پیش‌بینی قیمت کاردانو نشانگر نیاز به سرمایه‌گذارانی امیدوار است

پیش‌بینی قیمت کاردانو موضوعی است که امروز می‌خواهیم در این مقاله به آن بپردازیم. ارز دیجیتال کاردانو یکی از ارزهای پیشرو در زمینه ارزهای دیجیتال است. در این مقاله با دو مفهوم گاوها و خرس‌های ارز دیجیتال مواجه هستیم که خوب است ابتدا توضیح مختصری درباره این دو مفهوم بدهیم. گاوهای ارز دیجیتال نماد سرمایه گذاران موفقی هستند که بسیار علاقه به ریسک کردن دارند و معتقدند که قیمت سهام با رشد مواجه خواهد شد. اما در مقابل خرس‌های ارز دیجیتال نشانگر سرمایه گذارانی است که ناامیدترند و معتقدند که قیمت سهام آنها دچار افت می‌شود. حالا زمان آن است که سرمایه گذاران امیدوار یا همان گاوهای ارز دیجیتال آدا خود را نشان دهند؛ چرا که مدتی است که سرمایه گذاران ناامیدتر یا همان خرس‌ها در حال دفاع از مقاومت ۱.۴۵ دلاری خود هستند. با ما همراه باشید تا قیمت این ارز پیشرو را در ماه‌های آتی پیش‌بینی کنیم.

پیش‌بینی قیمت کاردانو

مبلغ ۱.۴۵ دلار را می‌توان به عنوان مقاومت اصلی ارز دیجیتال آدا دانست؛ از آنجایی که قیمت این ارز دیجیتال به طور مداوم توسط این مقاومت کلیدی رد می‌شود. قیمت ارز آدا تا دو هفته در کانالی صعودی قرار گرفته است و حالا ۲۵ میانگین متحرک آن در نمودار ۴ ساعته نیز به عنوان پشتیبانی قوی عمل می‌کنند.

کاردانو برای نزدیک به ۲ هفته در محدوده ۲۰ سنت باقی مانده است و به نظر می‌آید که معامله گران نمی‌توانند از این وضع بیرون بیایند.

اقدامات قیمت ارز دیجیتال آدا در طول ۲ روز گذشته به دلیل آنکه بیت کوین نتوانست به قیمت بالاتر برسد، نزولی شده است. بسیاری از آلت کوین‌های کوچک در طول چند روز اخیر افزایش یافته‌اند اما مواردی که cap بزرگ داشتند همچنان مانند گذشته مانده‌اند.

اگر BTC در بدست آوردن جایگاه ثابتی بالاتر از ناحیه قیمت ۳۵,۰۰۰ دلار موفق نشود بازار ارزهای رمزنگاری شده به طور کلی سقوط خواهد کرد.

اقدامات قیمت ارز دیجیتال کاردانو (ADA) به طور کلی از زمانی که این ارز در تاریخ ۲۲ام ژوئن به قیمت کف ۱.۰۱ دلار رسید، کماکان ضعیف مانده است.

در رابطه با پیش‌بینی قیمت کاردانو می‌توان گفت که قیمت آدا یک کانال صعودی ساخته است که برای گاوهای ارز دیجیتال، پشتیبانی و برای به اصطلاح خرس‌های این زمینه مقاومت فوق العاده‌ای ارائه می‌دهد. در زمان نگارش این مقاله قیمت آدا دقیقا در کف این کانال صعودی قرار دارد.

شکست در حفظ پشتیبانی عمده ۱.۳۰ دلار تا ۱.۳۵ دلار می‌تواند کانال صعودی که طی این دو هفته به وجود آمده است را به شدت پایین بکشد و قیمت ارز آدا را نیز تا ۲۲ ژوئن تا کف ۱.۰۱ دلار ببرد که اصلا سناریوی خوبی نیست.

ارز دیجیتال آدا باید برای گاوهای ارز دیجیتال خط روند میان مدت خود را بشکند و از آن به خوبی عبور کند. اگر این خط روند شکسته شود قیمت ارز آدا می‌تواند به سمت بالا حرکت کند تا با مقاومتی قوی برای مثال در محدوده قیمت ۱.۴۵ دلار رو به رو شود.

