افزایش ۸۰۰ درصدی قیمت Enjin در ماه گذشته

همکاری های جدید، انتشار توکن های غیر قابل معاوضه و راه اندازی JumpNet تنها بخشی از دلایل افزایش ۸۰۰ درصدی قیمت Enjin است. خبر انتشار توکن های غیر قابل معاوضه در همه جا به گوش می رسد. یکی از پروژه هایی که در طی سال ها به خوبی با این روند سازگار شده است Ejin Coin یا ENJ است. هم بنیان گذار این ارز در ایجاد توکن ERC-1155 نیز مشارکت داشته است. اطلاعات به دست آمده نشان می دهد که قیمت توکنENJ ۸۰۰ درصد افزایش داشته است. قیمت این توکن در تاریخ ۲۳ فوریه ۰.۳۴ دلار بوده است. در حالی که قیمت آن در تاریخ ۱۵ مارس و به دنبال افزایش حجم معاملات به ۳.۰۹ دلار رسیده است.

سه دلیل اصلی برای افزایش ۸۰ درصدی قیمت این توکن شناسایی شده است. نخست راه اندازی JumpNet برای رفع مشکل مقیاس پذیری شبکه اتریوم است. در درجه دوم میزان آشنایی و حجم معاملات این توکن افزایش پیدا کرده است. چرا که این توکن در بازار های بسیاری ثبت شده است. در نهایت انتشار توکن های غیر قابل معاوضه در رشد قیمت این توکن تاثیر گذار بوده است.

 کارمزد ارزانتر برای تراکنش توکن های غیرقابل معاوضه

ضرباهنگ صعودی در بازار Enjin از اوایل مارس آغاز شد. این اتفاق پس از راه اندازی JumpNet روی داد. JumpNet نسخه خصوصی اتریوم است که از مکانیزم رضایت جمعی PoA یا اثبات صلاحیت استفاده می کند.

کارمزد های بالا در ۶ ماه گذشته یکی از بزرگ ترین چالش های پیش روی جامعه رمز ارز بوده است. با افزایش استفاده از شبکه اتریوم و پروژه های بدون مرکزیت دیفای و همینطور محبوبیت قابل معاوضه کارمزد انجام تراکنش ها افزایش پیدا کرد.

JumpNet در تاریخ ۶ آوریل راه اندازی می شود. هدف از راه اندازی این پروتکل حل این مشکل در بخش توکن های غیر قابل معاوضه است. به این ترتیب کاربران می توانند توکن های Enjin را به صورت رایگان جابجا کنند. 

 Enjin قصد دارد در آینده با Efinity همکاری داشته باشد. Efinity بلاک چین بدون مرکزیتی برای توکن های غیر قابل معاوضه است که از نسل بعدی توکن ها پشتیبانی می کند. بنا به گفته های تیم سازنده این توکن به این ترتیب ارتباط میان بلاکچین های متفاوت برقرار می شود. و دارندگان توکن های غیر قابل معاوضه در هر شبکه کودک چینی می توانند با استفاده از JumpNet از انتقال رایگان دارایی لذت ببرند.

ورود Enjin به فهرست بازارها و افزایش مشتریان

 دومین عاملی که منجر به افزایش ۸۰۰ درصدی قیمت این توکن شده است اضافه شدن نام این تاکنون به فهرست بازارهای رمز ارز در سراسر جهان است. این امر حجم معاملات این توکن را افزایش داده و منجر به افزایش فعالیت های موجود در شبکه و آدرس های فعال شده است.

قرارگیری نام این توکن در فهرست بازارهای رمز ارز اواخر فوریه آغاز شد. و در ماه مارس نیز شاهد اضافه شدن نام این توکن در بسیاری از بازارهای رمز ارز بوده ایم.

توکن های غیر قابل معاوضه و افزایش قیمت Enjin 

 سومین دلیل که موجب افزایش ۸۰ درصدی قیمت Enjin شده است، افزایش محبوبیت توکن های غیر قابل معاوضه بود. انتشار این خبر منجر به رونق بسیاری از پروژه های رمز ارز شد. 

اطلاعات به دست آمده از VORTECS نشان می دهد که رویکرد خوشبینانه در خصوص Enjin از تاریخ ۲۸ فوریه به بعد ایجاد شده است. که در ادامه منجر به افزایش قیمت این طور که در ماه مارس شده است.

 معیار VORTECS که به صورت انحصاری در اختیار کوین تلگراف است الگوریتمی که برای مقایسه شرایط فعلی و تاریخچه بازار به کار برده می شود. دراین الگوریتم از اطلاعات بسیار متفاوتی نظیر احساس سرمایه گذاران بازار، حجم معاملات انجام شده، آخرین تغییرات قیمت ها و آخرین توییت های منتشر شده استفاده می شود.

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می کنید معیار فوق برای توکن Enjin وارد محدوده سبز شده و به بالاتر از ۶۷ رسیده است. پس از این اتفاق این تو که برای سه هفته روند صعودی را تجربه کرد . این معیار در تاریخ ۳ مارس بسی و یک کاهش پیدا کرد و بار دیگر با افزایش قیمت ENJ در تاریخ ۱۰ مارس به ۸۹ رسید. پنج روز بعد قیمت این توکن به بالاترین حد یعنی ۳.۰۹ دلار رسید.

افزایش پذیرش توکن های غیر قابل معاوضه و وعده ایجاد فضایی بدون کارمزد توجه بسیاری از سرمایه گذاران را به این بازار جلب کرد. در حال حاضر توکن های غیر قابل معاوضه در حوزه هنر به کار گرفته می شوند. با گسترش مفهوم توکن غیر قابل معاوضه شاهد مشارکت بخش املاک، اسناد تاریخی پروژه های خواهیم بود که با ایجاد یک رابط کاربری دوستانه به توسعه فضای رمز رز کمک می کنند. 

 در آخر

 در حالی که در انتظار خبر افزایش قیمت بیت کوین به سر می بریم، خبر افزایش ۸۰۰ درصدی قیمت ENJ به گوش می رسد. انتشار توکن های غیر قابل معاوضه منجر به افزایش حجم معاملات شبکه شده است. نام این طور که در بسیاری از بازارهای رمز ارز سراسر جهان جای گرفته است. همین مسئله موجب افزایش حجم معاملات و علاقه مندان به این توکن شده است.

روی کار آمدن بیت کوین و شبکه بلاکچین شرایط را برای راه اندازی پروژه های متعددی آماده کرد. اکنون باید در انتظار پروژه های بزرگ تری در حوزه رمزاvز باشیم. بازار رمز ارز همچنان در ابتدای مسیر است و هنوز دستاوردهای بسیاری در ادامه در انتظار این بازار است. برای پیوستن به بازار بیت کوین با ما در رمزارز ماکت در تماس باشید.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/3-reasons-why-enjin-enj-price-has-rallied-800-over-the-last-month