گاوها آرزوی سطح مقاومت ۱۹۵۰۰ دلاری را در سر دارند

کاهش حجم بیت کوین و سطح مقامت از ۱۹۵۰۰ دلار قیمت بیت کوین را به بازه متفاوتی رسانده است. بیت کوین امروز تغییری نداشته است و روز آرامی را پشت سر گذاشته است. قیمت بیت کوین بارها سطح مقاومت ۱۹۵۰۰ دلار را لمس کرده است.

اما بیت کوین هر بار پس از لمس این قیمت عقب نشینی کرده است. به نظر می رسد که نمودار متوسط متحرک ۲۰ روزه بیت کوین به وضوح نشان می دهد که این راز سطح حمایت ۱۹ هزار دلار را پشت سر گذاشته است.

قیمت بیت کوین

معمولا اکثر معامله گران  که پس از افزایش قیمت بیت کوین از ۱۰۳۰۰ دلار به ۱۹۸۸۸ دلار بهتر است بیت کوین برای مدتی ثبات داشته باشد. میکائیل ون دو پوپ (Michaeal Van de Poppe) تحلیل گر خبرگزاری Cointelegraph  در این رابطه گفته است:

«در بازه زمانی طولانی مدت بیت کوین همچنان مانند هفته گذشته عمل کرده است. بیت کوین همچنان در بازه مقاومتی قرار گرفته است. من همچنان به دبنال قیمت ۱۶ هزار دلاری هستم. و تصور می کنم که این قیمت ها نیز می توانند نقش سطح مقاومت را بازی کنند. نگهداری بیت کوین روی قیمت ۱۹ هزار دلار از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر بیت کوین قیمت روزانه خود را روی ۱۸۹۰۰ دلار حفظ کند، رسیده به این سطح مقاومتی دور از ذهن نخواهد بود»

بیت کوین به ثبات می رسد

 نمودار چهار ساعته بیت کوین نشان می دهد که فراز و فرود های بیت کوین کاهش پیدا کرده است و به نظر می رسد که دامنه تغییرات قیمت های این ارز درحال کاهش است.

بیت کوین بازار

قیمت بیت کوین در حال حاضر در وضعیت خوبی است اما این ارز برای رسیده به سطح مقاومت ۱۹۵۰۰ به یک تغییر بزرگ نیاز دارد.

همانطور که پیش تر نیز گفته شد به نظر می رسد که تحلیل گران  متوجه شده اند که کاهش قیمت ها از ۱۸۸۰۰ دلار قیمت بیت کوین را به ۱۷۹۰۰ و در ادامه تا ۱۵۷۵۰ دلار کاهش می دهد.

در بازه زمانی کوتاه مدت معامله گرانی که ترحیج می دهند میزان ریسک احتمالی را کاهش دهند، بیت کوین را زیر نظر خواهند داشت. اگر قیمت سطح حمایتی تازه ای را به دست آورد شرایط بازار تغییر می کند. بهتر است بدانید که بیت کوین باید با قدرت از بازه ۱۹۴۰۰ و ۱۹۵۰۰ دلار پیشی بگیرد. به این ترتیب سطح مقاومتی تازه ای برای این ارز ایجاد می شود.

قیمت بیت کوین

 بیت کوین خلاف انتظار ها عمل می کند

بیت کوین معمولا زمانی که به ثبات می رسد، در واقع خود را برای ادامه روند صعودی آماده می کند. اما این بار این اتفاق روی نداده است. بهتر است بدانید که با وجود اینکه تعداد زیادی از توکن های دیفای و دیگر
آلتکوین ها با افزایش قیمت روبه رو بوده اند اما گویا اوضاع برای ارزهای برتر مساعد نیست. به نظر می رسد که رمزارزهای بزرگ بازار در وضعیت ناخوشایندی به سر می برند.

به نظر می رسد که سرمایه گذاران علاقه ای به جابه جایی دارایی خود از آلتکوین ها ندارند. سرمایه گذاران با تجربه به خوبی می دانند که روند گاوی در بازار بیت کوین روی قیمت دیگر آلت کوین های نیز تاثیر گذار است. از سوی دیگر کاهش قیمت بیت کوین و ادامه روند نزولی نیز از ارزش دیگر آلت کوین های می کاهد.

ارزش کل بازار بیت کوین برابر با ۵۶۶.۵ میلیارد دلار است و بیت کوین ۶۲.۶ درصد این بازار را به خود اختصاص داده است.

برای خرید و فروش بیت کوین ودیگر ارز های دیجیتالی دیر نشده است. قیمت بیت کوین را از ما در رمزارز مارکت جویا شوید. ارز آینده را به سبد دارایی خود بیفزایید. به یاد داشته باشید که این ارز زندگی شما را دگرگون می کند.

منبع

https://cointelegraph.com/news/bulls-eye-the-19-5k-resistance-but-low-volume-keeps-bitcoin-price-sideways

Comments (0)
Add Comment