Aeternity blockchain چیست؟ از این رمز ارز چه می‌دانید؟

Aeternity blockchain چیست و موارد مربوط به این مشخصه از اطلاعاتی است که قصد داریم در مقاله امروز خود آن را مورد بررسی قرار دهیم. دنیای ارزهای دیجیتال هر ساله رمز ارز و پلتفرم‌های مختلفی را به کاربران برای سرمایه‌گذاری معرفی می‌کند. رمز ارز ایترنیتی که با نمادAeternity  نیز شناخته می‌شود، از نظر عملکرد و ساختار از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است. قصد داریم در این مقاله به سوال Aeternity blockchain  چیست، پاسخ داده و از جهات مختلفی به این سوال پاسخ دهیم. با ما همراه باشید.

عملکرد ارز دیجیتال ایترنیتی چگونه است؟

ایترنیتی در واقع یک بلاک‌چین برای برنامه‌های مقیاس‌پذیر، ایمن و غیرمتمرکز است. در این مقاله می‌خواهیم به سوال Aeternity blockchain چیست پاسخ دهیم. سکه AE رمز ارز آن است. ایترنیتی از شرایط، پیش‌بینی قیمت، کیف پول‌های AE و دیگر جزئیات ضرروی استفاده می‌کند. همچنین چگونگی نحوه خرید AE را بررسی می‌کنیم.

ایترنیتی یا AX یک پلتفرم برای برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) است. این رمز ارز یک هدف بسیار مهم دارد. این هدف آن است که بتواند با استفاده از oracles در قراردادهای هوشمند به کار گرفته شود. Oracles ارتباط داده‌های بیرون بلاک‌چین را با داده‌های درون آن فراهم می‌کند. همچنین با استفاده از این برنامه، داده‌های دنیای واقعی را می‌توان بازیابی کرد تا از آن‌ها در قراردادهای هوشمند استفاده شود.

همچنین ایترنیتی راه‌ حل‌هایی را ارائه می‌دهد که بسیاری از بلاک‌چین‌های دیگر هنوز نسبت به استفاده از آن‌ها مشکل دارند. یکی از این مشکلات شناخته شده، مقیاس‌پذیری است.

ICO موجود در ایترنیتی | Aeternity blockchain چیست

ICO ایترنیتی بر روی بلاک‌چین اتریوم قرار گرفت و آن را به رمز ارز ERC-20 تبدیل کرد. همین ICO دلیل اصلی برای جمع‌آوری پول پروژه بود. ایترنیتی تقریبا ۲۵ میلیون دلار را در ICO ایترنیتی جمع کرد. این ICO در ۲۵ می سال ۲۰۱۷ برگزار شد و پس از گذشت ۲ هفته در ۱۰ ژوئن سال ۲۰۱۷ به پایان رسید. ایترنیتی نام پروژه و AE نام رمز ارز مربوط به آن است. تیم ICO قادر به جمع‌آوری ۱۲۱۲۱۲ اتریوم و ۳۲۴ بیت‌کوین شده است که در زمان خود یک ICO بسیار موفق به حساب می‌آمد.

از اطلاعات بسیار مهم ایترنیتی می‌توان به AE اشاره کرد که به عنوان رمز ارز ERC20 ساخته شده بود. نکته جالب این است که در سال ۲۰۱۹ نام این رمز ارز به بلاک‌چین ایترنیتی تغییر پیدا کرد. این ارز دیجیتال به وسیله یک ICO ایترنیتی به وجود آمد. یعنی در بلاک‌چین ایترنیتی، AE به منظور پرداخت هزینه‌های تراکنش در شبکه و تسویه حساب همه قراردادهای این بلاک چین مورد استفاده قرار می‌گرفت.

کاربران می‌توانند رمز ارزهای AE را از Huobi Global، Gate.io و یا BKEX خریداری کنند. بهترین کیف پول مجازی برای رمز ارزهای AE، کیف پول Trust، کیف پول Atomic و یا Base app است. Base app را در واقع به عنوان کیف پول بلاک‌چین ایترنیتی می‌شناسند.

