۵ آلتکوین پرسود در بازار ارزهای دیجیتال را از دست ندهید

۵ آلتکوین پرسود در بازار ارزهای دیجیتال و اطلاعات مربوط به این مشخصه به شما کمک می‌کند تا بتوانید به انتخابی مناسب برای سرمایه گذاری و کسب درآمد در این حیطه دست پیدا کنید. قصد داریم در این مطلب به بررسی ۵ آلتکوین پرسود با پتانسیل بالا بپردازیم. نکته مثبت برای سرمایه گذاران ایرانی قیمت پایین این کوین‌ها است. در حال حاضر قیمت این قبیل رمز ارزها کمتر از یک دلار است. این آلتکوین‌ها تیم‌های طراح بسیار خلاق و پتانسیل قابل توجهی برای رشد و موفقیت دارند.

ریپل جزو ۵ آلتکوین پرسود در بازار ارزهای دیجیتال است

 اگر بخواهیم درباره این آلتکوین توضیح دهیم، می‌توانیم بگوییم که ریپل نوعی پلتفرم در زمینه فعال سازی RTGS است. این زمینه باعث ایجاد و سهولت انجام تراکنش‌ها در سرتاسر جهان با سرعت و کارایی بسیار مناسب می‌شود.

در حال حاضر هدف ریپل این است که با کمپانی‌های بزرگی مانند SWIFT همکاری کند. همانطور که می‌دانید در کمپانی SWIFT اقدامی مشابه با ریپل انجام می‌شود. جدا از این موارد، XRP ریپل به منظور افزایش سرعت، هزینه کمتر و مقیاس پذیری این آلتکوین طراحی شده است.

با این حال ریپل با تناقض‌های بسیار زیادی احاطه شده است. این آلتکوین در حال حاضر درگیر دعوای حقوقی با امنیت ایالات متحده آمریکا و کمیسیون صرافی ارزهای دیجیتال (SEC) است. با این حال تیم این رمز ارز معتقد است پیروز این دعوای حقوقی است. «برد گارلینگهوس» پس از پیروزی در این پرونده، شایعات مربوط به فرایند عمومی سازی ریپل را تایید کرده است. این تایید و یا فرایند عمومی سازی ریپل می‌تواند رشد و تاثیر مثبتی بر روی قیمت آن بگذارد.

جدا از پرونده حقوقی SEC، ریپل همکاری بسیار مناسبی با ASIA ایجاد می‌کند. اخیرا نیز تیم طراح این آلتکوین اعلام کرده بود که شبکه ریپل از SBI Ripple Asia برای سرویس CAmbodi-Vietnam Remittance استفاده می‌کند همچنین این آلتکوین قرار است در لیست CNBC قرار بگیرد.

وی چین یک گزینه دیگر در بازار رمز ارزها است

 وی چین یکی دیگر از ۵ آلتکوین پرسود در بازار ارزهای دیجیتال است که تا به اینجای کار توانسته است عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارد. این آلتکوین یک پلتفرم بلاک چین محور است که بر اساس حجم و اندازه زنجیره فعالیت می‌کند. کمپانی طراح این آلتکوین نسبت به استفاده از تکنولوژی IoT بسیار متعهد است. هدف از این تعهد از بین بردن مشکلات پیش رو در مدیریت حجم زنجیره‌های موجود در اکوسیستم است. از ایده­های کلی وی چین این است که عملکرد و بررسی زنجیره اکوسیستم مورد کنترل قرار بگیرد و از عوامل مخربی مانند محصولات تقابلی در امان باشد.

عملکرد و کارایی کمپانی طراح وی چین بسیار قوی است. به طوری که این آلتکوین همکاری‌های مختلفی با کمپانی‌های فعال در بازار ارزهای دیجیتال داشته است. اخیرا وی چین با بیمارستان Renji در کشور شانگهای در زمینه راه اندازی سرویس MyBaby همکاری داشت. این سرویس نوعی ساختار بلاک چین محور بوده که توسعه و رشد IVF را مدیریت و بررسی می‌کند.

کمپانی وی چین با توسعه پردازش IVF توانست پروژه MyBaby را افزایش دهد. این عامل به خانواده‌ها اجازه می‌دهد تا گردش و توزیع اطلاعات مربوط به توسعه داده‌های خود را در بلاک چین بررسی و نظارت کنند. آلتکوین وی چین بر این باور است که این پروژه می‌تواند استرس، افسردگی و یا نگرانی مربوط به چرخه IVF را کنترل کرده و آن را کاهش دهد. جدا از این موارد، سایر همکاری‌های گسترده وی چین با شرکت‌های مختلف باعث می‌شود تا مقیاس پذیری و در نتیجه میزان تقاضا برای داشتن وی چین افزایش یابد. همین عامل به نوبه خود باعث افزایش قیمت و عملکرد وی چین خواهد شد.

به غیر از پروژه MyBaby، وی چین در زمینه سلامت، همکاری‌های دیگری نیز در یک سال داشته است. از این موارد می‌توان به همکاری وی چین در زمینه مبارزه با پاندمی کرونا و فعالیت در زمینه اکوسیستم NFT اشاره کرد.

