۵ آلتکوین مناسب برای سرمایه گذاری را از دست ندهید!

۵ آلتکوین مناسب برای سرمایه گذاری و اطلاعات مرتبط به آن از مواردی است که به وسیله آن می‌توانید با دید بازتری در سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال موفق ظاهر شوید. امروزه دنیای رمز ارزها توانسته به میزان بسیار زیادی موفقیت دست پیدا کند. دلیل این موضوع نیز تازه بودن سیستم سرمایه گذاری و همچنین غیرمتمرکز بودن آن است. برای این که بتوانید در این حیطه اقتصادی سود خوبی کسب کنید، بهتر است حتما با دید منطقی سعی بر انتخاب گزینه‌های مناسب برای سرمایه گذاری کنید. در این مقاله قصد داریم ۵ آلتکوین مناسب برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۱ را مورد بررسی قرار دهیم. با رمز ارز مارکت همراه باشید.

در هفته‌ای که گذشت، صنعت ارزهای دیجیتال توانست به حجم سرمایه بیش از ۲ تریلیون دلار دست پیدا کند. این امر برای یک صنعت ۱۵ ساله، رقمی بسیار عالی به حساب می‌آید. در این میزان حجم، آلتکوین‌ها نیز رشد و نقش مهمی داشتند. بازار آلتکوین‌های بایننس و اتریوم در حال رشد قابل توجهی هستند. به همین دلیل می‌خواهیم ۵ آلتکوین پرسود برای سرمایه گذاری را مورد بررسی قرار دهیم.

۵ آلتکوین مناسب برای سرمایه گذاری در سال جاری کدامند؟

اتریوم (ETH)

اخبار مربوط به این رمز ارز در هفته جاری:

جامعه اتریوم در حال آماده سازی خود برای هارد فورک برلین است. توسعه دهندگان این آلتکوین قصد دارند هارد فورک برلین را در روز ۱۴ام ماه آپریل سال ۲۰۲۱ راه اندازی کنند. آن‌ها توانستند در این زمینه موفق عمل کنند. این هارد فورک در بلوک ۱۲.۲۴۴.۰۰۰ قرار گرفت.

چرا باید این آلتکوین را دنبال کرد:

این هارد فورک که به تازگی در سیستم اتریوم قرار گرفته، دارای چهار EIPS است. ۲۴۶۵, ۲۹۲۹, ۲۷۱۸ و ۲۹۳۰ از EIPSهای موجود در این هارد فورک هستند. وجود هارد فورک در سیستم اتریوم ممکن است باعث کاهش هزینه گس این آلتکوین شود. این عامل تراکنش‌های قرارداد هوشمند را به میزان بسیار زیادی تقویت می‌کند. دارندگان ETH که نودها را اجرایی نکردند، در طول آپدیت نیاز نیست کاری انجام دهند.

بایننس کوین (BNB)

اخبار مربوط به این رمز ارز در هفته جاری:

به گفته مدیر اجرایی این رمز ارز قرار است سوزاندن مقطعی بایننس کوین در چند روز آینده آغاز شود. این امکان وجود دارد تا این عامل بایننس کوین را به یک گزینه مناسب به عنوان ۵ آلتکوین مناسب برای سرمایه گذاری تبدیل کرده باشد.

چرا بایننس کوین جزو ۵ آلتکوین مناسب برای سرمایه گذاری است:

این رمز ارز هر ۴ ماه ابتدایی سال اقدام به سوزاندن بخشی از توکن‌های خود می‌کند. این استراتژی برای ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا است. در آخرین فرایند سوزاندن توکن‌های این آلتکوین، بیش از ۳.۶۱۹.۸۸۸ توکن سوزانده شد. این میزان توکن به نوبه خود معادل ۱۶۵.۷۹۱.۰۰۰ دلار بود. این میزان در چهاردهمین فرایند سوزاندن توکن بایننس کوین اتفاق افتاد. فرایند سوزاندن توکن بایننس باعث کاهش حجم این آلتکوین می‌شود. جدا از ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا، این عامل باعث افزایش قیمت بایننس کوین در بلند مدت خواهد شد. همانطور که می‌بینید BNB بالاتر از ۶۰۰ دلار مورد معامله قرار می‌گیرد.

PancakeSwap (CAKE)؛ یکی از ۵ آلتکوین مناسب برای سرمایه گذاری!

اخبار مربوط به این رمز ارز در هفته جاری:

این آلتکوین قرار است در این هفته اولین IFO خود را منتشر کند. قرار است اطلاعات دقیق‌تر مربوط به این مشخصه در روز ۱۲ام آپریل  اعلام شود.

چرا باید این آلتکوین را دنبال کرد:

یک آپدیت جدید به زودی درباره فورک ابتدایی این آلتکوین منتشر خواهد شد. این امکان برای سرمایه گذاران به وجود خواهد آمد تا افراد بتوانند به راحتی به صورت محدود یا نامحدود بر روی اولین IFO سرمایه گذاری کنند. آن دسته از افرادی که می‌خواهند به صورت نامحدود سرمایه گذاری کنند، باید یک درصد از مبلغ کلی را در توکن IFO سرمایه گذاری کنند. این میزان کمیسیون جمع آوری می‌شود و درنهایت برای کاهش حجم CAKE سوزانده می‌شود. این امر می‌تواند CAKE را به عنوان یکی از ۵ آلتکوین مناسب برای سرمایه گذاری تبدیل کند.

هولو (HT)

اخبار مربوط به این رمز ارز در هفته جاری:

تیم طراح HOLO به همراه «ماری کاماچو»، «آرت براک» و «دیوید آتکینسون» در یوتیوب یک AMA راخ اندازی کردند. این جلسه در ۱۳ام آپریل برگزار شد.

چرا باید این آلتکوین را دنبال کرد:

تمامی سوالات مربوط به این آلتکوین توسط مدیر اجرایی، طراح و همچنین مدیر تبلیغاتی آن پاسخ داده می‌شود. تمامی آپدیت‌های مربوط به نقشه راه کلی این آلتکوین اعلام شد. همچنین کاربران می‌توانستند تا قبل از تاریخ جلسه، سوالات خود را در صفحه یوتیوب قرار دهند تا به آن‌ها پاسخ داده شود.

فچی (FET)

اخبار مربوط به این رمز ارز در هفته جاری:

انتقال MTLX در بایننس برای دارندگان این آلتکوین منتشر می‌شود.

چرا فچی جزو ۵ آلتکوین مناسب برای سرمایه گذاری است:

بایننس که یکی از بزرگترین صرافی‌های فعال در حیطه ارزهای دیجیتال به حساب می‌آید، توکن MLTX را برای دارندگان FET حمایت میکند. برای این که دارندگان FTE بتوانند از این اقدام بهره مند شوند، باید در حساب بایننس خود حداقل ۱۰.۰۰۰ توکن از این آلتکوین داشته باشند. دوره انتقال MLTX در این صرافی حدود ۵۰ روز طول می‌کشد. این ۵۰ روز از آپریل شروع شده و تا اوایل ماه ژویه طول خواهد کشید. توزیع توکن این آلتکوین نیز در انتهای انتشار MTLX انجام خواهد شد.

جمع بندی

۵ آلتکوین مناسب برای سرمایه گذاری و اطلاعات مربوط به  آن  از مواردی هستند که دانستن آنها می‌تواند کمک بسیار زیادی به شما برای سرمایه گذاری کند. نظر شما چیست؟ آیا این آلتکوین‌ها گزینه‌های مناسبی برای سرمایه گذاری به حساب می‌آیند؟