قرارداد هوشمند کاردانو و افزایش ورودی‌های این ارز دیجیتال

قرارداد هوشمند کاردانو یکی از اخبار جنجالی این روزهاست که قصد داریم در مقاله امروز به آن بپردازیم. ارز دیجیتال کاردانو اخیرا مورد توجه سرمایه‌گذاران بسیاری قرار گرفته است. این نیز به‌علت آن است که کاردانو قصد دارد تا به‌زودی قراردادهای هوشمند خود را به‌راه بیاندازد. حالا این موضوع تا جایی پیش رفته است که موجب افزایش ورودی‌های این ارز دیجیتال نیز شده است. گزارش شرکت کوین شیرز (Coinshares) نشان می‌دهد که توکن آدا به‌علت همین قراردادها، شاهد افزایش ورودی‌های هفتگی این رمز ارز بوده است. با ما همراه باشید تا این ارز دیجیتال و افزایش ورودی‌های آن را بررسی کنیم.

قرارداد هوشمند کاردانو

همانطور که بیت کوین، هشتمین خروجی متوالی خود را به‌اشتراک می‌گذارد، ارزهای دیجیتال کوچک‌تر در حال کسب موقعیت‌های بهتری در برابر این ارز دیجیتال بزرگ هستند. ارز دیجیتال کاردانو (Cardano) حالا مجددا در مرکز توجه است. آلت کوین‌هایی شامل اتریوم (ETH)، پولکادات (Polkadot)، سولانا (Solana) و کاردانو، درحال حاضر نماینده ۳۲% از تمام دارایی‌های دیجیتال تحت مدیریت سرمایه‌گذاران هستند.

براساس گزارشات شرکت کوین شیرز، کاردانو هفته پیش شاهد ثبت ورودی‌های بسیاری بوده است. این نیز به‌علت آن بود که سرمایه‌گذاران برای ارتقاء شبکه آدا آماده می‌شوند. کوین شیرز گزارش داد که محصولاتی که از طرف آدا پشتیبانی می‌شوند، شاهد ورودی‌هایی به‌ارزش ۱۰.۱ میلیون دلار بوده‌اند. ابزارهای مبنی بر کاردانو حالا صاحب ۰.۱۵% از سهام قفل‌شده در ترکیب محصولات سرمایه‌گذاری رمز ارز هستند. این نیز تنها به دلیل قرارداد هوشمند کاردانو است.

کاردانو پیش‌تر در همین ماه اعلام کرده بود که آپدیت آلونزوی بنفش در ۱۲ام سپتامبر منتشر خواهد شد. پس از این ارتقا، شبکه آدا قادر به استفاده از قراردادهای هوشمند و یا دیگر اپلیکیشن‌ها به‌نحوی بسیار مشابه با شبکه اتریوم خواهد بود.

«جیمز بوترفیل» استراتژیست سرمایه‌گذاری کوین شیرز گفت:

«افراد به‌طور واضحی در حال تلاش برای تنوع بخشیدن هستند و دارند یک قدم رو به جلو برمی‌دارند تا به دیگر آلت کوین‌ها نگاهی بیاندازند.»

«دیمیتری میشونین» بنیان‌گذار و مدیرعامل HashEX نیز گفت:

«از آنجایی که قراردادهای هوشمند، بلاک چین‌ها را فعال می‌کند پس کاردانو و اتریوم هر دو مایل هستند که به پروژه‌های مبتکرانه بی‌شماری، در شبکه خود جای دهند. این پروژه‌ها در مقابل، فایده توکن‌های محلی را با هدایت ارزش‌گذاری‌های آنها، برای هر دو بلاک چین ارتقا می‌دهند.»

قیمت آدا به اوج قیمت خود و نزدیک به ۳.۰۰ دلار رسید. این ارز حالا سومین ارز دیجیتال بزرگ از لحاظ ارزش بازار است و پس از اتریوم و بیت کوین قرار دارد.

جمع بندی

قرارداد هوشمند کاردانو از اخبار جنجالی این روزها بود که در مقاله امروز به آن پرداختیم. ارز دیجیتال کاردانو به‌همراه توکن آن که آدا نام دارد، حالا یکی از جنجالی‌ترین ارزهای دیجیتال است. این شبکه به‌زودی قراردادهای هوشمند خود را راه‌اندازی خواهد کرد و به یک رقیب بزرگ برای بسیاری از ارزهای دیجیتالی دیگر تبدیل خواهد شد. حالا طبق گزارشات شرکت کوین شیرز، تعداد ورودی‌های این ارز دیجیتال، افزایش شدیدی یافته است. این نیز به‌دلیل قراردادهای هوشمند این شبکه است. افراد با ورود به این ارز دیجیتال، خود را برای آپدیت و قرارداد هوشمند آتی این شبکه، آماده می‌کنند. ما امروز این ارز دیجیتال، قرارداد و افزایش قیمت و ورودی‌های آن را خدمت شما بررسی کردیم. پیشبینی شما از آینده این ارز دیجیتال چیست؟

Comments (0)
Add Comment