اولین آهنگ توکن DAW در دست انتشار است

اولین آهنگ توکن DAW حالا در حال انتشار است. اولین آهنگی که تا به حال برای توکن‌های غیرقابل معاوضه میمون‌ها تنظیم شده است در هفته هنر میامی منتشر می‌شود.

اولین آهنگ توکن DAW

آهنگ رسمی توکن‌های Desperate ApeWives، یک همکاری پیشگامانه میان دی جی‌های سوپر استار و یک برند NFT یا همان توکن‌های غیرقابل معاوضه است. این آهنگ به‌طور رسمی در تاریخ ۱ام دسامبر و در مکان MAPS Backlot میامی طی نمایش و جشنی معرفی خواهد شد که دی جی‌های سوپر استار بسیاری در آن حضور دارند.

این آهنگ همچنین بلافاصله در بیش از ۳۰ فروشگاه و کانال موسیقی در ۲۴۰ منطقه از جمله یوتیوب، اسپاتیفای و اپل موزیک منتشر خواهد شد. سرپرست این آهنگ، یکی از مشهوترین تهیه‌کنندگان صنعت موسیقی، «MR.BLACK» است. آهنگ‌های وی میلیون‌ها بار پخش شده‌اند.

او همچنین با شرکت‌های انتشار موسیقی پیشرویی قرارداد امضا کرده و در برخی از بزرگ‌ترین جشنواره‌های موسیقی جهان برنامه اجرا کرده است. وی با همکار خود GPROJECT همراهی می‌کند. هر دوی آن‌ها در فضای صنعت موسیقی الکترونیک، از اشخاص خبرساز هستند. این قطعه آهنگ نیز تنظیم شده است تا هیاهویی در صحنه الکترونیک سرتاسر دنیا به پا کند.

DAW Music، شرکت موسیقی پیشگامی است که توسط دی جی‌های مشهور «MR.BLACK» و «GPROJECT» و همچنین شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر NFT به نام Desperate ApeWives، تأسیس شد. هدف اصلی این شرکت آن بود که «اولین آهنگ توکن DAW را از Desperate ApeWives» را که قطعه‌ای جدید و پیشگامانه است، منتشر کند. این همان موسیقی است که هر دارنده DAW NFT می‌تواند با آن ارتباط بگیرد و به آن افتخار کند.

مخفف DAW

DAW،‌ مخفف Desperate ApeWises و به معنای زنان میمون وامانده بوده که از سریال تلویزیونی برنده جایزه «کدبانوهای وامانده» الهام‌گرفته شده است. در حقیقت DAW، مجموعه‌ای از ۱۰,۰۰۰ توکن غیرقابل معاوضه Desperate ApeWives است که در بلاک چین اتریوم اجرا شده‌اند. کمیاب‌ترین NFTهای هنری JPEG این مجموعه از ملکه، مونا لیزا، «پاریس هیلتون»، «کایلی جنر»، «کیارا فراگنی» و بسیاری از افراد مشهور دیگر الهام‌گرفته شده‌اند.

اولین آهنگ NFTها در حال انتشار

تیم Desperate ApeWives به‌عنوان بخشی از این همکاری، NFTهای ApeWives سفارشی جالبی را برای خود «MR.BLACK» و «GPROJECT» طراحی کرده است. آن‌ها می‌توانند از این NFTها به‌عنوان چهره و آیکون خود در فضای NFT، متاورس و همچنین برای فعالیت‌های تجاری و بازاریابی مختلفی استفاده کنند.

چشم‌انداز موسیقی DAW آن است که با هنرمندان و برندهای مختلفی کار کند تا بین فضای NFT و دنیای فیزیکی و تجارت، پل ارتباطی برقرار نماید. آهنگ Desperate ApeWives سنگ بنای چیزی بوده که در راه است.

«MR.BLACK» که یکی از سازندگان اولین آهنگ توکن DAW است، به‌سرعت به یکی از نام‌های موردعلاقه افراد در صنعت موسیقی رقص تبدیل شد. این نیز به لطف سبک آهنگ‌های خاص و همچنین اجراهای پرانرژی و شور و هیجان اوست.

درباره «MR.BLACK»

دیسکوگرافی (بیوگرافی دیسکویی) «MR.BLACK» چیزی جز تأثیرگذاری به‌همراه دسته‌ای از قطعات صدرجدولی نیست. انتشارات گسترده وی از استودیوی Hardwells Revealed Recordings فورا در جدول ۳ آهنگ برتر Beatport با هشتگ Party People و Hu-Ha بالا رفت و به قطعه شماره ۱ تبدیل شد. «Mr.Black» از سوی تمام نام‌های بزرگ این صنعت از جمله «Tiesto»، «David Guetta»، «Martin Garrix»، «Dimitri Vegas»، «Like Mike» و رئیس نشریه موسیقی Hardwell حمایت شده است.

وی در بزرگترین مکان‌های سرتاسر جهان از برزیل تا ژاپن، اجرا داشته است. او در میامی و بانکوک و جشنواره‌هایی همچون Tomorrowland Unit و Color عرشه‌ها را تکان داد و این تنها چند نام از میان نام جشنواره‌های وی محسوب می‌شود.

او در کنار افرادی همچون «Steve Angelo»، «Avicii»، «Dimitry Vegas» و «Like Mike»، «Steve Aoki»، «DVBBS»، «Diplo»، «Showtek»‌، «R3hab»، «Don Diablo» و بسیاری از افراد مشهور دیگر هم اجرا داشته است.

«MR.BLACK» مغز متفکری در زمینه تولید موسیقی به‌شمار می‌رود. او همچنین به‌عنوان مغز متفکر پشت برخی از قطعات منتشر شده بزرگ در دنیای موسیقی نیز عمل کرده و حالا در حال انتشار اولین آهنگ توکن DAW است. او برای «مدونا» آهنگ‌سازی نمود. همچنین با شرکت‌های بزرگی همچون Sony Music و Warner Music Group نیز در میان هزاران شرکت دیگر همکاری کرده است.

به‌علاوه او چندین موسیقی متن برای برندهای جهانی بزرگ و تبلیغات تلویزیونی هم ساخته است. «آرمین ون بورن» حتی «MR.BLACK» را به‌دلیل نقش خود در پروژه WARRIORS و EP که در Armada Music منتشر شد، به‌عنوان یک اسطوره می‌شناسد.

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/12/01/the-first-ever-apes-anthem-is-being-debuted-in-miami-art-week/

Comments (0)
Add Comment