برترین آلتکوین‌های هفته جاری را با دقت مطالعه کنید

برترین آلتکوین‌های هفته و اطلاعات مربوط به این موضوع از مواردی است که شناخت آن می‌تواند به شما کمک کند تا بتوانید با دید بازتری سرمایه گذاری کنید. بازار ارزهای دیجیتال به حجم ۱.۶ تریلیون دلار رسید. در دو هفته گذشته بازار ارزهای دیجیتال ارزشی کمتر از ۲ تریلیون دلار داشت. دلیل این عامل نیز از تاثیرات کاهشی بازار رمز ارزها است. قیمت بیشتر آلتکوین‌ها همچنان از سطح بالای آن به دور است. کاهش قیمت آلتکوین‌ها به واسطه رشد بیت کوین و بازار این ارز دیجیتال است. ارزش کلی این بازار در تاریخ ۱۹ می به ۴۰ درصد کاهش پیدا کرد. این در حالی است که در هفته گذشته بیت کوین به رشد ۴۸ درصد رسید و در حال حاضر به ارزش و رشد ۴۴ درصدی خود نسبت به قبل بازگشت.

بررسی برترین آلتکوین‌های هفته جاری

اگر چه همچنان ممکن نیست که مسیر و جهت بازار ارزهای دیجیتال را پیش بینی کرد، بهتر است کمی اطلاعات درباره آلتکوین‌های مختلف مانند ریپل، کاردانو، استلار، PancakeSwap، PAID Network و COTI به دست آورید. این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا بتوانید به تصمیمی منطقی در بازار ارزهای دیجیتال دست پیدا کنید.

ریپل یکی از برترین آلتکوین‌های هفته جاری است

اخبار مربوط به این آلتکوین:

وکلای «برد گارلینگهوس» و «کریس لارسن» منتظر پاسخ وکلای SEC مبنی بر درخواست خود در روز چهارم ماه ژوئن هستند

چرا باید این آلتکوین را دنبال کرد:

چندی پیش بود که SEC شکایت خود از ریپل و مدیریت کمپانی این آلتکوین یعنی «لارسن» و مدیریت کمپانی «گارلینگهوس» را به دلیل فروش امنیت غیر رجیستر شده اعلام کرد. این افراد نیز نسبت به شکایت صورت گرفته بر علیه خود به واکنش پرداختند. در ابتدای ماه می، SEC یک درخواست با بیش از ۶۰ صفحه مدرک بر علیه ریپل تحویل دادگاه داد که دادگاه نیز رای را موقتا به SEC داده است. به همین دلیل لارسن» و مدیریت کمپانی «گارلینگهوس» به منظور رفع ایرادات ممکن قصد دارند مدارک خود را به دادگاه ارسال کنند. اگر ریپل و در کل این کمپانی در دادگاه موفق ظاهر شود، برای این آلتکوین و دارندگان آن سود و موفقیت بسیار بزرگی به وجود می‌آید.

کاردانو را فراموش نکنید

اخبار مربوط به این آلتکوین:

کاردانو قصد دارد تا Marlowe را در روز سوم ماه ژوییه سال جاری راه اندازی کند.

چرا باید این آلتکوین را دنبال کرد:

سیستم ساختاری IOHK در هفته گذشته یک محصول به نام Marlowe را به بازار معرفی کرد. هدف از طراحی این محصول این است تا ارتباطات همتا به همتا در فضای بلاکچین راحت‌تر و کاربردی‌تر باشد. پنجشنبه اولین وبینار Marlowe برگزار شد و اطلاعات مربوط به توسعه و نقش این محصول در اکوسیستم دیفای مورد بررسی قرار گرفت.

استلار سومین آلتکوین برتر هفته

یکی دیگر از برترین آلتکوین‌های برتر هفته، استلار است.

اخبار مربوط به این آلتکوین:

قرار است در سیستم ساختاری این محصول یک رای گیری به منظور تغییر پروتکل ۱۷ در روز اول ماه ژوییه در ۱۵۰۰ UTC برگزار شود.

چرا باید این آلتکوین را دنبال کرد:

پروتکل ۱۷ یک ویژگی به اسم «بازگردانی سرمایه» را به استلار اضافه خواهد کرد. این مشخصه برای کمپانی‌های فعال در زمینه سرمایه گذاری می‌تواند یک ابزار بسیار مناسب باشد.