مشکلاتی که ایترنیتی سعی می‌کند آن‌ها را حل کند

  • ایترنیتی می‌خواهد زمان و انجام معامله را به سریعترین و کوتاه‌ترین حد ممکن برساند. این پروژه قصد دارد با ذخیره همه اطلاعات معاملات در یک زنجیره جانبی یکپارچه به این هدف دست پیدا کند. جایی که اطلاعات کم و مهمی در زنجیره اصلی نگهداری می‌شود. همین امر این اطمینان را به وجود می‌آورد که داده‌ها در معاملات درون زنجیره‌ای به حداقل حالت خود می‌رسند و در نتیجه این اقدام فضای بیشتری را ایجاد می‌کند.
  • ارز دیجیتال ایترنیتی می‌خواهد فرایند اجماع را توسعه دهد. جایی که دارندگان ایترنیتی می‌توانند با رأی مثبت یا منفی در پلتفرم رأی دهند. رأی گیری در زمان وقوع تغییرات شبکه یا تصمیمات مهم در تالار گفتگوی سایت انجام می‌شود. دانستن این اطلاعات می‌تواند به کاربران کمک کند تا به سوال Aeternity blockchain چیست، بهتر پاسخ دهند.
  • ایترنیتی می‌خواهد مشکل اجماع را حل کند. در مقابل بلاک‌چین‌های دیگر همانند بیت کوین از الگوریتم‌های اثبات کار استفاده می‌کند. این کوین‌های گواهی اثبات کار زمانی دچار مشکل می‌شوند که توجه به سمت سرمایه گذارانی می‌رود که تجهیزات ماینینگ بیشتری دارند. همچنین فاکتور پول نیز یکی دیگر از دلایل ایجاد مشکل برای این کوین‌ها به حساب می‌آید. کاربرانی که منابع مالی بیشتری دارند، ضرر و خسارت کمتری را نسبت به آن دسته از افرادی متحمل می‌شوند که تجهیزات ماینینگ و منابع مالی کمتری دارند. در این حالت ایترنیتی یک سیستم ترکیبی از هر دوی اثبات کار و اثبات سهام را ایجاد می‌کند. به امید اینکه این دو روش اجماع بتوانند برای همه عملکرد، ارزش و سود قابل قبولی داشته باشند.
  • طبق گفته‌های تیم ایترنیتی، روش سازماندهی سرمایه گذاری جمعی می‌تواند با قراردادهای dominant assurance”” امن‌تر و شفاف‌تر باشد. این‌ها قراردادهای هوشمندی هستند که در جذب سرمایه برای پروژه‌های تجاری استفاده می‌شوند. از طرفی، پول موجود در صندوق مسدود شده و می‌تواند به بخش‌های مختلف تقسیم شود. به لطف این استراتژی، می‌توان در زمانی که نیاز است، پشتیبانی لازم برای سرمایه‌گذاران متقاضی بازگشت سرمایه (ROI) فراهم شود.
  • تیم‌های ICO می‌توانند نقاط عطف خاصی را قبل از انجام سرمایه‌گذاری جمعی در قراردادهای هوشمند تعیین کند. هنگامی که سرمایه‌گذاری جمعی به اهداف تعیین‌شده خود برسد، قرارداد هوشمند به صورت خودکار پول را به جزئیات خاص برنامه‌ریزی شده در قرارداد هوشمند آزاد کرده و به بلاک چین ایترنیتی  اختصاص می‌دهد.
  • علاوه بر مشخص شدن قوانین در قراردادهای هوشمند، چندین روش دیگر می‌توانند با استفاده از سیستم oracle، تأیید اعتبار سرمایه‌گذاری جمعی را ایجاد کنند. اگر یک oracle به هیچ نقطه عطف خاصی دست پیدا نکرده باشد، سرمایه‌گذاران سرمایه خود را با بهره پس خواهند گرفت.

کیف پول ایترنیتی

پس از بررسی نسبی سوال Aeternity blockchain چیست، حالا می‌خواهیم به بررسی کیف پول این ارز دیجیتال بپردازیم. کاربران ایترنیتی می‌توانند کوین‌های این ارز دیجیتال را در چندین کیف پول ذخیره کنند. کوین‌های AE به وسیله کیف پول Trust پشتیبانی می‌شوند که یک کیف پول سیار به شمار می‌رود. همچنین این کیف پول توسط صرافی Binance مدیریت و پشتیبانی می‌شود.

Wallet Atomic که یک کیف پول مجازی شناخته شده است از ایترنیتی پشتیبانی می‌کند. شما به راحتی می‌توانید کوین‌های رمز ارز AE خود را در کیف پول Atomic ذخیره و نگهداری کنید.

والت Base App یک کیف پول بلاک‌چین ایترنیتی در اندروید است که به دارندگان کوین‌های AE امکان دریافت، سپرده‌گذاری و ارسال رمز ‌ارزهای ایترنیتی را می‌دهد.

کوین ایترنیتی را از کجا بخریم؟

می‌توانید کوین ایترنیتی را در Huobi Global، Gate.io و یا BKEX خریداری کنید. صرافی‌های بالا به شما این امکان را می‌دهند که ایترنیتی را با USDT نیز خریداری کنید.

اگر می‌خواهید کوین ایترنیتی را با بیت کوین خریداری کنید، می‌توانید این کار را با کمک Huobi Global، Gate.io، Okex، Conall و Hitbtc انجام دهید.

