ارز دیجیتال الف و پیشبینی قیمت آن را از دست ندهید

ارز دیجیتال الف یکی از ارزهای دیجیتال برتر است که دانستن آن برای علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال از امرهای ضروری است و می‌خواهیم در مقاله امروز به آن بپردازیم. این ارز دیجیتال از ارزهای به‌نسبت شناخته‌شده است. عملکرد خوب این ارز دیجیتال در بازار ارزهای دیجیتال، موجب شده است که عده بسیاری به خرید آن روی بیاورند. امروز نیز می‌خواهیم این ارز دیجیتال، کیف پول آن، مکان خرید، چگونگی ذخیره و هر آنچه که باید دررابطه با کوین آن، ELF بدانید را به‌طور کامل خدمت شما بررسی کنیم.

ارز دیجیتال الف

کوین الف (Aelf) در دسامبر ۲۰۱۷ راه‌اندازی شد. بنیان‌گذار این ارز دیجیتال نیز «ما هائوبو» نام دارد. به‌همراه «هائوبو» اعضای مهم هیئت مشاوران این ارز دیجیتال نیز قرار دارند که عبارتند از: «ژو شوجی» بنیان‌گذار مرکز FGB و «مایکل آرینگتون» بنیان‌گذار Techcrunch.

این پروژه، سرمایه‌گذاری‌های بسیاری را از شرکت‌های بزرگ ونچر ارزهای دیجیتال همچون FGB Capital، Blockchain ventures، Galaxy، Chain funders و بسیاری شرکت دیگر، بدست آورده است. هیچ ‌ICOای نیز در راه‌اندازی پروژه الف، دخیل نبوده و تمام سرمایه‌گذاری‌ها از شرکت‌های سرمایه، جمع‌آوری شده بود. این پروژه آنقدر باارزش شد که کوین الف توانست به هدف خود که ۵۷,۰۰۰ اتریوم بود، برسد و موجب خروج بسیاری از سرمایه‌گذاران علاقه‌مند شود.

از زمان راه‌اندازی آن نیز، ارز الف همکاری‌های بسیاری داشته است. شرکای فناوری آنها برای مثال نام‌های بزرگی همچون: Huawei، Google cloud و Microsoft Azure هستند. قبلا الف به‌عنوان یک توکن ERC20، شبکه آزمایشی خود را در سال ۲۰۱۸ راه‌اندازی کرد. حالا ارز دیجیتال الف، بلاک چین خود را نیز دارد.

از آنجایی که کوین الف یک پلتفرم اپلیکیشن دیفای است، پس رقبای بسیاری دارد. این ارز دیجیتال برای مثال باید با نام‌هایی همچون اتریوم، آیکون، لیسک و بسیاری ارز دیگر رقابت کند تا بتواند به‌عنوان یک پلتفرم DApp موفق، دوام آورد.

سرمایه‌گذاران ارز الف

نام‌های بسیار بزرگی در کوین الف، سرمایه‌گذاری کرده‌اند که عبارتند از:

  • FBG Capital
  • GBIC
  • Huobi Global
  • Alphabit
  • Bitman
  • Galaxy
  • Blockchain Ventures
  • Node Capital
  • Jlab
  • Hyper Chain Capital

کوین الف چیست؟

کوین الف درحقیقت یک سیستم عملیاتی اما برای بلاک چین‌هاست. درست مانند بسیاری دیگر از بلاک چین‌ها که مشکلاتی همچون: اجماع، تفکیک دیتا، مقیاس‌پذیری و غیره را دارند، الف نیز به‌دنبال آن است که راه حل این مشکلات را پیدا کند. ارز الف از زنجیره‌های جانبی و همچنین یک سیستم اجماع واگذارشده استفاده می‌کند. الف یک شبکه محاسبه ابری غیرمتمرکز است که قصد دارد تا پذیرش بلاک چین تجاری را ممکن کند.

