۴ آلتکوین پرسود که به وسیله لیستینگ کوین بیس می‌توانند رشد کنند.

۴ آلتکوین پرسود و اطلاعات مربوط به این گزینه‌ها را می‌خواهیم به طور خلاصه در این مقاله مورد بررسی قرار دهیم. یکی از عواملی که باعث موفقیت در زمینه ارزهای دیجیتال می‌شود، شناخت رمز ارز و یا گزینه‌های مناسب برای سرمایه گذاری است. از بین ارزهای دیجیتال، آلتکوین‌ها می‌توانند انتخابی بسیار کاربردی برای دریافت سود و درآمد در حیطه ارزهای دیجیتال باشند. برای این که آلتکوین مناسب برای سرمایه گذاری را شناسایی کنید، باید عملکرد، حضور و همچنین اهداف طراحی آن را بشناسید. به همین دلیل می‌خواهیم ۴ آلتکوین پرسود را که ممکن است به وسیله لیستینگ کوین بیس رشد داشته باشند را به طور اجمالی مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

کوین بیس پرو به زودی ۴ آلتکوین پرسود را به پلتفرم خود معرفی خواهد کرد.

کوین بیس پرو قصد دارد به زودی ۴ آلتکوین را در پلتفرم خود معرفی کند. این ۴ آلتکوین، ۱inch، انجین کوین (ENJ)، NKN و اوریجین توکن (OGN) هستند.

در آخرین بلاگی که توسط این صرافی منتشر شد، کاربران از این قابلیت برخوردار خواهند بود تا بتوانند ۱inch، انجین کوین (ENJ)، NKN و اوریجین توکن (OGN) را برای انجام تریدینگ در حساب شخصی خود داشته باشند. از تاریخ ۹ آپریل، تریدینگ با این ۴ آلتکوین پرسود شروع خواهد شد؛ البته با رعایت قوانین و برقراری شرایط نقدینگی.

این تریدینگ به محض فراهم شدن این آلتکوین‌ها آغاز خواهد شد. مبادلات مالی به وسیله این آلتکوین‌ها برخلاف سیستم مالی و سود بیت کوین، دلار، یورو و یا حتی پوند خواهد بود. این انتظار میرود که سفارشات برای استفاده از این آلتکوین‌ها در سه فاز شروع شود. اولین مرحله صرفا پست، دومین نمونه صرفا به صورت محدود و فاز آخر به صورت تریدینگ مطلق خواهد بود.

کوین بیس نیز در پیامی اطلاعات مربوط به سفارشات این آلتکوین‌ها را به وسیله توییت از طریق صفحه کوین بیس پرو منتشر خواهد کرد. این صرافی هر چه که به لیستینگ Nasdaq نزدیک‌تر می‌شویم، میزان و انواع آلتکوین بیشتری را به سیستم خود اضافه می‌کند. در چند هفته پیش بود که این صرافی آمریکایی کاردانو، ANKR و STORJ را به لیست خود اضافه کرد. پس از این که لیستینگ اعلام شد، قیمت ۱inch، انجین کوین (ENJ)، NKN و اوریجین توکن (OGN) به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرد. در زمانی که این متن را برای شما آماده می‌کردیم، قیمت هر کدام از این ۴ آلتکوین پرسود حداقل ۳۰ درصد افزایش پیدا کرد. این فرصت را برای سرمایه گذاری از دست ندهید.

جمع بندی

۴ آلتکوین پرسود که به وسیله لیستینگ می‌توانند رشد داشته باشند را در مقاله امروز خود بررسی کردیم. نظر شما چیست؟ آیا این گزینه‌ها می‌توانند سود خوبی به سرمایه گذاران خود به صورت بلند مدت دهند؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

Comments (0)
Add Comment