همچنین برای خرید کوین رمز ارز ایترنیتی با اتریوم می‌توانید به MXC، OKEX، Gate.io و یا Bitalong مراجعه نمایید. این امکان برای شما وجود دارد تا برای خرید هرتعداد ایترنیتی مورد نیاز خود از این سایت‌ها استفاده کنید.

چگونه می‌توان ایترنیتی را خریداری کرد؟

برای خرید ایترنیتی به مبادله مورد علاقه خود یعنی به بیت کوین، اتریوم یا UST بروید. حالا می‌خواهید ایترنیتی بخرید. اگر بیت‌کوین دارید، جفت رمز ارزهای AE یا BTC که شامل ایترنیتی و بیت کوین است را انتخاب کنید. اگر دلار آمریکا دارید، مبادله AE / USDT و در نهایت برای اتریوم، تراکنش یا همان مبادله AE / ETH را انتخاب کنید.

سپس به صفحه معاملات صرافی خود بروید. با AE / USDT، قیمت کوین AE را که می‌خواهید بخرید، در صفحه وارد کنید. مقدار کوین AE که می‌خواهید با قیمت مشخص خریداری کنید، وارد کرده و دکمه خرید را فشار دهید.

صرافی سفارش شما را در لیست سفارشات پست می‌کند. این انتخاب در بخش سفارشات نمایش داده می‌شود. هنگامی که سفارش شما تایید شد، شما مالک AE مورد نیاز خود خواهید شد.

چگونه می توان رمز ایترنیتی را برداشت کرد؟

تا حدود بسیار زیادی توانستیم به سوالAeternity Blockchain  چیست، پاسخ دهیم. حال می‌خواهیم بدانیم چگونه می‌توان این رمز ارز را از کیف پول و یا صرافی برداشت کرد:

  • ·          برای برداشت رمز ایترنیتی، به صفحه برداشت ارز خود بروید. آدرس برداشت سکه AE خود را وارد کنید. مقدار ایترنیتی که می‌خواهید برداشت کنید را در قسمت موردنظر می‌توانید وارد کنید.
  • گزینه ارسال را کلیک کنید و منتظر بمانید تا برداشت شما پردازش شود.
  • برای تأیید برداشت باید حتما سری به ایمیل خود بزنید.
  • اگر احراز هویت دو طرفه را فعال کرده باشید، باید کد ۲FA خود را نیز حتما وارد کنید.

پیش بینی قیمت ایترنیتی | Aeternity blockchain چیست

در زمینه پیش بینی قیمت Aeternity، فعالان بازار ارزهای دیجیتال یا همان “Influencers” توانسته‌اند نظرات خود را درباره ایترنیتی در شبکه‌های اجتماعی بیان کنند. پلتفرم‌هایی مانند تلگرام، یوتیوب و توییتر از بخش‌هایی است که این افراد درباره Aeternity blockchain چیست و قیمت این رمز ارز صحبت کرده‌اند.

در واقع رمز ارز ایترنیتی (AX) در سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه شد. قیمت کوین AX در زمان عرضه نزدیک به ۰.۴۰ دلار بود. در دسامبر ۲۰۱۷، AX قیمت جدیدی را تجربه کرد و به ۳.۱۰ دلار رسید.

هنگامی که همه بازارهای رمز ارزها در سال ۲۰۱۸ با کاهش قیمت روبرو شدند، قیمت ایترنیتی در بالاترین سطح خود قرار گرفت و تقریبا به ۵ دلار رسید. از آن زمان، قیمت سکه ایترنیتی مدام در حال سقوط بود و در مارس ۲۰۲۰ به ۰.۰۷ دلار رسید.

با وجود رشد بازار ارزهای دیجیتال پس از مارس ۲۰۲۰، قیمت ایترنیتی رشد نکرد. در زمان نوشتن این مقاله، ایترنیتی با قیمت ۰.۰۸ دلار معامله می‌شود.

  • پیش بینی ما برای قیمت سال بعد ایترنیتی یعنی ۲۰۲۱ معادل ۰.۰۸ و ۰.۱۶ دلار است.
  • پیش بینی قیمت ایترنیتی برای سال ۲۰۲۲ در حدود ۰.۱۴ و ۰.۲۲ دلار متغیر است.
  • پیش بینی قیمت ایترنیتی برای سال ۲۰۲۵ بالاتر از ۰.۹۵ دلار است.

توضیحات بالا، پیش بینی‌های ما برای این رمز ارز است. ما مشاور مالی نیستیم و هیچ کس دقیقا نمی‌داند قیمت ایترنیتی به کدام سمت و سو می‌رود. همیشه قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال در دنیای کریپتوکارنسی تحقیقات خود را انجام دهید. اگر می‌خواهید در ایترنیتی سرمایه‌گذاری کنید، فقط آنچه را که توانایی از دست دادن آن را دارید سرمایه‌گذاری کرده و اطلاعات کلی درباره همان ارز دیجیتال را داشته باشید.

