خرید ۱۰۰ میلیون دلار بیت کوین و اتریوم

 شرکت تکنولوژی Meitu رشت به خرید رمز ارز ادامه می دهد. این شرکت به تازگی چیزی در حدود ۱۰۰ میلیون دلار بیت کوین و اتریوم را خریداری کرده است. این کمپانی که در هنگ کنگ واقع شده است. موجودی رمز ارزهایی که در اختیار دارد را به ۱۰۰ میلیون دلار رسانده است. این شرکت آخرین بار در تاریخ ۸ آوریل ۱۰ میلیون دلار بیت کوین را به اندوخته رمز ارز خود اضافه کرد.

در آخرین خرید ۱۷۵.۶۷۷۹۸۲۷۹ بیت کوین به ارزش ۱۰ میلیون دلار و به قرار قیمت هر بیت کوین ۵۷ هزار دلار به سبد اندوخته این شرکت افزوده شد. این بیت کوین ها با استفاده از پول نقد و در بازار آزاد خریداری شدند.

 پله پله تا خرید ۱۰۰ میلیون دلار بیت کوین و اتریوم

 این شرکت در ماه های گذشته ۹۰ میلیون دلار رمز ارز را خریداری کرده است. در بین دارایی های خریداری شده بیت کوین و اتریوم به چشم می خورند. در آخرین خرید انجام شده ارزش کل بیت کوین های این شرکت به ۴۹.۵ میلیون دلار رسیده است. و ارزش اتریوم های خریداری شده از سوی این شرکت به ۵۰.۵ میلیون دلار می رسد.

این شرکت به تازگی اعلام کرده است که بدون کمک صرافی رمز ارز آمریکایی یعنی کوین بیس قادر به خرید آخرین بیت کوین های خریداری شده نبود. در آخرین معامله انجام شده نامی از بازار کوین بیس برده نشده است اما به نظر می رسد که این بازار مسئولیت سرمایه گذاری شرکت های مانند میکرو استراتژی را نیز در گذشته بر عهده داشته است.

 بلاک چین تکنولوژی برنده

این شرکت با بررسی تاثیر تکنولوژی بلاک چین بر اقتصاد و تکنولوژی جهانی متوجه شد که تاثیر این تکنولوژی درست مشابه تاثیر اینترنت موبایل بوده است. با روی کار آمدن اینترنت موبایل اینترنت سیستم های رایانه ای و صنایع آفلاین به خطر افتاد.

از سوی دیگر این شرکت بیت کوین را به عنوان ذخیره برای مبارزه با تورم انتخاب کرده است. چرا که بانک های مرکزی بیش از هر زمان دیگری به چاپ و انتشار پول دست زده اند.

برخی از ویژگی های متمایز بیت کوین سبب شده است که این رمز ارز از دارایی هایی مانند طلا ، سنگ های قیمتی و املاک نیز عملکرد بهتری داشته باشد. به عنوان ارزی برای ذخیره ارزش انتخاب شده است. و قیمت این دارایی با توجه به میزان تقاضا و رضایت سرمایه گذاران افزایش پیدا می کند.

این شرکت در کشور چین واقع شده و این سرمایه گذاری را در این کشور انجام داده است. چین رمز ارز را به عنوان یک کالا و نه به عنوان ارز قابل استفاده شناسایی کرده است. معامله آنها که با استفاده از پول بدون پشتوانه انجام شده است ممنوع شده بود. اما از آن جایی که رمز ارز یک کالاست برخی پیشنهاد دادند که امکان خرید رمز ارز درست مانند دیگر کالاها با استفاده از پول بدون پشتوانه وجود دارد. به نظر می رسد شرایط در شرق دور اندکی پیچیده شده باشد.

 در آخر

 شرکت ها به خرید بیت کوین و دیگر دارایی های دیجیتال ادامه می دهند. به تازگی مجموعه دارایی یک شرکت چینی در بازار رمز ارز به ۱۰۰ میلیون دلار بیت کوین و اتریوم رسیده است. همانطور که می دانید افزایش تقاضا برای خرید بیت کوین و دیگر رمز ارزها منجر به افزایش قیمت این دارایی می شود. روز به روز بر تعداد سرمایه گذاران و شرکت هایی که فرصت سرمایه گذاری در بازار رمز ارز را غنیمت می شمارند افزوده می شود.

 به این ترتیب باید در انتظار افزایش قیمت بیت کوین و دیگر رمز ارزها باشیم. اگر روند بازار صعودی بیت کوین و دیگر رمز ارزها را دنبال کرده اید، باید بدانید که هنوز برای سرمایه گذاری دیر نشده است. در رمز ارز مارکت برای خرید و فروش بیت کوین در کنار شما هستیم. تصمیم نهایی با شماست. ثروتمند شدن با بیت کوین را تجربه کنید یا طعم از قافله جا ماندن را بچشید.

 منبع 

https://cointelegraph.com/news/meitu-now-holds-100-million-in-btc-and-ether-after-latest-bitcoin-purchase