پر سروصداترین هواداران بیت کوین در سال ۲۰۲۰

نام های بزرگی در سال ۲۰۲۰ نام بیت کوین را فریاد زده اند. تقریبا سال ۲۰۲۰ سال بسیار خوبی برای بیت کوین بوده است. به نظر می رسد که شنیدن فریاد هواخواهی برای بیت کوین در این سال چندان دور از ذهن نباشد.

 در ادامه یک روند خرسی بازار بار دیگر به بدبینان ثابت کرد که بیت کوین روند خوبی را پیش گرفته است. چاپ دوباره اسکناس، سرمایه گذاران بسیاری را به سمت دارای های ایمن تری سوق داد. پس از رکود بازار به دلیل شیوع بیماری کرونا، قیمت بیت کوین به شدت افزایش پیدا کرد. سیستم های بدون مرکزیت مالی با استقبال زیادی روبه رو شدند. این جریان سرانجام توجه موسسات مالی را نیز به خود جلب کرد. آنها نیز برای سرمایه گذاری در بیت کوین از راه رسیدند.

در سالی که ارزش سبد سرمایه حاضران در بازار بیت کوین افزایش پیدا کرد، نام و صدای عده ای از سرمایه گذاران به وضوح شنیده شد. آنها در ستایش بیت کوین اظهار نظر می کردند. با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۲۰ لازم است از برخی از این هواداران قدردانی کنیم.

فرنکی مک دونالد (Frankie MacDonald)

با پایان رسیدن تابستان داغ دیفایف فرنکی مک دونالد محتواگذار یوتیوب و هواشناس آماتوری است که توحه بازار رمزارز را به خود جلب کرده است. مک دونالد از سال ۲۰۰۹ محتوای خانگی برای یوتیوب تولید می کند. او ۱۲۵ هزارنفردنبال کننده در توییتر دارد. او به روز رسانی های زیادی را در مورد قیمت بیت کوین مطرح کرده است. وی در ویدیویی با عنوان «توصیه من درباره بیت کوین» گفته است که «بیت کوین از دلار بسیار ارزشمندتر است»

ویدیوی فرنکی در سال ۲۰۲۰ توجه عده زیادی را به خود جلب کرد. در عصر روز ۷ آگوست در کنار بزرگراه نوا اسکاشین او برای تاریکی های پیش رو آرزوی عاقبت به خیری کرد. گفته های او برخاسته از عدالت بود و بیننده را به گریه می انداخت. از آن زمان تاکنون قیمت بیت کوین ۶۰ درصد افزایش داشته است.

ثروتمندان بازار

ایا ثروتمندان بازار را می شناسید؟ انها با وجود ثروت هنگفت خود از بیت کوین هواداری کرده اند. آنها باور داشتند که بیت کوین و دیگر رمزارزها می توانند آنها را ثروتمند تر کنند. همین امر باعث شد که این افراد در سال ۲۰۲۰ به شدت از بیت کوین طرفداری کنند.

یک فرد ثروتمند ریش دار ۵ هزار بیت کوین را به دارایی خود افزود. او در این حین اعلام کرد که این ارز ابزاری برای تقویت اقتصاد است. فرد دیگری نیز ماهانه مبلغی را به خرید تعدادی بیت کوین اختصاص داد و درنهایت چیزی در حدود ۱ میلیارد دلار بیت کیونر ا از آن خود کرد. اویل این ماه فرد دیگری نیز تعدادی بیت کوین خریداری کرد و مدعی شد که هر روز بزرگ و بزرگ و بزرگ تر می شوم.

یکی از پرسر و صداترین هوادارن بیت کوین ثروتمندی بود که به شدت وارد این بازار شد. او حتی تعداد زیادی از سرمایه گذاران را به این بازار فراخواند. در حقیقت تعداد ثروتمندانی که به این بازار روی آورده اند بسیار زیاد است. شدت استقبال این افراد به اندازه بوده است که امکان ندارد خبر خرید بیت کوین توسط ثرتمندی بدون حواشی خبری باشد.

دوقلوهای وینکلووس (winklevoss) نیز به این بازار پیوسته اند. آنها در کنار دیگر افرادی که از طبقه ثروتمندان به بازار بیت کوین روی آورده اند، همگی سهم زیادی در افزایش پذیرش بیت کوین داشته اند.

