۶ آلتکوین جذاب این هفته برای سرمایه گذاری را از دست ندهید.

۶ آلتکوین جذاب این هفته و اطلاعات مربوط به این مشخصه از مواردی است که می‌تواند به شما در سرمایه گذاری کمک کند. پس از آن که رمز ارزها با کاهش نسبی در روز یکشنبه روبرو شدند، دوباره این سیستم اقتصادی به ارزش ۲ تریلیون دلار رسید. حدود ۵۲.۲ درصد از کل بازار ارزهای دیجیتال را بیت کوین شامل می‌شوند. بعضی از قیمت آلتکوین‌ها پس از توییت FXHedge مبنی بر حذف ۲۸۸ میلیارد دلار سرمایه از بازار رمز ارزها افزایش پیدا کرد.

سرمایه گذاران در بازار ارزهای دیجیتال تصمیم گرفتند پس از سقوط نسبی در این مارکت اقدام به سرمایه گذاری در آلتکوین‌های جدید کنند. ۶ آلتکوین جذاب این هفته که سرمایه گذاران بدون شک به آن علاقه مند می‌شوند. آلتکوین‌هایی مانند IOTA، Tezos، PancakeSwap، Avalanche، TrustSwap و Elrond از نمونه‌هایی هستند که سرمایه گذاران بسیار زیادی برای سرمایه گذاری در آن‌ها علاقه مند هستند. با هم ۶ آلتکوین جذاب این هفته را مورد بررسی قرار دهیم.

۶ آلتکوین جذاب این هفته فرصت سرمایه گذاری مناسبی را برای شما فراهم می‌کنند.

اکثر این آلتکوین‌ها در هفته‌های گذشته نیز سود و درآمد بسیار زیادی را به سرمایه گذاران خود داده‌اند.

آیوتا (MIOTA)

اخبار مربوط به این آلتکوین در هفته جاری:

به همراه «چریسالیس» و تیم طراحی این آلتکوین، تمامی اقدامات لازم را اجرا می‌کنند تا برای ۲۱ و ۲۸ آپریل این رمز ارز عملکرد مناسبی داشته باشد.

چرا باید این آلتکوین‌ را دنبال کرد:

آلتکوین آیوتا تمامی تست و ارزیابی‌های لازم برای سناریوهای انتقال و تراکنش را انجام خواهد داد. وجود شبکه اصلی Chrysalis و جایگزینی آن با شبکه اصلی قدیمی آن نشان دهنده تقویت سیستم ساختاری این آلتکوین است. این جایگزینی در روز ۲۸ آپریل انجام می‌شود. این جایگزینی در هر دو گروه کاربران داخلی و خارجی مورد ارزیابی قرار گرفته و هم اکنون می‌تواند آماده استفاده باشد.

تزوس نیز جزو ۶ آلتکوین جذاب این هفته قرار دارد.

اخبار مربوط به این آلتکوین در هفته جاری:

قرار است برای این آلتکوین به زودی دامنه‌هایی راه اندازی شود. این دامنه‌ها قرار است برای همه کاربران فعال در این altcoin قابل استفاده باشد. تاریخ شروع استفاده از این آلتکوین در بیست و یکم آپریل خواهد بود.

چرا باید این آلتکوین را دنبال کرد:

این دامنه‌های موجود در تزوس تا حدود زیادی شبیه به یکی از سرویس‌های اتریوم است. این دامنه این امکان را به وجود می‌آورد تا کاربران به راحتی بتوانند آدرس‌های تزوس خود را با دامنه و به وسیله مزایده گذاشتن در اختیار قرار دهند. بعد از این که تراکنش رو به انجام بود، عبارت “blockchain.tez” به جای آدرس کیف پول مورد استفاده قرار می‌گیرد. این استراتژی نسبت به آدرس والت می‌تواند کاربرد و کارایی بسیار ساده‌تری داشته باشد. این ویژگی برای کاربرانی که از آلتکوین تزوس استفاده می‌کنند، می‌تواند راحتی کار بهتر و بیشتری فراهم کند. همچنین کاربران اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز نیز می‌توانند از این عامل بهتر و آسان‌تر استفاده کنند.

