کمک ده هزار دلاری رمزارز Aavegotchi برای سرمایه گذار کریپتو

طبق گفته مقاله Github’s، چندی پیش یک کاربر به اشتباه توکن LINK را به قراردادی هوشمند متعلق به رمزارز Defi Aavegotchi ارسال کرد که از این رمزارز پشتیبانی نمی‌کند. پدر دو فرزند و علاقه مند به aavegotchi، اشتباهی را مرتکب شد که هر کاربر رمزارزی از آن وحشت دارد. هرچند با تشکر از انجمن رمزارز Aavegotchi، ۱۰ هزار دلار هنگام کریسمس به وی کمک کردند تا بخشی از ضررهای خود را جبران کند.

بیانیه جدید پروژه رمزارز Aavegotchi، در حال کمک به شخص زیان دیده

طبق یک توییت توسط Aavegotchi ، ۲۰۰ سکه به علاوه TXNS به ارزش بیش از ۱۰ هزار دلار به عنوان کمک مالی برای کمک به کاربر زیان دیده جمع آوری شد. Aavegotchi قول داد که هر آدرس منحصر به فردی را که هنگام راه اندازی Aavegotchi در Mainnet راه اندازی شد، کمکی بالای ۲۰ دلار را برای وی ارسال کنند. کاربری که پیوند خود را از دست داده و کمک مالی را دریافت کرده بود بسیار سپاسگزار بود و گفت که از چنین واکنش بزرگی در جامعه شوکه شده است. وی گفت که این کمک مالی به او کمک می‌کند تا دوباره روی پاهای خود بایستد. مطالب مرتبط را بخوانید.

و در آخر:

هرچند این رمزارز یک پروژه بسیار تازه تاسیس و نو پا است، اما این رفتار از سمت طراحان آن، موجب شد تا شناخت خوبی پیدا کند. در آینده ای نزدیک این رمزارز بر روی پلتفرم Mainnet راه اندازی خواهد شد و تاثیرات این رفتار بر روی شناخت موفق آن مشخص خواهد شد. نکته مهم این است که این شرکت با چنین رقتاری اعتماد مردم را به خود جلب کرده و این اعتماد در بازار پرتلاطم امروز و رقابت شدید بین رمزارزها، یک ویژگی بسیار مهم محسوب می‌شود و مردم را به خرید این رمز ارز تشویق می‌کند، پس موفقیت این رمزارز امری در آینده‌ای نه چندان دور، دور از انتظار نیست. بیشتر بدانید.

Comments (0)
Add Comment