کاردانو در گری اسکیل اضافه شده و قابل استفاده است

کاردانو در گری اسکیل یکی از خبرهای جنجالی ارز دیجیتال است که دانستن اطلاعات آن به شما کمک بسیاری می‌کند. شرکت گری اسکیل از معتبرترین شرکت‌هاست که بیشتر ارزهای دیجیتالی برای راه یافتن به آن با هم در رقابتند. این شرکت اخیرا ارز دیجیتال کاردانو را به خانواده بزرگ ارزهای خود اضافه کرد. با ما همراه باشید تا این خبر را با هم بررسی کنیم.

ارز دیجیتال کاردانو در گری اسکیل

شرکت گری اسکیل، سیستمی پیشرو در زمینه سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال به تازگی اعلام کرده است که آنها ارز دیجیتال کاردانو را به لیست رمز ارزهای مورد اعتماد خود اضافه کردند.

در ۱۷ ژوئن شرکت گری اسکیل لیستی از دارایی‌های ارز دیجیتال جدید را منتشر کرد. این شرکت مدیریت دارایی در نظر داشته که به لیست ارز‌های دیجیتال مورد اعتماد خود کاردانو را نیز اضافه کند.

۳۱ ارز دیجیتال که به عنوان دارایی تحت مدیریت مطرح شده‌اند شامل نام‌های بزرگی مانند ارزهای کاردانو، مونرو و تزوس هستند. اکنون گری اسکیل ارز کاردانو را در دسته دارایی‌هایی که هم اکنون در دسترس قرار دارند نیز اضافه کرده است.

شرکت گری اسکیل گفت:

«به کاردانو خوش آمدید. ما نمونه صندوق سرمایه گذاری گری اسکیل را به گونه‌ای تنظیم کرده‌ایم که اکنون ارز ADA را نیز در آن داشته باشیم.»

در حال حاضر، کاردانو بزرگترین بلاک چین اثبات سهام است. همچنین این رمز ارز سومین دارایی بزرگ کمپانی گری اسکیل با ۲.۲۶ درصد سهام شناخته می‌شود. عملکرد این رمز ارز به حدی قوی است که توانسته  در تعقیب بیت کوین و اتریوم قرار بگیرد.

«مک گی» معاون رئیس امور مالی شرکت گری اسکیل گفت:

«ما بسیار خرسندیم از آنکه ورود کاردانو را به صندوق بزرگ سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال خود خوش آمد بگوییم. چرا که ما در تلاش هستیم تا تضمین کنیم که صندوق‌های متنوع ما می‌تواند به امن‌ترین شکل ممکن از دارایی‌هایی که جمعا ۷۰% از کل بازار دارایی دیجیتال را در بر داشته باشد، نگهداری کند.»

جمع بندی

کاردانو در گری اسکیل از جنجالی‌ترین خبرهای اخیر دنیای ارز دیجیتال است که دانستن آن بسیار کمک کننده است و می‌تواند در کسب سرمایه بیشتر در حیطه رمز ارزها به شما کمک کند. شرکت گری اسکیل از شرکت‌های پیشرو در زمینه ارز دیجیتال، اضافه شدن ارز دیجیتال کاردانو به لیست ارزهای خود را اخیرا اعلام کرد. این شرکت حالا ارز کاردانو را نیز در کنار رمز ارزهای بزرگ دیگری همچون مونرو و تزوس در میان ۳۱ نمونه دیگر خود دارد. آیا به نظر شما این تصمیم در قیمت ارز کاردانو تاثیر مثبتی می‌گذارد؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

Comments (0)
Add Comment