۷۳ درصد از میلیونرها یا قصد خرید بیت کوین را دارند یا مالک آن هستند

هر روز تعداد میلیونرهای بازار بیت کوین افزایش پیدا می کند. آنها می خواهند رمزارز بیشتری را در اختیار داشته باشند. چنین استقبالی از خرید بیت کوین در میان میلیونرهای بی سابقه بوده است. نظر سنجی های به عمل آمده نشان می دهد که چیزی در حدود ۷۳ درصد از آنها قصد دارند تا پایان سال ۲۰۲۲ دارایی های دیجیتالی را به سبد سرمایه خود بیفزایند.

این نظر سنجی با حضور بیش از ۷۰۰ سرمایه گذار بزرگ (HNW) انجام شد. نتایج این نظر سنجی نشان می دهد که سه چهام این افراد یا مالک بیت کوین هستند یا به دنبال فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری در این بازار هستند. به نظر می رسد تا پایان سال ۲۰۲۲ تعداد میلیونرهای حاضر در بازار بیت کوین نیز افزایش پیدا می کند.

این طور به نظر می رسد که ۷۳ درصد از سرمایه گذاران نسبت به بیت کوین خوشبین هستند. این آمار در مقایسه با سال ۲۰۱۹ افزایش ۶۸ درصدی را نشان می دهد.

چه کسانی در این نظرسنجی شرکت کردند؟

افرادی که در این نظر سنجی شرکت کرده اند، هر کدام بیش از ۱ میلیون یورو یا ۱.۳۲ میلیون دلار سرمایه را در اختیار دارند. این سرمایه گذاران از مناطق جغرافیایی متفاوتی نظیر آمریکا، بریتانیا، آسیا، افریقا، خاورمیانه، استرالیا و آمریکای لاتین انتخاب شدند.

نیگل گرین (Naigel Green) مدیر شرکت DeVere به این نکته اشاره کرد که این دارایی برای بار دوم در سال جاری جایگاه خود را به عنوان یک دارایی ارزشمند به اثبات رسانده است. او در ادامه افزود:

«با توجه به نتایج به دست آمده از این نظر سنجی عملکرد چشمگیر این ارز توجه سرمایه گذاران بزرگ جهان را به خود جلب کرده است. آنها به خوبی می دانند که آینده از آن این رمزارز است و نمی خواهند از غافله عقب بمانند

وال استریتی های نیز روانه بازار رمز ارز شده اند

حتی سرمایه گذاران وال استریت که همواره به این ارز بدگمان بوده اند نیز به دنبال قصد خرید بیت کوین را دارند. سخنگوی JPMorgan در یک کنفرانس خبری اعلام کرده که از هواداران تکنولوژی بلاک چین است و به این سیستم باور دارد.

ری دالیو (Ray Dalio) سرمایه گذار بزرگی است که تا پیش از این به بیت کوین بدگمان بوده است. او اخیرا بدگمانی خود را زیر سوال برده است و می گوید:

«شاید در مورد بیت کوین اشتباه کرده ام. می خواهم رویکرد خود را تصحیح کنم.»

او در گذشته گفته بود که بیت کوین اندوخته مناسبی برای ذخیره دارایی نیست و به زودی سقوط می کند. او باور داشت که دولت باید استفاده از آن را ممنوع و آن را برای سرمایه گذاران خطرناک جلوه دهد. او همچنین گفته بود که حتی نمی تواند تصور کند که روزی بانک مرکزی، شرکت های چند ملیتی و موسسات سرمایه گذاری بزرگ به این ارز روی بیاورند. این سرمایه گذار اکنون قصد خرید بیت کوین را در سر می پروراند.

تقارن تاریخی

نظرسنجی فوق درست در همان روزی انجام شد که ارزش کل سرمایه موجود در بیت کوین به بالاتری حد خود یعنی ۳۳۶ میلیارد دلار رسید. افزایش قیمت و عبور از بازه ۱۸۰۰۰ این ارز را در یک قدمی بالاترین رکورد آن قرار داده است.

 با ما در رمزارز مارکت تنها چند کلیل با داغ ترین اخبار دنیای رمزارز فاصله خواهید داشت. بانگاهی به آخرین قیمت بیت کوین خود را برای خرید و فروش بیت کوین وکسب سود آماده کنید. می توانید سرمایه مورد نظر خود را در این بازار به کار بگیرید و یکی از میلیون ها سرمایه گذاری باشید که از روند صعودی این ارز لذت می برند.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/survey-of-millionaires-finds-73-own-or-want-to-invest-in-crypto

Comments (0)
Add Comment