 رستوران های تاهینی (Tahini)

در سالی که ثروتمندان به شدت برای خرید بیت کوین بیشتر با یکدیگر در رقابت بوده اند، رستوران زنجیره ای کانادایی که غذاهای خاورمیانه ای را سرو می کند وارد بازار بیت کوین شده است. این رستوران تمام دارایی خود را به بیت کوین تبدیل کرده است. در تاریخ ۱۸ آگوست توییت رسمی از سوی این رستوارن منتشر شده است. این رستوارن زنجیره ای در چهار منطقه جغرافیایی فعالیت دارد. این رستوارن های زنجیره ای در اقدامی خیره کننده به بازار رمزارز پیوستند.

دلیل این تغییر سیاست نیز واضح بوده است. پول نقد ارزش خود را از دست می دهد، درحالی که این اتفاق برای بیت کوین نمی افتد. اندوخته پول نقد در بازاری که سرشار از تورم است چندان مطلوب نیست، بازار ارز بدون پشتوانه به بازی صندلی های موسیقی تبدیل شده است. سرانجام موسیقی متوقف می شود و عده زیادی بدون صندلی باقی می مانند.

 این رستوران نه تنها به دلیل شجاعت خود در تغییر رویه، بلکه به دلیل جدی بودند و هوشی که برای این تغییر به خرج داد نیز برجسته شده است.

سناتور سینتیا لومیس (Cynthia Lummis)

 هواداران بیت کوین به طبقات و بخش های متفاوتی از جامعه تعلق دارند. اما تا کنون سخنگوی مجلس یکی از این هواداران نبوده است. اکنون یکی از بالاترین مقامات دولتی هوادار بیت کوین است.

 در ادامه انتخابات آمریکا سناتور سینتیا لومیس به عنوان سناتور منطقه وایومینگ (Wyoming) انتخاب شد. او اولین زنی است که این سمت را به عهده دارد. او اولین کسی بود که از کابینه دولت بیت کوین را به عنوان یک دارایی مطئمن و اندوخته ای مناسب معرفی کرد.

او در مصاحبه ای با شبکه خبری ABC در اوایل ساری جاری با اطمینان درباره بیت کوین سخن گفت:

«من خزانه دار قبلی ایالت هستم و مسئولیت سرمایه گذاری اندخته ایالت را برعهده داشتم. همواره به دنبال اندوخته مناسبی برای حفظ ارزش دارایی بودم. بیت کوین پاسخگوی نیاز من بوده است. ارز ما دارای نوسان است و دستخوش تورم می شود؛ این اتفاق برای بیت کوین روی نمی دهد. تنها ۲۱ میلیون بیت کوین استخراج می شود و دیگر خبری از بیت کوین تازه نیست. بنابراین ذخیره آن نیز محدود است. بنابراین به طور حتم آینده از آن بیت کوین خواهد بود و ارزش این ارز روز به روز در حال افزایش است.»

حمایت لومیس از بازار رمزارز بسیار ارزشمند است و به احتمال زیاد روی قانون گذاری های مربوط به بازار رمزارز نیز تاثیرگذار خواهد بود.

موسسه  Institute for Memetic Research and Development

میم ها مخاطب را به خنده می اندازند. اما این تصاویر می توانند بیش از این نیز تاثیرگذار باشند. این تصاویر روی روان افراد تاثیر می گذارند. کافی است اندکی حقیقت نیز در این تصاویر گنجانده شود. این همان کاری است که موسسه  Institute for Memetic Research and Developmentانجام داد. نبوغ این موسسه در کنار حضور دیگر هواداران بیت کوین سال درخشانی را برای بیت کوین رقم زده است. در ادامه باید در انتظار هواداران بیشتری در بازار بیت کوین باشیم.

با خرید بیت کوین به جمع هواداران بیت کوین اضافه شوید. خرید این رمزارز آینده شما را متحول می کند. قیمت و آخرین اخبار دنیای بیت کوین را از ما در رمزارز مارکت بخواهید. برای خرید بیت کوین آماده شوید. منتظرتان هستیم.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/crypto-s-loudest-cheerleaders-in-2020

Comments (0)
Add Comment