برای مثال، سرعت معامله بیت کوین، ۸ معامله در ثانیه است. اگر این سرعت را با ویزا (Visa) مقایسه کنیم، سرعت ویزا ۲۴۰,۰۰۰ معامله در ثانیه است. چنین فاصله عظیمی در سرعت معاملات باید پر شود تا بتوان بیت کوین را به راه حل پرداختی ارز دیجیتال برتر تبدیل کرد.

کوین الف چطور کار می‌کند؟

ارز الف به‌طور کلی دو ابتکارعمل آشکار دارد که می‌خواهد بااستفاده از آنها، مشکلات گفته‌شده را حل کند. یکی زنجیره‌های جانبی و دیگری مکانیسم اجماع است. زنجیره ارز دیجیتال الف شامل زنجیره اصلی و زنجیره‌های فرعی مختلفی می‌شود که می‌توانید وظایف را در آنها اجرا کنید. با استفاده از زنجیره‌های جانبی، زنجیره اصلی آزادتر می‌شود و بازده و کارآیی آن نیز افزایش می‌یابد. اگر بخواهیم صریح‌تر بگوییم، این بدان معناست که معاملات می‌توانند در هر ثانیه انجام شوند.

زنجیره‌های جانبی با زنجیره اصلی نیز در ارتباط‌اند تا تمام اطلاعات، کاملا قابل دسترسی باقی بمانند. از آنجایی که می‌توان چندین زنجیره جانبی برای اپلیکیشن‌های تجاری مختلف ساخت، پس می‌توان گفت که این موجب افزایش مقیاس‌پذیری کوین الف نیز می‌شود. مکانیسم اجماع استفاده‌شده برای تأیید معاملات برروی زنجیره اصلی نیز یک نوع اثبات سهام واگذارشده است. این یک روش مؤثرتر برای حفظ تمام زنجیره‌های جانبی و همچنین زنجیره اصلی است. این همچنین به کاربران الف اجازه می‌دهد تا درآمد مجهول نیز بدست آورند. هر کسی می‌تواند این کار را با سپرده‌گذاری توکن‌های الف خود در شبکه،‌ برای تأیید معاملات، انجام دهد.

از کجا کوین الف را خریداری کنیم؟

کوین الف در بسیاری از صرافی‌های ارزهای دیجیتال، وجود دارد. شما می‌توانید آن را از بایننس (Binance)، بیتفینکس (Bitfinex)، کوکوین (Kucoin)، بیتفارکس (Bitforex)، آپ بیت (Upbit)، هیوبی گلوبال (Huobi Global)، اوکی اکس (OKex)، بیت هامب (Bithubm)، بیت مکس (Bitmax) و بسیاری از صرافی‌های دیگر، خریداری نمایید.

صرافی‌های آپ بیت و بیت هامب همچنین به شما اجازه خرید کوین الف با KRW را نیز می‌دهند. صرافی‌های اوکی اکس و هیوبی گلوبال نیز به شما اجازه می‌دهند تا الف را با USDT خریداری کنید. اما بایننس تنها از جفت‌های: ELF/BTC و ELF/ETH پشتیبانی می‌کند.

کیف پول ارز دیجیتال الف

اگر کوین الف بخرید، باید همچنین بتوانید آن را در جایی امن نیز نگه دارید. این کوین خوشبختانه کیف پول مخصوص IOS و اندروید خود را داراست. کاربران می‌توانند کیف پول اندروید و IOS الف را دانلود و کوین‌های الف خود را با خیال راحت در آن ذخیره کنند. به‌غیر از این کیف پول‌های موبایلی، الف همچنین یک کیف پول وب را نیز به شما ارائه می‌دهد. شما می‌توانید به‌راحتی این کیف پول‌ها را راه بیاندازید و کوین‌های الف خود را در آن ذخیره کنید.

الف و تیم‌های شخص ثالث آن، کیف پول‌های الف را می‌سازند. این کیف پول‌ها، مدیریت اساسی کوین را تضمین می‌کنند. آنها همچنین به کاربران، اجازه معامله چندین کوین در کراس چین‌های متفاوت را نیز می‌دهند. به‌غیر از همه این کیف پول‌ها، شما همچنین می‌توانید کوین‌های الف خود را در صرافی‌های ارزهای دیجیتال برتری همچون بایننس، بیت هامب، هیوبی گلوبال و دیگر صرافی‌ها، ذخیره کنید. اما نگهداری سرمایه در صرافی‌ها هرگز توصیه نمی‌شود. چرا که درصورت هک شدن صرافی، شما تمام سرمایه خود را از دست می‌دهید. همچنین با نگهداری دارایی‌های ارزهای دیجیتال خود در صرافی‌ها، هیچ کلید خصوصی دیگر نخواهید داشت.