Stellar.org گفت:

پروتکل ۱۷ این امکان را به تریدرها می‌دهد تا کنترل بیشتری بر روی سرمایه و گسترش آن در سرتاسر بازار داشته باشند. همچنین این امکان وجود دارد تا سرمایه شما از خط اعتماد سوزانده شده و به منطقه بالانس منطقی منتقل شود. این عامل تاثیر بیشتری در زمانی دارد که می‌خواهید سرمایه خود را از منطقه بالانس دریافتی حذف کنید.

میزان «بازگردانی سرمایه» سوزانده می‌شود و به دیگر آدرس­ها نیز ارسال نخواهد شد. صادر کننده تراکنش ممکن است سرمایه را به حساب فعلی و یا حسابی دیگر منتقل می‌کند. این احتمال زمانی وجود خواهد داشت که هدف از بازگردانی سرمایه، تغییر حساب باشد.

این عامل باعث می‌شود تا کنترل، امنیت و قانون بیشتری بر روی سرمایه و انتقال آن وجود داشته باشد. برای اطلاعات بیشتر در زمینه داده‌های تکنیکال و یا موارد مرتبط به آن می‌توان به CAP-35 اشاره کرد. همین عامل باعث می‌شود تا استلار در لیست یکی از برترین آلتکوین‌های هفته جاری قرار بگیرد.

PancakeSwap یکی دیگر از آلتکوین‌های موجود در لیست

این آلتکوین نیز توانسته است در چند هفته اخیر رشد و عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارد.

اخبار مربوط به این آلتکوین:

این آلتکوین قرار است که هزینه تراکنش‌های جمع آوری شده از IFO هفته پیش را در توکن سوزی امروز اضافه کند.

چرا باید این آلتکوین را دنبال کرد:

PancakeSwap یک IFO برای Kalmar در ۲۷ام ماه می ایجاد کرد. در این پلتفرم بیش از ۱۶۰.۰۰۰ کیف پول حضور داشته و در آن فعالیت می‌کنند. قبل از IFO این امکان برای افراد فراهم بود تا CAKE و BNB را استیک کنند و از نقدینگی توکن این آلتکوین‌ها در طول IFO استفاده کنند. پس از آن که IFO به پایان می‌رسد، این آلتکوین توکن‌های پرداخت شده CAKE و BNB را به بخش‌های مختلفی تقسیم می‌کند. PancakeSwpap از توکن BNB برای خرید CAKE از بازار استفاده کرده و آن را در سوزاندن توکن خود استفاده می‌کند. قرار است فرایند سوزاندن توکن CAKE در امروز اتقاق بیفتد.

اخبار مربوط به این آلتکوین:

شبکه Cryption اولین IDO خود را بر روی پلتفرم Ignition و در تاریخ هشتم ماه ژوییه منتشر می‌کند.

چرا باید این آلتکوین را دنبال کرد:

IDO در هفته آینده مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته باید به این موضوع توجه داشت فرایند ثبت نام و استفاده از این سیستم از ۲۹ می آغاز شده و تا یکم ماه ژوییه ادامه دارد. آن دسته از سرمایه گذارانی که در این فرایند شرکت کرده باشند می‌توانند CNT را با یک قیمت مناسب در هفته آینده خریداری کنند.

COTI

اخبار مربوط به این آلتکوین:

با توجه به به روزرسانی که در روز اول ماه ژوییه ارسال شد، یک نود جدید با نام NightShade به شبکه اصلی COTI اضافه خواهد شد.

چرا باید این آلتکوین را دنبال کرد

از سال ۲۰۱۸ تا به امروز این نود در شبکه آزمایشی این آلتکوین مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گرفت. با اضافه شدن این نود به شبکه اصلی این آلتکوین، تعداد نودها به ۲۰ عدد می‌رسد. این عامل باعث می‌شود تا COTI به یکی از برترین آلتکوین‌های هفته جاری تبدیل شود. حجم استیکینگ در این آلتکوین به ۱۲۹ میلیون عدد رشد خواهد کرد.

جمع بندی

برترین آلتکوین‌های هفته جاری و اطلاعات مربوط به این موضوع می‌تواند به شما کمک کند تا دیدی منطقی در بازار ارزهای دیجیتال داشته باشید. این موضوع را فراموش نکنید که سرمایه گذاری در سیستم کریپتوکارنسی نیاز به آنالیز و درک منطقی از بازار دارد. کسب آگاهی و اطلاعات لازم نسبت به رمز ارزها و این قبیل آلتکوین‌ها به شما در سرمایه گذاری پرسود کمک خواهد کرد. به نظر شما در این لیست جای کدام آلتکوین خالی است؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

Comments (0)
Add Comment