مرز قیمت بیت کوین به ۲۷ هزار دلار رسید

 بیت کوین به روند صعودی خود ادامه داده است. به نظر می رسد که این ارز نشانه ای از کاهش سرعت را تا به این لحظه مشاهده نکرده است. روزهای آخر هفته تغییری در روند صعودی قیمت بیت کوین ایجاد نکرده است. این ارز با سرعت مثال زدنی به روند خود ادامه می دهد. مرز قیمت بیت کوین متحول شده است.

روند صعودی تاریخی بیت کوین ادامه پیدا کرده است. این ارز پس از رسیدن به قیمت ۲۷ هزار دلار در تاریخ ۲۷ دسامبر به مسیر خود ادامه داده است. ارزش کل سرمایه موجود در بازار بیت کوین از نیم تریلیون دلار نیز افزایش پیدا کرده است. این اولین باری است که بیت کوین در سال جاری چنین رکوردی را از خود بر جای می گذارد.

ارزش کل بازار سرمایه بیت کوین افزایش پیدا کرده است

 بازار بیت کوین بالاتری رکورد قیمت را تجربه می کند. این ارز در کمتر از سه روز سطح مقاومت ۴ هزار دلار را شکست. این بدان معناست که قدرت بیت کوین در مقایسه با ۲ ماه گذشته دوبرابر شده است. این ارز در ماه دسامبر ۱۰ هزار دلار افزایش را تجربه کرده است.

مرز قیمت بیت کوین

ارزش کل بازار سرمایه این ارز به ۵۱۰ میلیارد دلار رسیده است. ارزش سرمایه کل بازار بیت کوین تنها کمی پایین تر از ارزش سرمایه Berkshire متعلق به وارت بافت است.  این شرکت دهمین شرکت بزرگ در تمام جهان است. بیت کوین روز گذشته ارزش سرمایه ویزا را از سر گذرانده و گوی سبقت را از این شرکت ربوده است. اکنون بیت کوین در انتظار تصاحب رتبه شرکت وارن بافت میلیاردر معروف است.

به گزارش کوین تلگراف این هفته روند صعودی قیمت بیت کوین را به بالاترین حد خود رسانده است. قیمت این ارز به بالاترین روند خود رسیده است. به این ترتیب قیمت بیت کوین اندکی بالاتر از بازه متوسط قرار گرفته است. پیش بینی ها حاکی ازان است که در دسامبر ۲۰۲۱ باید شاهد قیمت ۱۰۰ هزار دلاری بیت کوین باشیم.

روند صعودی فعلی در مقایسه با روندی که در سال ۲۰۱۷ تجربه شده است از قدرت و شدت بیشتری برخوردار است. به نظر می رسد که رمزارز در حال حاضر در جریان قدرتمندتر و با ثبات تری قرار دارد. همین امر سبب شده است که بسیاری از معامله گران انتظار داشته باشند که این ارز در ماه های آتی روند صعودی قدتمندی را شاهد باشد.

 علت ادامه روند صعودی

 استقبال موسسات از بازار بیت کوین، استحکام پایه های اساسی این ارز، کاهش میزان موجودی بازارها  و استقبال ناچیز سرمایه گذارهای خرد به بازار بیت کوین بخشی از دلایلی است که قیمت این ارز را به ادامه روند صعودی تشویق می کند.

با این حال به نظر می رسد که قیمت بیت کوین نمی تواند خود را از خطر اصلاح احتمالی قیمت ها برهاند. به گفته تحلیل گران هر اندازه که روند صعودی قدرتمند باشد، برای ادامه روند صعودی باید شاهد  اصلاح قیمت ها باشیم. با نزدیک شدن بیت کوین به قیمت ۳۰ هزار دلار بازار از نظر روانی به معرض آزمایش گذاشته می شود.

 واقعیت این است که در طول تاریخ همواره روند های صعودی جنجالی بدون اصلاح قیمت ها از میان برداشته نشده اند. این امر سبب شده است که بیش از هر زمان دیگری در انتظار کاهش قیمت ها باشیم.

بی شک اصلاحی در ادامه مسیر در انتظار بیت کوین خواهد بود. مایکل ون د پوپ ( van de Poppe  Michael) تحلیل گر کوین تلگراف در تاریخ ۲۷ دسامبر گفته است که:

«خطر بروز اصلاحات در قیمت بیت کوین به کلی از میان برداشته نشده است. با اصلاح قیمت ها، قیمت بیت کوین برای مدت زمان طولانی تری به روند خود ادامه می دهد و افق درخشان تری در مقابل آن خواهد بود.»

 در آخر

 خرید بیت کوین و دیگر رمزارزها راهی برای پیوستن به بازار آینده است. بیت کوین در سال ۲۰۲۰ روندی صعودی را آغاز کرده است که تا کنون نظیر آن دیده نشده است. با وجود رکود اقتصادی شدید که بر جهان حاکم شده است، بیت کوین به روند صعودی ادامه می دهد و دست از ثبت رکوردهای تازه بر نمی دارد.

 شما نیز باید با خرید بیت کوین این ارز را به سبد پورتفوی خود اضافه کنید. با ما در رمزارز مارکت همراه باشید. تصمیم خود را بگیرید و بیت کوین را به دارایی های خود بیفزایید.

منبع

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-price-blasts-past-27k-btc-market-cap-now-over-half-a-trillion-dollars

Comments (0)
Add Comment