در آغاز، توکن الف یک توکن ERC20 بود. پس بدون هیچ دردسری می‌توانستید آن را در هر کیف پولی که از توکن‌های ERC20 پشتیبانی می‌کرد، همچون تراست والت (Trust Wallet)، لجر نانو اس (Ledger Nano S)، مای اتر والت (MyEtherWallet) و بسیاری از کیف پول‌های دیگر، ذخیره کنید. اما حالا، الف توانسته است که بلاک چین خود را راه‌اندازی کند. پس ضروری است که تمام مراحل را دنبال کنید تا بتوانید کوین‌های ارز دیجیتال الف خود را در کیف پول الف باموفقیت ذخیره کنید.

الف کندی

الف کندی (Aelf candy) سیستم پاداش کوین الف است. با الف کندی، کاربران می‌توانند به‌صورت روزانه، پاداش کسب کنند. این پاداش‌ها را می‌توان به کوین الف تبدیل کرد و سپس توکن‌های الف را نیز می‌توان به‌راحتی به USDT، BTC و یا ETH تبدیل نمود.

نقشه راه الف

در نقشه راه الف، چهار سطح اصلی وجود دارد. هر سطح نیز اهدافی برای کسب دارد.

سطح ۱، زمانی که الف گزارشات خود را اعلام و توکن الف و سیستم الف کندی را راه‌اندازی نمود، سطح اولیه بود. در سطح ۲، شبکه آزمایشی الف به‌همراه مکانیسم اجماع AEDPoS آن راه‌اندازی شد. در سطح ۳، الف مقدمات خود را برای راه‌اندازی شبکه اصلی خود و همچنین سیستم‌های زنجیره‌های جانبی، آغاز کرد. در سطح ۴ نیز شبکه اصلی رسمی آنها، راه‌اندازی شد. در نقشه راه الف، هیچ چیز دیگری دررابطه با اهداف آینده و اینکه چه نوآوری‌ها و راه حل‌های دیگری را به این پروژه خواهند آورد، گفته نشده است. از آنجایی که انجمن الف و دارندگان آن مضطربند و می‌خواهند حرکات آینده آن را بدانند، پس برای این شرکت لازم است که نقشه راه خود را حتما به‌روزرسانی کند.

پیشبینی قیمت ارز دیجیتال الف

کوین الف در دسامبر سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی شد. درنتیجه قیمت کوین الف سر به فلک کشید و به اوج قیمت ۲.۶۰۵۵ USD رسید. قیمت راه‌اندازی اولیه ۰.۸۸ USD بود. چنین افزایش سریع قیمتی نیز به‌دلیل دیوانگی‌های بازار ارزهای دیجیتال در دسامبر ۲۰۱۷ و زمانی بود که تمام کوین‌ها سریعا افزایش یافتند. بیت کوین در سال ۲۰۱۷ به تقریبا ۲۰,۰۰۰ و اتریوم به بالاتر از ۱,۰۰۰ رسید. دلیل دیگر این افزایش قیمت شدید آن بود که الف هیچ ICOای را ارائه نداد. پس سرمایه‌گذاران زمانی که این کوین به صرافی‌ها آمد، برای خرید آن هجوم آوردند.

از سال ۲۰۱۹، قیمت کوین الف در رقمی بین ۰.۰۸ تا ۰.۱۲ USD قرار دارد. افت و خیزهای بسیاری در سال ۲۰۱۸ در قیمت الف وجود داشت. الف در اوایل سال ۲۰۱۸ بالای ۱ دلار بود اما در اواخر آن، به ۰.۱۱ USD رسید. اگرچه، این کوین افت بسیاری از نظر قیمت داشته است. این تیم باید شراکت‌ها و سرمایه‌گذاران جدیدی را به شبکه خود بیاورد و همچنین محصولات خود را نیز به‌روز کند تا قیمت کوین الف را افزایش دهد.

