چطور توکن شیبا را به اتمیک والت اضافه کنیم

توکن شیبا اینو امروزه جزو محبوب ترین هاست و چه کسانی به ثروت رویایی با آن نرسیدند. شما قیمت لحظه آن را در قسمت قیمت ارزهای دیجیتالی رمز ارز مارکت ،میتوانید ببینید.

نگهداری شیبا اینو

 امکان استفاده از اتمیک والت باید برای نگهداری تمام توکن های بلاک چین اتریوم وجود دارد. برخی از این توکن ها به صورت پیش فرض در اپلیکیشن درج شده اند. اما در صورتی که توکن مورد نظر شما در فهرست توکن های اپلیکیشن موجود نباشد، امکان اضافه کردن آن نیز وجود دارد. پیش از طرح سوال چطور توکن شیبا را به اتمیک والت اضافه کنیم مطمئن شوید که آخرین نسخه اپلیکیشن اتمیک والت نصب کرده اید.

در مورد تفاوت توکن و کوین میتونید مقاله جذاب و جالب بلاک چین چیست را مطالعه کنید وهمچین مطالعه مقاله اتریوم چیست میتونه به شما در مورد اتریوم کوین پایه شیبا اینو درک بسیاری دهد.

توجه داشته باشید که این راهنما تنها برای توکن های ERC-20 در نظر گرفته شده است. پس از استفاده از این راهنما برای دیگر توکن ها خودداری کنید. در این بخش می آموزیم که چطور توکن شیبا را به اتمیک والت اضافه کنیم.

 اضافه کردن توکن شیبا به نسخه دسکتاپ اتمیک والت

مهترین مساله این است که باید توجه داشته باشید شیبا اینو یک توکن مبتنی بر اتریوم است. شما میتوانید اطلاعات دقیق تری در مورد تفاوت کوین و توکن در مطلب بلاک چین چیست به زبان بسیار ساده مطالعه نمایید.

شما برای اضافه کردن توکن شیبا اینو نیاز به والتی یا کیف پولی دارین که اتریوم را ساپورت کند که البته یکی از محبوب ترین آنها اتمیک والت است،

اگر دوست بدانید چه کیف پول های دیگه ای میتواند جایگزین اتمیک والت باشد پیشنهاد مطالعه مقاله اتریوم چیست را به شما میکنم..

اگر می خواهید بدانید چطور توکن شیبا را به اتمیک والت اضافه کنیم با ما همراه باشید. برای افزودن توکن شیبا به نسخه دسکتاپ اپلیکیشن اتمیک والت ابتدا از سمت راست روی علامت + کلیک کنید. با استفاده از این گزینه می توانید توکن های جدید را به فهرست توکن های والت اضافه کنید. برای افزودن توکن جدید می توانید این کار را به صورت دستی و با استفاده از قراردادهای هوشمند انجام دهید یا توکن مورد نظر را مستقیم به والت خود ارسال کنید. در ادامه با هر دو روش افزودن توکن به والت آشنا می شوید. 

گزینه اول؛ توکن های خود را به آدرس خود ارسال کنید

برای انجام این که این مراحل را دنبال کنید:

ابتدا آدرس اتریوم خود را کپی کرده یا کد QR خود را اسکن کنید.

در این مرحله توکن های شیبا یا دیگر توکن های ERC-20 خود را به آدرس اتریوم خود ارسال کنید. سپس اپلیکیشن را دوباره بارگذاری مجدد یا ریستارت کنید. برای این کار از برنامه خارج شوید و بار دیگر آن را باز کنید. در ورود دوم متوجه می شوید که توکن مورد نظر به فهرست توکن های سایت اضافه شده است. 

