بازار رمزارز بایننس برای شکایت از فوربس وکیل ترامپ را استخدام کرد

بازار رمزارز بایننس از فوربس شکایت کرده است. این بازار مدعی شده که به دنبال انتشار مقاله ای دورغین وگمراه کننده میلیون ها دلار را از دست داده است.

این بازار در ادامه در ایالت نیوجرسی از رسانه فوربس (Forbes) و دو تن از روزنامه نگاران آن شکایت کرد. این بازار معاملاتی شکایتی را طرح کرده است. گویا دو روزنامه نگار با انتشار مقاله ای که خسارت زیادی را به این بازار وارد کرده اند.

 مقاله مذکور در تاریخ ۲۹ اکتبر در سایت فوربس منتشر شده است. در این مقاله به این نکته اشاره شده است که این بازار به عمد قانونگذاران فریب داده است. فوربس این اتهام را رد کرده است.

 شکایت مورد نظر روز چهارشنبه در دادگاه منطقه نیوجرسی مطرح شد. بازار رمزارز بایننس مدعی شده است که این مقاله حاوی اطلاعات نادرست متعددی است. و اظهارات گمراه کننده ای را درباره این بازار در خود جای داده بوده است.

فرجام خواهی از فوربس

 بایننس همچنین گفته است که شکایت خود را به گوش فوربس رسانده است. و از آنها خواسته است که مقاله را از سایت بردارند و از این بازار عذر خواهی کند. اما هیچ اقدامی در راستای حذف مقاله صورت نگرفته است. و در ادامه یادداشت ویراستاری مبنی بر این که هری ژو (Harry Zhou) یکی از همکاران بایننس بوده است را منتشر کرد. این درحالی است که بایننس اعلام کرده است که این فرد هرگز با این بازار همکاری نداشته است. 

 همین امر سبب شده است که بازار رمزارز باننس بر دروغین بودن ادعاهای فوربس تاکید کند. فوربس در گفتگو با کوین تلگراف گفته است که از نظر خود باز نمی گردد.

 بازار رمزارز بایننس یکی از بزرگترین بازارهای رمزارز در سراسر جهان است. از این رو انتشار کوچکترین خبری می تواند تاثیر مخربی بر عملکرد این بازار خواهد داشت. با رمزارز مارکت همراه باشید و آخرین اخبار مربوط به شکایت بایننس از فوربس را مطالعه کنید.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/binance-files-us-lawsuit-against-forbes-and-two-cryptocurrency-journalists

Comments (0)
Add Comment