Akropolis چیست؟ از اهداف و خصوصیات آن بیشتر بدانیم

آکرو (َAKRO) 305 امین رمزارز در بازار جهانی است که در حال حاظر با قیمت ۰.۰۱۲۶۷۵  دلار آمریکا و به تعداد ۲.۳ میلیارد سکه در حال گردش است درحالی تعداد کلی موجود برای این رمزارز ۴ میلیارد سکه در نظر گرفته شده است. همچنین لازم به ذکر است که این رمزارز بر پایه اتریوم بنا شده است. در ادامه به پاسخ این سوال که تفاوت و توانایی‌های Akropolis چیست، می‌پردازیم.

آینده پیش رو و اهداف Akropolis چیست؟

آکرو یک پروژه درآمدزایی و ذخیره خودکار برای رمزارها است. این پروژه که تا کنون ۳ سیستم مختلف ارائه داده است، اولین بار در مارچ ۲۰۱۸ مطرح و نهایتا در ژوئن ۲۰۲۰ به مرحله بهره برداری رسید. این پروژه از توکن‌های ERC-20، برای سرمایه گذاری و تصمیمات آینده خود استفاده می‌کند. پروژهای اصلی AKRO، AkropolisOS (یک پلتفرم برای سرمایه گذاری و سود دهی غیرمتمرکز)، Sparta (یک سیستم وام دهی بدون وثیقه) و Delphi (یک شبکه‌ آنلاین برای فارم کردن رمزارزها و برآورد کلی هزینه) است.

نقطه قوت AKRO در پروژه AkropolisOS نهفته است زیرا این پلتفرم زیر برنای جمع آوری نقدینگی برای پروژه‌های دیگر است. همچنین سیستم هوشمند AKRO، امکان محاسبه درصد ریسک شما و تمامی شرایط مربوط به آن را به شما، از طریق انتشار اطلاعات به صورت ناشناس و برای متخصصان این زمینه فراهم می‌آورد.

بیشتر بخوانید

قیمت روز و بهترین صرافی‌های Akropolis:

قیمت روز Akropolis هم مانند دیگر پلتفرم‌ها، با تحولات بازار تغییر می‌کند اما در حال حاضر قیمت آن چیزی در حدود ۰.۰۱۲۶۷۵  دلار امریکا است. حجم معاملات Akropolis در هر ۲۴ ساعت حدود ۸,۹۴۱,۱۳۵   دلار است و این پلتفرم در رتبه بندی جهانی CoinMarketCap در جایگاه ۳۰۵ قرار دارد.

بهترین صرافی‌های  Akropolis در حال حاضر عبارتند از: Binance، Huobi Global، BiKi، FTX و BiONE.

نتیجه گیری:

به طور AKRO می‌تواند پتانسیل رشد بالایی در این زمینه برای خود و دیگر رمزارزها و پروژه‌هایی از این قبیل فراهم آورد. به عبارتی دیگر در حال حاضر AKRO در حال ساخت زیر بنایی برای آینده بانکداری و مدیریت سیستم‌های مالی است و زمینه‌ی فعالیت این رمزارز بسیار پیشرفته و به روز است. چنانچه روش‌های سنتی زیر پا گذاشته شود، و رمزارزها بتوانند در مواردی همچون سرمایه گذاری و استفاده‌های روزمره مفید باشند، مسیر پیشرفت چشم‌گیری برای این رمزارز رقم زده خواهد شد.

مطالب دیگر را بخوانید

Comments (0)
Add Comment