین به مبارزه با تحریم ها کمک می کند. در این لایحه اجازه استفاده از تمامی رمزارز ها به عنوان وجهی برای پرداخت صادر شده است. این کشور در ماه نوامبر دکل استخراج دولتی خود را نیز تاسیس کرده است. چرا که این کشور بیش از هرزمان دیگری به رمزارز ها وابسته شده است.

هفته کذشته این کشور بازار رمزارزی را افتتاح کرد. این کشور به شهروندان اجازه داد که بولیوار را با بیت کوین معاوضه کنند. ایران نیز استفاده از بیت کوین برای واردات را به رسمیت شناخته است. ایران نیز در تلاش است که با استفاده از بیت کوین فشار ناشی از تحریم ها را به حداقل برساند.

 بهتر است هرچه زودتر برای خرید بیت کوین وارد عمل شوید. بیت کوین به زودی به ارزی تبدیل می شود که در تمام جهان به کار گرفته می شود. در اختیار نداشتن این دارایی نقطه ضعفی برای سبد سرمایه شما خواهد بود. اندکی از تخم مرغ های خود را در سبد بیت کوین نگهداری کنید.

منبع

https://cointelegraph.com/news/venezuela-ramps-up-bitcoin-payments-for-imports-from-iran-and-turkey

Comments (0)
Add Comment