XLM جزو ۵ آلتکوین پرسود موجود در بازار است

XLM یا همان استلار لومن را می‌توان یکی از ۵ آلتکوین پرسود در بازار ارزهای دیجیتال دانست که تا به اینجای کار توانسته است سرویس و عملکردی مشابه با ریپل برای کاربران خود فراهم کند. یک عامل مثبت این آلتکوین در مقایسه با ریپل این است که هزینه انجام تراکنش در این آلتکوین بسیار پایین است. هزینه انجام تراکنش در XLM تنها ۰.۰۰۰۰۱  استلار لومن است.

در زمینه همکاری‌های مشترک، این آلتکوین توانسته عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارد. استلار لومن در چند سال پیش با IBM همکاری خود را آغاز کرد تا World Wire را راه اندازی کند. این همکاری باعث می‌شود تا کمپانی‌های مالی بزرگ به شبکه استلار تراکنش‌های خود را ارسال کرده و از استیبل کوین‌ها نیز استفاده کنند.

اخیرا کمپانی سرمایه گذاری Victory Capital Management علاقه خود نسبت به حضور در بازار ارزهای دیجیتال را نشان داد. در لیست کوین‌های مورد نظر خود، این کمپانی آمریکایی XLM را در سیستم خود لحاظ می‌کند. این عامل نیز به نوبه خود نشان دهنده حضور XLM در لیست ۵ آلتکوین پرسود در بازار ارزهای دیجیتال است.

Tron را فراموش نکنید

ترون یکی دیگر از آلتکوین‌های پرسود در بازار رمز ارزها است که هدف اصلی آن افزایش میزان استفاده و کارایی تکنولوژی خود برای عموم است. این آلتکوین را می‌توان نوعی پلتفرم غیر متمرکز در زمینه توزیع محتوا و صنعت سرگرمی دانست. در زمان بیت کوین هر شش تراکنش در یک ثانیه انجام می‌شد. این در حالی بود که اتریوم در هر ثانیه ۲۵ تراکنش را انجام می‌دهد. در حال حاضر ترون در هر ثانیه می‌تواد تا ۲۰۰۰ تراکنش را پردازش و ارزیابی کند.

تا به اینجای کار ترون توانسته است شبکه TRC-20 را ایجاد کند. این شبکه به گونه‌ای است که هزینه تراکنش در آن به مراتب پایین‌تر از شبکه‌های مختلف مانند اتریوم و یا شبکه Binance Smart Chain است. با پایین بودن هزینه تراکنش، در کل میزان تقاضا برای این شبکه افزایش می‌یابد. همین عامل نیز به نوبه خود باعث افزایش قیمت و استفاده از این آلتکوین می‌شود. به همین دلیل می‌توان ترون را جزو ۵ آلتکوین پرسود در بازار ارزهای دیجیتال دانست. استیبل کوین‌های مشهور USDT و TUSD در شبکه ترون موجود هستند و نکته جالب درباره آن‌ها پایین بودن میزان هزینه تراکنش در آن است. جدا از این موارد، ترون توانسته است در بازار NFT بسیار موفق ظاهر شود و NFT را در اولویت خود قرار دهد. به همین دلیل ترون نیز توانسته است Tron NFT Standard را طراحی و روانه بازار کند.

ORAO نوعی شبکه اوراکل است که چندین بلاک چین را پشتیبانی می‌کند. این اوراکل با ترون همکاری داشته و به منظور انتشار پروتکل بلاک چین TRX فعالیت می‌کند.

آلتکوین HBAR آخرین گزینه در لیست ۵ آلتکوین پرسود است

آلتکوین هدرا هشگرف را می‌توان نوعی شبکه عمومی در زمینه ارزهای دیجیتال دانست که به کاربران و کسب و کارهای مختلف اجازه می‌دهد تا اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز بسیار قدرتمندی را در زمینه کاری خود ایجاد کنند. این آلتکوین در حال حاضر به عنوان Trust Layer در دنیای اینترنت شناخته می‌شود.

Hedera Hashgraph بر اساس یک بلاک چین معمولی بنا نشده است اما به جای آن یک نوع تکنولوژی لدجر جدید به عنوان هشگرف به بازار معرفی می‌کند. این تکنولوژی به نوبه خود باعث می‌شود تا چندین مشخصه بلاک چین محور در نقاط مختلف مانند سرعت، هزینه و یا مقیاس پذیری توسعه و افزایش یابد. به عنوان مثال هزینه‌های تراکنش حدود ۰.۰۰۰۱ دلار است که تنها در پنج ثانیه طول می‌کشد. در نهایت Hedera Hashgraph می‌تواند در هر ثانیه ۱۰۰۰۰ تراکنش را ارزیابی و پردازش کند.

در زمینه همکاری نیز می‌توان گفت این آلتکوین یک اجماع شبکه را شامل می­شود که شامل ۳۹ Board of Governors است. این ۳۹ سازمان در بیش از ۱۱ صنعت مشغول به کار و فعالیت هستند. شبکه هدرا در یک شبکه مشغول به فعالیت است که هدف آن افزایش کارایی و عملکرد آن در سیستم اجرایی هشگرف است.

جمع بندی

در کل این گزینه‌ها را می‌توان ۵ آلتکوین پرسود در بازار ارزهای دیجیتال دانست که تا به اینجای کار توانسته‌اند عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارند. قیمت کمتر از یک دلار این آلتکوین‌ها و همچنین پتانسیل بالا در این نمونه‌ها باعث افزایش اثرگذاری و قیمت این قبیل محصولات می‌شود. به نظر شما چه آلتکوین دیگری را می‌توان در این لیست قرار داد؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

Comments (0)
Add Comment