همکاری آدیداس و کوین بیس آغاز شد

همکاری آدیداس و کویس بیس موضوع مقاله امروز است. برند ورزشی معروف آدیداس، همکاری خود را با صرافی ارز دیجیتال کوین بیس که از صرافی های برتر است، اعلام کرد.

همکاری آدیداس و کوین بیس

برند معروف آدیداس (Adidas) همکاری خود را با صرافی ارزهای دیجیتال آمریکایی کوین بیس (Coinbase) به اعلام عمومی رساند. این برند معروف در ۲۴ام نوامبر سال ۲۰۲۱ به آدرس @Adidasoriginals در صفحه توئیتر خود نوشت: «ما با صرافی ارز دیجیتال کوین بیس @Coinbase شریک شده‌ایم که اتفاقی بزرگ است.»

جزئیات همکاری این دو نام شناخته شده همچنان فاش نشده و نامعلوم است. با وجود این، می‌توان حدس‌هایی درباره این همکاری زد. همکاری مذکور می‌تواند مربوط به انتشار یک مجموعه از توکن‌های غیرقابل معاوضه یا همان NFT ها باشد. همچنین می‌تواند درباره ادغام گزینه پرداخت با استفاده از ارزهای دیجیتال با اکوسیستم آدیداس نیز باشد.

جالب است بدانید که آدیداس یک روز زودتر به احتمال ساخت یک متاورس بر اساس پلتفرم گیم فای سندباکس (Sandbox GameFi) اشاره کرد. به گزارش سایت ارزهای دیجیتال معتبر CoinGecko در میانه این خبر، ارزش توکن محلی SAND در عرض ۲۴ ساعت بیش از ۱۴.۴ درصد افزایش یافت. صفحه Adidas Originals در صفحه توئیتر خود نوشت: «کسی آدی ورس (ترکیبی از آدیداس و متاورس) نمی‌خواهد؟ این همان چیزی است که باید با هم در پلتفرم TheSandboxGame بسازیم.»

همکاری آدیداس و کوین بیس به همراه ساخت درون پلتفرم سندباکس، تازه اول راه است. این شراکت جدید و ساخت جهانی در سندباکس، اولین قدم آدیداس در بازار ارزهای دیجیتال به حساب می‌رود. البته در اینجا باید یادآوری کنیم که پلتفرم بازی بلاک چین سندباکس نیز خبری جدید را اعلام کرد.

این پلتفرم، یک راه‌اندازی جزئی را از متاورس خود منتشر نمود. این متاورس مخصوص تعداد محدودی از کاربران است که خبر آن در تاریخ ۲۹ام نوامبر سال ۲۰۲۱ اعلام شد. نظر شما درباره همکاری این دو برند نامی و متاورس آدیداس چیست؟

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/11/25/adidas-becomes-coinbase-partner/

Comments (0)
Add Comment