رمز ارز کاردانو و اضافه کردن بیش از ۲۰۰,۰۰۰ آدرس استیکینگ جدید

رمز ارز کاردانو و خبر جنجالی اخیر آن، از مهم‌ترین خبرهای زمینه ارزهای دیجیتال است که قصد داریم امروز به آن بپردازیم و آن را با شما در میان بگذاریم. ارز دیجیتال کاردانو از مهم‌ترین ارزهای دیجیتال است که پس از بیت کوین و اتریوم، جایگاه سوم را در بازار ارزهای دیجیتالی دارد. این ارز دیجیتال عملکرد بسیار خوبی را تاکنون از خود نشان داده است. حالا نیز در ۳ ماه گذشته، این ارز دیجیتال  بیش از ۲۰۰,۰۰۰ آدرس استیکینگ جدید را به شبکه خود اضافه کرده است. با ما همراه باشید تا این خبر جنجالی را بررسی کنیم.

رمز ارز کاردانو

اکوسیستم کاردانو (ADA) فتح قله‌های جدید را با توکن محلی خود، آدا، ادامه می‌دهد. این ارز دیجیتال همچنین نقطه عطف تبدیل شدن به سومین ارز دیجیتال ارزشمند از لحاظ سرمایه بازار را نیز پیش‌تر بدست آورد.

آمار بدست آمده از طرف Pooltool که ابزار جمع‌آوری اطلاعات کاردانو است، پیشرفت‌های جالبی در این پلتفرم را نشان می‌دهد. این ابزار، نشان داد که کیف پول‌های استیکینگ آدا در ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۱ در قیمت ۸۲۱,۰۲۴ بوده است. در حالی که آدرس‌های استیکینگ ۳ ژوئن ۲۰۲۱، ۶۰۸,۳۹۱ بود. این نشان دهنده آن است که کاردانو توانست ۲۱۲,۶۳۳ کیف پول را تنها در عرض سه ماه بدست آورد که افزایشی ۳۴.۹۵ درصدی است. مجموع آدا در سرمایه‌گذاری نیز ۵۷.۵۷ میلیارد دلار، ارزش‌گذاری می‌شود. این نیز ۷۱.۴% از کل عرضه کوین‌هاست.

افزایش در تعداد کلی کیف پول‌های استیکینگ کاردانو، جلوتر از به‌روزرسانی بسیار مورد انتظار آلونزو (Alonzo) قرار دارد. چرا که این به‌روزرسانی در ۱۲ سپتامبر منتشر خواهد شد. از آنجایی که شبکه کاردانو در سال ۲۰۲۱ گسترش و همچنین استفاده‌های حقیقی آن نیز افزایش یافت، آخرین نقطه عطف استیکنگ آن، به رشد بالای کاردانو افزود.

به‌دلیل افزایش قیمت کاردانو در ماه آگوست، تمایلات به جستجوی کلمه کلیدی «خرید کاردانو» در گوگل نیز در سه ماه اخیر، اوج گرفت. در همین زمان، بیت پوینت (Bitpoint) توکیویی در ۲۵ آگوست، به اولین صرافی ژاپنی تبدیل شد که اجازه معامله کاردانو را صادر کرد.

نقاط عطف ارز دیجیتال کاردانو

همچنین حائز اهمیت است که بگوییم استیکینگ کاردانو به‌علت ارائه بیشتر از سمت پلتفرم‌های مختلف، به محبوبیت بسیار بیشتری رسیده است. برای مثال، آی ماینینگ (IMining) که یک شرکت کانادایی معامله عمومی است، کاردانو را به لیست دارایی‌های پشتیبانی‌شده برای خدمات استیکینگ خود، افزوده است. به‌خصوص، شرکت آی ماینینگ امیدوار است تا با اضافه کردن کاردانو به خط تولید خود، آن را در معرض استفاده سرمایه‌گذاران سازمانی قرار دهد.

در حالی که صرافی ارزهای دیجیتال آمریکایی کراکن (Kraken)، اجازه استیکینگ آدا را در ماه می صادر کرد که به کاربران بیشتری اجازه قرار گرفتن در معرض آدا را از طریق کیف پول استیکینگ کراکن می‌دهد. با این وجود، جدا از پیشی گرفتن از توکن بایننس (BNB) به‌عنوان سومین ارز دیجیتال بزرگ، آدا اخیرا از یک سقوط بزرگ رنج می‌برد؛ درست پس از آنکه اوج ارزش را بدست آورد.

جمع بندی

رمز ارز کاردانو و اخبار اخیر آن از جنجالی‌ترین موضوعات این روزهای ارزهای دیجیتال است که امروز به آن پرداختیم و اطلاعات آن را با شما در میان گذاشتیم. ارز دیجیتال کاردانو به‌همراه توکن آن، آدا، از موفق‌ترین مجموعه‌های ارزهای دیجیتالی به‌شمار می‌روند. پس از کسب نقطه عطفی همچون تبدیل‌شدن به سومین ارز دیجیتال بزرگ بازار، حالا کاردانو به موفقیت دیگری نیز دست پیدا کرد. این ارز دیجیتال موفق شده است که بیش از ۲۰۰,۰۰۰ آدرس استیکینگ را در شبکه خود داشته باشد. ما امروز این خبر و علل آن را خدمت شما بررسی کردیم. به‌نظر شما مهم‌ترین دلیل پیشرفت‌های کاردانو چیست؟

Comments (0)
Add Comment