چرا افزایش قیمت اتریوم ۲.۰ مصادف با کاهش قیمت اتریوم بوده است

قیمت اتر همگام با اتریوم و پس از مدت ها انتظار برای راه اندازی اتریوم ۲.۰ کاهش پیدا کرد. بیت کوین پس از افزایش قیمت ها ظرف چند ساعت کاهش ۹ درصدی را تجربه کرد. در همین زمان قیمت اتریوم نیز با ۱۱ درصد کاهش روند نزولی را پیش گرفت. افزایش قیمت اتریوم مطابق با انتظارها پیش نرفته است.

اصلاح شدید قیمت ها همه را حیرت زده کرده است. چرا که راه اندازی اتریوم ۲.۰ اتفاق بزرگی برای این ارز بوده است.

بازار اتریوم

چه چیزی اتر را در سراشیبی قرار داد؟

اتریوم ۲.۰ یکی از به روزرسانی های بزرگ شبکه اتریوم بوده است. راه اندازی این ارز ثبات بیشتری را به شبکه اتریوم می آورد و سرعت و کنجایش تایید تراکنش های این شبکه را نیز بهبود می بخشد. پیش از به روز رسانی سرعت تایید تراکنش های موجود در شبکه برابر با ۱۵ تراکنش در ثانیه بود.

 پس از به روز رسانی این ارز هزاران تراکنش را در هر ثانیه تایید می کند. به این ترتیب این به روز رسانی برای اتریوم حیاتی بوده است. این نکته را به یاد داشته باشید که این امر تا حد زیادی محدودیت های موجود در زمینه مقیاس پذیری را از میان بر می دارد. علاوه بر این کاربران نیز آسان تر از گذشته از این شبکه استفاده می کنند.

البته اولین باری که خبر راه اندازی اتر ۲.۰ منتشر شد نیز قیمت اتریوم کاهش پیدا کرد. با این حال کاهش ۱۱ درصدی قمیت بیت کوین ظرف ۲ ساعت بسیاری از معامله گران را غافلگیر کرد. کارشناسان و سرمایه گذاران حاضر در بازار نسبت به این به روز رسانی خوشبین هستند. آینده باید افزایش قیمت اتریوم را به حقیقت بدل کند.

 آینده برای اتر چگونه خواهد بود؟

معامله گران انتظار دارند که قیمت اتریوم در ادامه کاهش بیشتری را تجربه کند. برخی نیز تصور می کنند که قیمت این ارز به ثبات می رسد. کاهش ناگهانی قیمت بیت کوین تمام بازار رمزارز را تحت تاثیر قرار داد. به نظر می رسد که سطح ۵۶۱ دلار همچنان حمایت از اتریوم را برعهده دارد. به محض این که قیمت این ارز به ۶۲۰ دلار برسد. دوباره توجه کاربران زیادی را به خود جلب می کند.

 بنابراین همانقدر که خرید بیت کوین با کاهش قیمت ها منطقی به نظر می رسد، بهتر است خرید اتریوم را نیز در پایین ترین بازه ممکن تجربه کنید. به یاد داشته باشید که این ارز می تواند در آینده با افزایش بی سابقه خود توجه همگان را به خود جلب کند. در رمزارز مارکت با ما همراه باشید و اخبار دنیای رمزارز را دنبال کنید.

منبع

https://cointelegraph.com/news/why-ethereum-price-corrected-sharply-despite-today-s-eth2-milestone

Comments (0)
Add Comment