چرا با وجود روند گاوی بیت کوین رکورد خود را نشکسته است

بیت کوین رکورد خود را در بازارهای متفاوت شکسته است، اما هنوز خبری از عبور این ارز از بالاترین رکورد این ارز نیست. بیت کوین در دسامبر ۲۰۱۷ بالاترین قیمت خود را در بازار Coinbase به ثبت رساند.

 همین چند روز پیش بود که بیت کوین به ۱۹۸۷۳ دلار رسید و از مرز ۱۹ هزار دلار عبور کرد. اما با این وجود اینکه بسیاری از معامله گران بازار بیت کوین خود را برای رکورد تازه بیت کوین آماده می کردند این اتفاق روی نداده است.

قیمت ۱۹۸۹۱ دلاری بیت کوین که در دسامبر ۲۰۱۷ تجربه شد، تاکنون بالاترین قیمت این ارز بوده است.

بیت کوین رکوردشکنی

پس از آن تاریخ بازر دیگری نیز به جامعه رمزارز پیوست. بایننس به بازار رمزارز اضافه شد. اما با این حال همچنان کوین بیس اولین بازاری است که از سوی سرمایه گذارهای خرد برای انجام معاملات به کار گرفته شده است.

 بیت کوین رکورد های متفاوتی را به ثبت رسانده است

به نظر می رسد که سال ۲۰۱۷ سال باشکوهی برای بیت کوین بوده است. این ارز در این سال افزایش ۳۰ تا ۵۰ درصدی را تجربه کرده است. بازار در آن زمان از کمبود نقدینگی رنج می برد.

 در حال حاضر بالاترین رکورد بیت کوین در بازارهای متفاوت بیش از ۳۰۰ دلار اختلاف را نشان می دهد. به عنوان مقال در بازار Kraken  و Bitstamp قیمت بیت کوین ۱۹۶۶۰ و ۱۹۶۶۶ بوده است. امروز قیمت این ارز در هر دو بازار به بالاتری مقدار رسید. در بازار بایننس و جمینی نیز قیمت این ارز به ۱۹۷۹۹ و ۱۹۸۶۷ دلار رسید.

 در زمان نگارش این خبر بیت کوین همچنان د رانتظار ثبت رکورد تازه ای در بازار بایننس، کوین بیس و جمینی است. این بازارها غالبا به عنوان بازاری شناخته می شوند که برای معاملات نهنگ ها به کار برده می شود.

 کوین بیس در سال ۲۰۱۷ بیشترین میزان معاملات را در خود جای داده بود. بسیاری از معامله گران قیمت ۲۰ هزار دلاری بیت کوین را یک مانع جدی به شمار می آورند. بنابراین همه در انتظار شکسته شدن این مانع هستند.

 معامله گر ناشناسی به نام «بیت کوین جک»  اعلام کرده است که بازار Bitfinex بیشترین میزان نقدینگی را در خود جای داده است. علاوه بر این با در نظر گرفتن نزدیک بودن رکورد این بازار به بازار کوین بیس و جمینی، می توان گفت که قیمت ۱۹۸۷۳ دلاری بیت کوین بالاترین رکورد بیت کوین در شرایط فعلی بوده است.

 قیمت بعدی بیت کوین چقدر است؟

تحلیل شبکه بیت کوین نشان می دهد که نهنگ ها تمام تلاش خود را برای افزایش قیمت به کار می گیرند. با نزدیک شدن قیمت بیت کوین به بالاترین رکورد خود در طول تاریخ، شاهد کاهش قیمت ها بودیم. بیت کوین به ۱۸۹۹۸ دلار رسید. این اتفاق ظرف دو ساعت روی داد.

روی هم رفته دو سناریو برای بیت کوین تصور می شود،اول اینکه ظرب آهنگ افزایشی بیت کوین ادامه خواهد داشت و بیت کوین رکورد تازه ای را ثبت می کند. دوم این که بیت کوین در بازه ای کمتر از ۱۹۸۷۳ به ثبات می رسد و به احتمال زیادی قیمتی بین  19 تا ۱۹۸۷۳ دلار را از آن خود خواهد کرد. اگر در انتظار ادامه روند صعودی هستید بهتر است دعا کنید که سناریوی دوم اتفاق بیفتد.  چرا که در این حالت بیت کوین با قدرت بیشتری به روند صعودی ادامه خواهد داد.

در هر صورت این روزها بهترین فرصت خرید بیت کوین در اختیار معامله گران گذاشته شده است. کاهش قیمت بیت کوین مجالی برای خرید این ارز و سرمایه گذاری در این بازار است. برای خرید بیت کوین و اطلاع از آخرین قیمت این ارز با ما در تماس باشید.

منبع

https://cointelegraph.com/news/why-bitcoin-price-has-not-hit-a-new-all-time-high-just-yet

Comments (0)
Add Comment