در گذشته، پیش‌بینی‌های قیمت الف بسیاری انجام شده است. تمام اینفلوئنسرهای ارزهای دیجیتال در کانال‌های توییتر، تلگرام و یوتیوب مشغول انجام پیشبینی‌های قیمت الف بوده‌اند. مخصوصا زمانی که قیمت کوین الف در اوایل سال ۲۰۱۸ بسیار خوب بود، همه مشغول پیشبینی قیمت این کوین بودند.

پیش‌بینی ما از قیمت ارز دیجیتال الف به‌شرح زیر است:

  • پیش‌بینی قیمت الف برای سال ۲۰۲۱ در حدود ۰.۰۹ و ۰.۲۹ دلار است.
  • پیش‌بینی قیمت الف برای سال ۲۰۲۲ بین ۰.۳۰ و ۰.۵۴ دلار، متغیر است.
  • پیش‌بینی قیمت الف برای سال ۲۰۲۵ نیز بالای ۳ دلار است.

این‌ها فقط و فقط پیش‌بینی‌های ما از قیمت این کوین بود. ما مشاوران مالی نیستیم و هیچکسی نمی‌داند که قیمت کوین الف درنهایت به کجا خواهد رسید.

اگر می‌خواهید در کوین الف سرمایه‌گذاری کنید، تنها مقداری را سرمایه‌گذاری کنید که بتوانید از پس ضرر آن برآیید. سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال همیشه کمی همچون قمار است. این کاملا به شما بستگی دارد که بخواهید در الف سرمایه‌گذاری کنید و یا نه. از دید ما، کوین الف بدون شک یک سرمایه‌گذاری جالب است.

ردیت کوین الف

الف یک مجموعه ردیت بسیار فعال دارد. انجمن ردیت آن به‌صورت فعالانه در توسعه بلاک چین الف مشارکت می‌کنند. تمام اعلامیه‌های رسمی الف نیز ابتدا در ردیت کوین الف  قرار گرفته و سپس به دیگر رسانه‌های اجتماعی آن می‌رود.

ردیت کوین الف ۳۳ هزار عضو دارد و هر روز در حال رشد است. موضوعات روزانه برای بحث‌های کلی به‌همراه بحث‌های فنی در این ردیت وجود دارد. برای جلوگیری از کلاهبرداری نیز کاربران به ۲۰ کارمای کامنت و حداقل ده روز عمر حساب نیاز دارند تا بتوانند در زیرمجموعه ردیت ارز دیجیتال الف، پست به‌اشتراک بگذارند. کاربران نمی‌توانند هر لینک معرفی را در این شبکه پست کنند. به‌دلیل ملزومات کارما، کاربران تنها اخبار باکیفیت و موارد آموزشی مربوط به کوین الف را در آن به‌اشتراک می‌گذارند.

جمع بندی

ارز دیجیتال الف از ارزهای دیجیتال برتر است که دانستن آن برای علاقه‌مندان در زمینه ارزهای دیجیتال ضروری است و امروز آن را به شما معرفی کردیم. این ارز دیجیتال، در ابتدا فعالیت خود را به‌صورت یک کوین ERC20 آغاز کرد و حالا یک کوین کامل است که شبکه و بلاک چین خود را داراست. این ارز دیجیتال همچنین کیف پول مخصوص خود را نیز دارد تا شما بتوانید با خیال راحت سرمایه‌های خود را در آن ذخیره کنید. اگرچه تاکنون قیمت این ارز بالا و پایین‌های بسیاری داشته است، اما آینده‌ای درخشان در انتظار آن است. ما امروز این ارز دیجیتال، توکن، کیف پول، امکانات، نحوه خرید و پیش‌بینی قیمت این ارز را خدمت شما بررسی کردیم. نظر شما دررابطه با آینده این ارز دیجیتال چیست؟

Comments (0)
Add Comment