پنکیک سواپ (CAKE)

اخبار مربوط به این آلتکوین در هفته جاری:

پنکیک سواپ که با نماد CAKE نیز در بازار شناخته می‌شود قرار است به زودی افزایش قیمت مناسبی را تجربه کند. دلیل این افزایش قیمت نیز سوزاندن حجم قابل توجهی از کوین‌های این آلتکوین است.

چرا باید این آلتکوین را دنبال کرد:

هر هفته معمولا این آلتکوین حجمی از سکه‌های خود را می‌سوزاند. دلیل این عامل نیز به وجود آوردن شرایط مناسب و متعادل بین قیمت و میزان تقاضا است. به گفته تیم طراح این آلتکوین، قرار است سوزاندن توکن این هفته بزرگترین نمونه نسبت به قبل باشد. در طول هفته گذشته، ۴.۸۴۲.۵۴۰ عدد توکن CAKE سوزانده شد. ارزش این کوین‌ها حدود ۱۲۰ میلیون دلار در آن زمان بود. با این اقدامات به احتمال زیاد CAKE افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه خواهد کرد.

آوالانچ و تراست سواپ نیز در بین ۶ آلتکوین جذاب این هفته قرار گرفتند.

اخبار مربوط به این آلتکوین در هفته جاری:

این دو آلتکوین تمامی تلاش خود را به کار بسته‌اند تا یک پایگاه آماری و اطلاعاتی برای Avalanche به وجود بیاورند.

چرا باید این آلتکوین را دنبال کرد:

برنامه ساختاری و متصل کننده TrustSwap نوعی برنامه به روز و جدید است که کارایی بسیار جالبی دارد. به عنوان مثال از این سیستم می‌توان برای برقراری ارتباط به منظور انتقال ایده و اطلاعات به استارت‌ آپ‌های فعال در حیطه ارزهای دیجیتال استفاده کرد. TrsutSwap را می‌توان یک فروشگاه با یک ایستگاه برای تسریع رشد پروژه‌های جدید در حیطه کریپتوکارنسی دانست. این آلتکوین همچنین می‌تواند در زمینه انتقال اطلاعات کاربردی و حرفه‌ای به منظور راه اندازی Launchpad آوالانچ گزینه بسیار موثری باشد. تقویت سیستم بنیادی این دو آلتکوین خبر از رشد قابل توجهی در میان رقبای خود می‌دهد.

الروند (EGLD) را فراموش نکنید.

اخبار مربوط به این آلتکوین در هفته جاری:

دارندگان EDGL می‌توانند به زودی توکن‌های MEX را نیز تصاحب کنند.

چرا باید این آلتکوین را دنبال کرد:

توکن MEX از صرافی Maiar است. این صرافی یک سیستم اتوماتیک در زمینه طراحی و ساخت مارکت است. حدود نیمی از توکن‌های MEX که حدود ۱ میلیارد عدد خواهد بود به دارندگان آلتکوین الروند خواهد رسید. در طول اسنپ شات، میزان و تعداد EGLD موجود در Maiar و کیف پول‌هایی مانند لدجر شمرده خواهد شود. MEX را می‌توان اولین توکن این آلتکوین دانست. شاید این عامل یکی از دلایلی است که الروند را جزو ۶ آلتکوین جذاب این هفته قرار داده است.

جمع بندی

شش آلتکوین پرطرفدار هفته جاری و اطلاعات مربوط به این موارد می‌تواند کمک بسیار زیادی به شما کند تا سرمایه گذاری موفقی در حیطه ارزهای دیجیتال داشته باشید. به نظر شما این شش مورد سود و رشد مناسبی را به سرمایه گذاران می‌دهند؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

Comments (0)
Add Comment