گزینه دوم ؛ افزودن توکن به صورت دستی و با استفاده از قراردادهای هوشمند

اگر می خواهید بدانید که چطور توکن شیبا را به اتمیک والت اضافه کنیمروند انجام کار بدین شرح است:

  • در تصویر زیر روی گزینه افزودن به وسیله قرارداد یا Add by contract کلیک کنید. 
  • برای پیدا کردن توکن مورد نظر خود از نوار جستجو استفاده کنید. زمانی که توکن مورد نظر خود را یافتید، وارد بخش پروفایل شده و آدرس قرارداد مربوط به توکن را کپی کنید.
  • آدرس کپی شده را در داخل اپلیکیشن و در بخش Contract Address درج کنید. باقی قسمت ها به صورت خودکار تکمیل می شود. تنها کاری که باید انجام دهید به شدن کلیک Add token است. در نهایت یک بار اپلیکیشن را بسته و دوباره باز کنید. تبریک شما با موفقیت توکن شیبا را به اتمی والت اضافه کردید. 
    که آدرس قرارداد یا کانترکت مربوط به شیبا 0x95aD61b0a150d79219dCF64E1E6Cc01f0B64C4cE میباشد .
  • شما با این روش تمامی توکن ها جدید اتریوم را به والت اتمیک خود میتوانید اضافه کنید

افزودن توکن شیبا به اپلیکیشن تلفن همراه

 پس از باز کردن اپلیکیشن اتمیک والت در گوشی تلفن همراه خود روی گزینه چرخ دنده در قسمت بالا و گوشه راست تصویر کلیک کنید. 

در این بخش برای افزودن توکن جدید روی گزینه Add token کلیک کنید.

اکنون می توانید تو که مورد نظر را به آدرس خود انتقال دهید. در این صورت به طور خودکار توکن به فهرست توکن های اپلیکیشن اضافه خواهد شد. در غیر این صورت می توانید با استفاده از قراردادهای هوشمند این کار را به صورت دستی انجام دهید.

 گزینه اول؛ افزودن توکن به آدرس شخصی

ابتدا آدرس اتریوم خود را کپی کنید یا از کد QR برای کپی کردن آدرس استفاده کنید.

 توکن شیبا یا دیگر توکن های ERC-20 را به آدرس اتریوم در اتمیک والت خود ارسال کنید. سپس اپلیکیشن را بسته و دوباره باز کنید. توکن مورد نظر به صورت خودکار به فهرست توکن های اپلیکیشن افزوده خواهد شد. به همین سادگی پاسخ سوال چطور توکن شیبا را به اتمیک والت اضافه کنیم را یافته اید. از معامله و سرمایه گذاری لذت ببرید.

 گزینه دوم؛ با استفاده از قراردادها و به صورت دستی توکن را اضافه کنید

 به منظور افزودن دستی توکن به فهرست اپلیکیشن به این ترتیب عمل کنید:

  • ابتدا روی گزینه Add by contract کلیک کنید.
  • در تصویر زیر با استفاده از نوار جستجو در مورد نظر خود را پیدا کنید. وارد بخش پروفایل شوید و آدرس قرارداد را کپی کنید.

آدرس کپی شده را در بخش Contract address در داخل اپلیکیشن وارد کنید. باقی موارد به صورت خودکار تکمیل خواهد شد. در نهایت کافیست روی دکمه Add token کلیک کرده اپلیکیشن را ببندید و دوباره باز کنید. اکنون شما با موفقیت توکن شیبا یا دیگر توکن های ERC-20 خود را به فهرست توکن های اتمیک والت اضافه کرده اید.

که البته همانطور که در بالا نیز توضیح دادیم

  • که آدرس قرارداد یا کانترکت مربوط به شیبا 0x95aD61b0a150d79219dCF64E1E6Cc01f0B64C4cE میباشد .
  • شما با این روش تمامی توکن ها جدید اتریوم را به والت اتمیک خود میتوانید اضافه کنید

کلام آخر

در نظر داشته باشید روال اضافه کردن تمامی توکن ها به تمامی کیف پول ها به همین صورت است مثلا شما به همین روش میتوانید توکن RSR را به اتمیک والت یا حتی هر نوع کیف پول دیگه ای استفاده کنید.

منبع

https://support.atomicwallet.io/article/42-how-to-add-a-custom-erc20-eth-token

shiba-inu
Comments (0)
Add Comment