کوپن تخفیف CRYPTOTAG + جزییاتی که باید بدانید

  

CRYPTOTAG در بین طرفداران سرمایه‌گذاری بر روی رمزارزها جایگاه خاصی دارد. پیش‌تر در مقاله‌ای به خصوصیات و فواید این سخت‌افزار نسبت به سایر رقبای آن در بازار اشاره کردیم. اگر شما نیز از امنیت و کیفیت بالا لذت می‌برید و به دنبال خرید این محصول جذاب و همچنین کوپن تخفیف  CRYPTOTAG هستید، این مقاله برای شما مفید خواهد بود.

CRYPTOTAG چیست و چگونه کوپن تخفیف CRYPTOTAG بگیریم؟

کریپتوتگ درواقع یک لوح تیتانیومی برای حکاکی کدهای ایمن (Seeds) رمزارزهای شما است. اگرچه این لوح یکبار مصرف است اما تا ۴۸ کلمه در آن جای خالی وجود دارد.

این لوح تا ۲۵ سال به راحتی از تمامی کلمات حکاکی شده بر روی آن در برابر آسیب‌های فیزیکی، اکثر مواد شیمیایی، زنگ زدگی  و حتی آب و آتش محافظت می‌کند. لازم به ذکر است که این صفحه از تمام سیستم‌های Ledger، Trezor، Keepkey و همچنین Jaxx نیز پشتیبانی می‌کند.

مطالب دیگر را بخوانید

قیمت این لوح همراه با تمامی لوازم حکاکی و دیگر لوازم جانبی آن در حال حاظر نزدیک به ۱۷۰ یورو است. شرکت Cryptonews، برای خریداران این محصول با کد CRYPTONEWS تخفیفی معدل ۵ یورو در نظر گرفته است.

نحوه استفاده از کوپن تخفیف  CRYPTOTAG

برای استفاده از این کد کافی است تنها در وبسایت فروش این محصول ثبت نام کنید، سپس از بخش خرید اطلاعات لازم را وارد کرده و در قسمت کد تخفیف از عبارت  CRYPTONEWS استفاده کنید.

بررسی اجمالی:

در حال حاظر CRYPTOTAG یکی از مطمئن‌ترین راه‌های محافظت از کدهای ایمن رمزارزهای شماست که علاوه بر کیفیت بالا، از زیبایی خاصی نیز برخوردار است. هرچند قیمت آن نسبت به رقبای آن بالاتر است، اما همچنان کیفیت و ظرافت این محصول ارز آن را بخصوص برای دارایی‌های بیش از ۵۰۰۰$ را دارد. برای خرید این محصول با استفاده از کد CRYPTONEWS می‌توانید معادل ۵ یورو از قیمت آن را کاهش دهید.

بیشتر بخوانید

Comments (0)
Add Comment