تالار گفتمان ایترنیتی (Aeternity Forum)

تالار گفتمان ایترنیتی، مکانی خاص برای اعضای فعال این ارز دیجیتال، بحث در مورد بلاک‌چین ایترنیتی و سوالات مربوط به آن‌ است. این بخش دارای دسته‌بندی‌ها، موضوعات و سوالات متداول است که در آن می‌توانید پاسخ سوالات خود را پیدا کنید. اگر قادر به حل مشکل خود نیستید، می‌توانید از اعضا و کاربران فعال تالار گفتمان کمک بگیرید. اعضای انجمن تالار گفتمان ایترنیتی فعال هستند و می‌توانند به سوال‌های شما پاسخ دهند.

ایترنیتی  Reddit

با بررسیAeternity Blockchain  چیست، متوجه می‌شویم که این رمز ارز تقسیم بندی‌های مختلفی دارد. به عنوان مثال ایترنیتی Reddit یک بخش دیگر از این ارز دیجیتال است. Aeternity Reddit حدود ۶.۴K عضو دارد. این مقیاس حدود ۶۴۰۰ عضو است. Aeternity Reddit مانند سایر زیرمجموعه‌ها فعال نیست. جایی که جامعه با دادن پیشنهادات و مشارکت فعال در توسعه پروژه علاقه زیادی نشان می‌دهد.

دلیل آن ممکن است این باشد که قیمت رمز ارز AE با بقیه ارزهای دیجیتال تفاوتی ندارد. سرمایه گذاران ناامید شده‌اند زیرا علی‌رغم افزایش قیمت ارزهای دیجیتال در سه ماه گذشته، Aeternity هیچگونه پیشرفتی در این زمینه نداشته است.

Aeternity Reddit قانون خاصی ندارد. همه می‌توانند به Aeternity Reddit بپیوندند و محتوای مربوط به ایترنیتی را ارسال کنند. Aeternity Reddit سریع نیست زیرا پست به طور متوسط ​​با فاصله ده روز ارائه می‌شود. این نشان می‌دهد که جامعه به دلیل پیشرفت سریع خود علاقه‌ای به ایترنیتی و سرمایه گذاری در آن ندارد.

 بیت کوین تالک ایترنیتی

بیت کوین تالک یک تالار عمومی است که در آن می‌توانید در مورد رمز ارزها بحث کنید. بیت کوین تالک ایترنیتی را می‌توان یک انجمن بسیار معروف دانست. تمام پروژه‌های رمزنگاری و ICO در بیت کوین تالک حضور دارند تا جامعه گسترده رمزنگاری‌ها را پوشش دهند و از پروژه خود مطلع شوند.

Aeternity در سال ۲۰۱۶ حضور خود را در بیت کوین تالک ثبت کرد. بیت کوین تالک ایترنیتی  314 صفحه دارد که در این صفحات همه در مورد ایترنیتی بحث می‌کنند. غیر از بحث و گفت وگو، افراد علاقه‌مند به این رمز ارز در بیت کوین تالک ایترنیتی سوال می‌کنند. اعضای ارشد بیت کوین تالک اغلب به درخواست و سوالات کاربران جدید در مورد ایترنیتی پاسخ می‌دهند. اما تعداد اعضای فعال در بیت کوین تالک ایترنیتی پس از راه‌اندازی انجمن این رمز ارز با کاهش روبرو شده است.

نتیجه‌گیری Aeternity blockchain چیست?

با بررسی این مقاله می‌توانیم از جهات مختلف به سوال Aeternity blockchain  چیست، پاسخ داد. همانطور که گفتیم، ایترنیتی با فرمت اختصاری AX یک پلتفرم برای برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) است که یک هدف بسیار مهم دارد. هدف ایترنیتی این است که بتواند با استفاده از oracles در قراردادهای هوشمند به کار گرفته شود. Oracles ارتباط داده‌های بیرون بلاک‌چین را با داده‌های درون بلاک‌چین فراهم می‌کند تا از آن‌ها در قراردادهای هوشمند استفاده شود.

ایترنیتی می‌خواهد اندازه و زمان انجام یک معامله را به حداقل حالت ممکن برساند، مشکل اجماع را حل کند و حتی قراردادهای “dominant assurance” داشته باشد. تیم‌های ICO می‌توانند نقاط عطف خاصی را قبل از انجام سرمایه‌گذاری جمعی در قراردادهای هوشمند تعیین کنند. همچنین با استفاده از سیستم oracle، تأیید اعتبار سرمایه‌گذاری جمعی را انجام می‌دهند. نظر شما چیست؟ آیا عملکرد ارز دیجیتال ایترنیتی در آینده نیز به خوبی امروز خواهد بود؟ آیا می‌توانید در تمامی جوانب به سوال Aeternity blockchain  چیست، پاسخ دهید؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید.