بیت کوین ۴۵ هزار دلاری تا پایان ماه از راه می رسد

بازرس ارشد تطبیق شرکت Btipay  اعلام کرده است که بیت کوین برای سال ها به عنوان ارزی خریداری می شد که سود قابل توجهی را برای کاربران به همراه داشت. اکنون موسسات سرمایه گذاری وارد میدان شده اند. اما آیا آنها این ارز را در دارایی های خود نگه می دارند؟ یا شاید برای رسیدن به سود بیشتر آنها را به فروش برسانند! بیت کوین ۴۵ هزار دلاری می تواند روی تصمیم این دسته از سرمایه گذاران تاثیر گذار باشد.

غول های بازار سرمایه و موسسات سرمایه گذاری دارایی خود را در بیت کوین سرمایه گذاری کرده اند. همه آنها در ماه های گذشته آوازه بیت کوین را شنیده اند و به این بازار روی آورده اند.

 عده ای بر این باور اند که این گروه از سرمایه گذاران دارایی خود را حفظ می کنند و سالیان سال در بازار بیت کوین حضور خواهند داشت. این در حالی است که بازرس ارشد تطبیق Bitpay چندان از این بابت مطمئن نیست.

او گمان میکند که این شرکت ها با رسیدن قیمت ها به بازه های مطلوب تر دارایی خود را می فروشند و از بازار خارج می شوند. به گفته او این همان برنامه ای است که آنها در سر دارند.

 بازرس ارشد درباره بیت کوین  45 هزار دلاری چه می گوید؟

 سانی سینگ (Sonny Singh) مدیر ارشد تطبیق Bitpay در گفتگو با بلومبرگ گفت:

«بسیاری از موسسات مالی بیت کوین را در حوالی قیمت ۲۰ هزار دلار خریداری کرده اند، بنابراین واضح است که آنها در انتظار چه اتفاقی هستند. به نظر من تمام کسانی که بیت کوین را در این بازه خریداری کرده اند با این رویکرد وارد بازار شده اند که ؛ خب بیایید سه یا چهار سال هم بیت کوین را در  سبد دارایی های خود نگه داریم. این اتفاق بدی نیست. اما من تصور می کنم که اگر بیت کوین در ادامه مسیر قیمت ۴۵ هزار دلار را ثبت کند ماجرا تغییر می کند. در این صورت بسیاری از انها با خود می گویند که خب ما دیگر دوبرابر سود کرده ایم. دیگر نیازی نیست که دورنمای سه یا چهارساله ای که در سر داشتیم را حفظ کنیم. بهتر است کمی از دارای های خود را بفروشیم.»

زمانی که شرکت هایی مانند MicroStrategy  و Square وارد بیت کوین شدند، توجه بسیاری از دیگر شرکت ها نیز به این حوزه جلب شد. در آن زمان اظهار نظرهای دیگری نیز درباره انگیزه خرید این شرکت ها مطرح شد. به عنوان مثال شرکت MassMutual  100 میلیون دلار را در بیت کوین سرمایه گذاری کرده است. اما به گفته برخی از تحلیل گران این اعداد و ارقام برای این شرکت چندان هم بزرگ نیست. آنها نباید به دنبال فروش این ارز در یک، دو یا ۵ سال آینده به این بازار آمده باشند!

 فروش بیت کوین  45 هزار دلاری موسسات

واقعیت این است که فروش دارایی موسسات مالی می تواند موج بزرگی از فروش را در بازار ایجاد کند. در این زمان است که برای اولین بار در تاریخ فشار ناشی از فروش ۲۰۰ میلیون دلار جایگاه فروش را احساس می کنید. در این صورت اوضاعبه سرعت دستخوش تغییر می شود. قیمت بیت کوین به ترتیب قیمت ها ۴۵، ۴۰، ۳۵ و ۳۰ را می بیند ودر نهایت به جایگاه اولیه خود یعنی ۲۰ هزار دلار می رسد. به عقیده سینگ تنها چیزی که در حال حاضر بیت کوین را از رسیدن بیت کوین به ۴۰ و ۴۵ هزار دلار ایستاده است کاهش فشار ناشی از فروش است.

موسسات مالی با ورود خود به بازار نقدینگی موجود در بازار را افزایش داده اند.آنها به روند گاوی موجود دامن زده اند و شرایط را برای افزایش قیمت بیت کوین آماده کرده اند. اگر شما نیز از آن دسته از افرادی هستید که تا این لحظه تنها اخبار بیت کوین را زیر نظر داشته اید. وقت آن رسیده است که برای خرید بیت کوین وارد عمل شود. به دنبال سایت مطمئنی برای ورود به دنیای رمزارز هستید. از رمزارز مارکت بازدید کنید. بیت کوین را به آخرین قیمت خریداری کنید. با روند صعودی همراه شوید. این روند شما را تا نقطه ای پیش می برد که هرگز در تصورتان نیز نمی گنجیده است. با مادر تماس باشید. سرمایه گذاری شما هرچند اندک، می تواند اینده شما را تغییر دهد.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/bitpay-s-cco-says-bitcoin-could-hit-45k-in-a-month-but-there-s-a-catch

Comments (0)
Add Comment