از آغاز سال ۲۰۲۱ ارز دیجیتال آدا همچنان نتوانسته است که به ۲۰۰ میانگین متحرک خود در نمودار ۴ ساعته برسد. البته در صورت شکسته شدن این کانال صعودی به سمت پایین، این ۲۰۰ نمودار متحرک ۴ ساعته پشتیبانی خوبی ارائه خواهند کرد. ۲۰۰ میانگین متحرک ۴ ساعته در حال حاضر در قیمت ۱.۰۹ دلار قرار دارند؛ که این میزان در حقیقت ناحیه تقاضای خریداران ارز دیجیتال آداست و تا پیش از این نیز سرمایه گذاران کاردانوهای خریداری شده بسیاری در محدوده قیمتی ۱ تا ۱.۱۰ دلار داشته‌اند.

برای پیش‌بینی قیمت کاردانو باید به این نکته توجه داشت که اگر ارز دیجیتال بیت کوین به سرعت سقوط کند، به دلیل آنکه آلت کوین‌های دیگر در اقدامات مالی تماما از بیت کوین پیروی می‌کنند، همه چیز تحت الشعاع قرار خواهد گرفت و بسیار بد پیش خواهد رفت. اما اگر به اکوسیستم کاردانو نگاهی بیاندازیم چیزهای زیادی در جریان است. در برنامه‌های بلند مدت موسسه کاردانو این موسسه ادغام و همکاری با ده شرکت از « Fortune 500 Companies»، ۱ میلیارد کاربر و ۵۰ بانک را تا پنج سال آینده اعلام کرده است.

شرکت گری اسکیل که در سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال شرکتی پیشرو است اعلام کرده است که آنها ارز دیجیتال کاردانو را به تراست‌های رمز ارز خود اضافه کرده‌اند و همچنین این ارز با سهمی به میزان ۴.۲۶ درصد به سومین مالک بزرگ گری اسکیل تبدیل شده است و بعد از ارزهای بزرگی همچون بیت کوین و اتریوم قرار دارد.

همچنین کاردانو با بیش از ۷۰ درصد از عرضه کلی خود که در شبکه آدا برای استیک کردن قفل شده است، یک دارایی دیجیتال قابل استیک شدن پیشرو است که در جایگاهی جلوتر از اتریوم ۲.۰، ارز پولکادات و در کل تمامی دیگر ارزها قرار دارد.

چنین اصول اساسی نشانگر آن است که احتمالات بسیار قوی برای آن وجود دارد که کاردانو عملکرد بهتری از دیگر دارایی‌های دیجیتال در دراز مدت خواهد داشت.

  • قیمت تمام شده کاردانو: ۱.۳۳ دلار
  • نوسانات این ارز: متوسط
  • روند: خنثی
  • پشتیبانی مالی: ۱.۳۵ دلار، ۱.۰۱ دلار
  • مقاومت:‌ ۱.۴۵ دلار

جمع بندی

پیش‌بینی قیمت کاردانو موضوعی بود که امروز در این مقاله برای شما به آن پرداختیم. کاردانو یکی از ارزهای نسبتا جدید است اما با این وجود به دلیل عملکرد بسیار خوب خود توانسته است از بزرگ‌ترین ارزهای دنیای کریپتوکارنسی یعنی ارز دیجیتال بیت کوین و اتریوم پیشی بگیرد. در ماه‌های گذشته شاهد نوسانات گسترده بیت کوین و دیگر آلت کوین‌ها بوده‌ایم. با این حال ارز دیجیتال کاردانو همچنان به عملکرد بسیار خوب خود ادامه می‌دهد و همچنان از ارزهای پیشرو است. ما در این مقاله قیمت این ارز را برای شما پیش‌بینی کردیم. نظر خود را درباره قیمت‌های پیش‌بینی شده ما بنویسید.

Comments (0)
Add Comment